Hey,
oke lol kijk..
Ik was vorig jaar naar een andere school gegaan, daar het ik hele goede vrienden gemaakt en kreeg ook een enorme crush op 1 van mn vrienden.. Op 1 of andere manier was het me zelfs gelukt om een relatie van een paar maandjes te krijgen met hem. Maar na een tijdje hadden we niet zo veel contact meer, vooral ook door de lockdown. We zijn toen dus uit elkaar gegaan. Maar we begonnen als hele goede vrienden en zijn zo daarna ook weer gwn verder gegaan.
Ik dacht, toen we net uitelkaar waren, dat ik hem niet meer leuk vond en dat dit het beste was. Maar toen lockdown over was en we iedereen weer meer zagen, merkte ik dat ik hem toch nog echt heel erg verlieft was…
Ik weet dat hij niet hetzelfde denkt en dus moet ik echt over hem heen komen. Het punt is alleen dat we dus echt goede vrienden zijn, dus ik ga nog zo veel met hem om…
Iemand advies? Ik wil echt over hem heen komen, want het doet gwn pijn om zo verliefd te zijn maar wete dat het niks zal worden. En daar dan ook nog elke dag, als ik hem zie, er aan herinnert te worden.
En geen vrienden meer zijn en afstand nemen wil ik echt niet.. Dan kan ik meteen niet meer met de hele vriendengroep omgaan..
Dus ja.. heel verhaal sorry.. maar iemand enig idee wat ik kan doen?