Vraag

Vrienden niet meer zien door ex vriendin

  • 11 June 2020
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo iedereen. Ik mijn vriendin en ik zitten in de zelfde klas en hebben de zelfde vrienden. Maar mijn vriendin heeft het een tijdje geleden uit gemaakt, maar ik vind het heel pijnlijk om haar te zien omdat ik nog steeds van haar hou. Maar als ik haar niet meer kan zien, dan kan ik mijn vrienden ook niet meer zien. Dus wat moet ik doen?


4 reacties

Hallo Anonympje06 :)

Liefdesverdriet duurt meestal enkele weken en daarna wordt het minder pijnlijk om elkaar weer te zien. Tot die tijd kun je je ex-vriendin zoveel mogelijk proberen te vermijden. 

-TheMightySlayer  <3

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Anonympje06 ,

Ik begrijp dat je het niet eens met je ex-vriendin bent. Probeer het te laten rusten. Misschien kun je in de eerste paar weken ze niet opzoeken op school en haar zo veel mogelijk proberen te ontwijken. Je kunt wel afspreken met je andere vrienden. Mijn tip daarvoor is: doe niet iedereen maar gewoon 1 of 2. Als jij iedereen gaat vragen krijgt je ex het gevoel dat ze buitengesloten wordt en dat wil je niet hebben.

Ten tweede: Meestal wordt het naar een tijdje minder. Ga dan een keer de confrontatie met je aan en er gewoon bij staan al is het maar een minuut. Je kunt dan zeggen ik heb het gedaan en het overtroffen. Je zult zien dat het dan beter gaat.

Groetjes mij

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Anonympje06 ,

Ik begrijp dat je het niet eens met je ex-vriendin bent. Probeer het te laten rusten. Misschien kun je in de eerste paar weken ze niet opzoeken op school en haar zo veel mogelijk proberen te ontwijken. Je kunt wel afspreken met je andere vrienden. Mijn tip daarvoor is: doe niet iedereen maar gewoon 1 of 2. Als jij iedereen gaat vragen krijgt je ex het gevoel dat ze buitengesloten wordt en dat wil je niet hebben.

Ten tweede: Meestal wordt het naar een tijdje minder. Ga dan een keer de confrontatie met je aan en er gewoon bij staan al is het maar een minuut. Je kunt dan zeggen ik heb het gedaan en het overtroffen. Je zult zien dat het dan beter gaat.

Groetjes mij

Bedankt voor de tips iedereen.

Haar ontwijken gaat moeilijk want we zitten in de zelfde klas en ik kan ook geen andere vrienden opzoeken op school, want door corona zitten we de hele dag in het zelfde lokaal. Maar dat maakt niet uit, want ik voel me alweer een stuk beter. Ik ga ook al gewoon met haar om en het is nu nog maar een beetje ongemakkelijk😂

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Anonympje06 ,

Fijn om te horen! Probeer het zo te laten en niet dat je straks weer ruzie oid heb

Groetjes mij

 

Reageer