Vraag

vriend wil verder gaan

  • 15 March 2021
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey ik heb Sinds kort een vriend gekregen en bleef gister bij het slapen want waren naar paar vrienden geweest. We waren gewoon gezellig bij elkaar aan het liggen knuffelen maar hij wilde verder gaan. Ik liet hem toe om aan mijn billen en borsten te zitten maar verder wilde ik niet, maar hij denk ik wel. Maar als ik seks met hem heb dan ben ik bang dat er een stempel op me komt met dat ik makkelijk te krijgen ben dit en dat en dat wil ik zeker niet maar vind het ook erg om steeds nee te zeggen of wil je dat nog niet doen weetje maarja . Hij is al wat ouder dan mij dus waarschijnlijk daardoor dat hij al zo snel wilt gaan handelen zegmaar maar heeft iemand tips of iets wat ik zou kunnen doen want zit ene beetje in de knoop

groetjess!


5 reacties

Hey @Anna_x !

 

Ik snap je situate, en die is best wel lastig. Jij hebt al het recht om niet door te gaan en geen seks te hebben, maar je hebt ook het recht om dat wel te doen. Volgensmij moet je je vriend erop kunnen vertrouwen dat hij het niet gaat rondbazuinen dat jullie het hebben gedaan. Want dat zijn best wel privé zaken. Als je wel seks wil hebben kan je voordat jullie verdergaan, even zeggen dat je dit echt privé wilt houden. Het is aan jou de keuze, en als je nog niet seks wilt, dan moet hij dat respecteren. Volgens mij is seks niet een prioriteit in een romantische relatie.

Veel succes!!

Reputatie 2
Badge

Bedankt je heb ook helemaal gelijk en zal je adviezen opvolgen 

groetjes!

Reputatie 4
Badge +3

Wat jij wilt, Anna.
Niks doen wat jij niet fijn vind. Ik zou me ook niet laten bevoelen met anderen erbij. 

 

Doe zoizo niks tegen je zin in. Praat met hem over wat je wel en niet fijn vind als je een relatie met hem heb moet je dit kunnen zeggen!

nou dit is simpel, als iemand de hele tijd aandringt sex te hebben dan is de vraag of hij echt verliefd is of gewoon wil zin heeft in … dus zeg tegen hem wat je wilt en laat hem dat respecteren. wat soms ook wel werkt is een afspraak, zoals over 3 maanden doen we ‘het’

sterkte

Reageer