Vraag

Vrienden

  • 25 May 2020
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

Door de coronacrisis zit ik nu net als veel anderen thuis. Ik voel me dan ook erg alleen. Wanneer 'vriendinnen' van mij dan toch met elkaar afspreken, vragen ze mij nooit. Dit gebeurde hiervoor trouwens ook al. Wanneer ik zelf vraag of een van hen zin heeft om iets te gaan doen, krijg ik maar een halve reactie. Ik wil graag nieuwe vrienden maken. Volgend jaar neem ik een tussenjaar (moet vanwege opleiding) en ik ben bang dat ik dan nog minder contact heb met vrienden. In dat tussenjaar ga ik wel bij de supermarkt werken (waar ik al een paar jaar werk), maar daar zijn allemaal groepjes vrienden en vriendinnen die er samen zijn komen werken.

De conclusie van dit warrige verhaal is dat ik graag nieuwe vrienden wil maken (en dan vooral één beste vriend/vriendin), maar ik niet goed weet waar.

Ik hoop dat een van jullie me kan helpen.

x:heart:


3 reacties

Misschien kan je via hobbies vrienden maken? Ik heb zelf ook niet veel vrienden, maar ik heb liever een paar vrienden waar ik echt op kan bouwen en kan vertrouwen, dan veel 'vrienden'.

Ik heb zelf nog vrienden van bijv de basisschool die erg afwijken van mijn andere vrienden maar waar ik een hele andere soms positievere band mee heb. Probeer misschien contact te zoeken met vrienden uit het verleden.

Succes in deze coronatijd, blijf binnen

LieverNiet🙂

misschien kan je wachten tot je opleiding daar zijn vast meiden en jongens genoeg. of  kan je aan een nieuwe sport beginnen, daar kan je ook veel vrienden ontmoeten

Reageer