Vraag

Vrienden vinden haar raar

  • 26 July 2021
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

Ik ben verliefd op een meisje maar mijn vriendrn van hockey vinden haar maar raar. Ik ben bang dat als ik met haar neem dat mijn team me dan daarmee gaat pesten. Iemand tips wat ik moet doen? Moet ik met haar een relatie beginnen, of niet? Ik heb geen zin in gezeik.. 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy 

Leuk en vervelend lijkt me! Leuk omdat je verliefd bent, vervelend omdat je teamgenoten van hockey haar raar vinden. 

Wat ik je aanraad is lekker luisteren naar jezelf! Als jij verlieft op haar bent, een relatie met haar wil, doe dat gewoon. 

Ik snap dat het naar is dat je teamgenoten zo over haar praten, maar negeer het. Mochten zij jou eventueel gaan pesten zeg er dan wat van (bijvoorbeeld tegen je coach) Hij kan dan je teamgenoten daar op aanspreken. (Je kan ze ook zelf aanspreken als je dat wil)

Uiteraard kan je ook bellen/chatten met de Kindertelefoon als je er anoniem over wil praten. 

Kindertelefoon bellen: Kindertelefoon chat

Kindertelefoon chatten: 0800-0432 

 

 

Heyy

 

Hmm lastig zeg..

 

Het beste wat je kan doen is luisteren naar je gevoel. Verliefdheid is namelijk iets waar je geen invloed op hebt en als jij een band wilt, en zelfs een relatie wilt met dat meisje moet je dat gewoon opbouwen en er voor gaan. Niemand kan je tegenhouden namelijk!

 

Echter snap ik wel dat je bang bent om geplaagd / gepest te worden door je teamgenoten van hockey omdat die haar een beetje raar vinden. Als ze opmerkingen gaan maken is het beste wat je kan doen dat negeren en gewoon doorgaan.. Als ze echt overdrijven kan je, zoals boven mij ook al wordt gemeld, altijd iemand inlichten zoals jullie sportcoach.

 

Probeer trouwens ook niet al te veel op de feiten vooruit te lopen het kan namelijk ook heel erg meevallen allemaal:wink:

 

Volg je gevoel!:slight_smile:

 

Groetjes van mij!

Moet ik met haar een relatie beginnen, of niet?

Ik ben verliefd op een meisje

There's your answer.

Ik zou het dan zeker doen.

 

 Ik ben bang dat als ik met haar neem dat mijn team me dan daarmee gaat pesten. 

Goede vrienden pesten elkaar niet.
Daarmee zeg ik niet dat dit geen goede vrienden zijn, maar dat ik niet verwacht dat zij je daarmee gaan lastig vallen.
Misschien krijg je wat reacties in het begin, maar de nieuwigheid ervan is al snel weg.
Je vrienden hebben geen last van haar in ieder geval.
 

In het ergste geval krijg je wat beledigingen te horen.
Dan kun je deze negeren of aangeven dat jij dat niet OK vindt.
Niemand wil de sfeer binnen een vriendengroep verpesten, dus dat hoort genoeg te zijn.

 

 

Reageer