Hey, ik snap dat het lastig is, maar in deze situatie zou ik gewoon een beetje schijt hebben. Jij vind haar leuk, daar zouden anderen niks van moeten vinden.
Hoi, ik denk dat je vooral helemaal zelf bepaalt met wie jij omgaat en op wie je verliefd bent en evt een relatie begint. Leuk hoor vrienden, en zeker belangrijk,maar niet als het om dit soort dingen gaat. Het is eigenlijk heel eenvoudig: ze hebben er maar mee te dealen als jij verkering met haar krijgt. En zijn het echte vrienden, dan gebeurt dat ook. En zoniet, dan weet je wat je aan ze hebt(had). Reken maar dat als 1 van hun dit zo zou hebben, hij ook gewoon zn hart volgt. En dan zou jij dat ook gewoon moeten accepteren. Nogmaals super belangrijk, vrienden, zij kunnen van alles vinden maar kunnen je net even niet geven wat liefde je wél geeft. Dus volg gewoon je hart en ze doen het er maar mee
Groetjes liefs Tartan X
Hoii
Sorry dat ik het zeg , maar wat gaat hun dat aan? Als jij haar echt leuk vind laat dan je vrienden je niet tegenhouden! Misschien kennen ze haar nog gewoon niet zo goed of hebben ze verhalen gehoord ofzo waardoor ze al een oordeel hebben.
Hoop dat dit geholpen heeft :)
Doeiii
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik eerst maar begin met hele goede vrienden worden met mijn crush. Ik ben al wel vrienden met haar maar niet hele goede vrienden. En misschien bedenken mijn vrienden ook wel van gedachten in het process. Als ik weer tegen iets aanloop in dit gebeure maak ik wel een topic aan en tag ik jullie wel.
Bedankt!