Vriend wil meer dan zoenen en negeert mij

  • 5 June 2023
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hee allemaal ik heb een vraag en wil dat kwijt ik heb een relatie maar mijn vriend is 14 en wil meer dan zoenen en zo ik wil het ook maar ben bang en hij negeert me al echt heel lang op whatsapp en zegt dat ik hem stalk omdat ik zo veel berichtjes stuur maar dat komt omdat ik gewoon bezorgd ben weten jullie wat ik moet doen met deze relatie


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

hey , 

lastige situatie ik had ook zo iets soort gelijks met mn ex. Mijn advies geef hem niet te veel aandacht hij moet ook moeite doen voor jou. En stuur 1 berichtje waar je uitlegt wat je vindt en denkt en wacht op zijn reactie.  En mag ik vragen waarvoor ben je bang? voor het meer dan zoenen? want als je daar bang voor bent ben je er denk ik nog niet klaar voor en moet je het zeker niet doen! dan is hij het niet waard als hij meer wil en je negeert als hij dat niet krijgt is het niet de goede jongen. (naar mijn mening). 

Het is moeilijk om zo te denken over hem (wss had ik tenminste) maar het is dan beter dat je het uitmaakt mss. Ik wil nu niet je relatie verpesten ofz maar dit is wat ik zou doen. Ik had rela met mn ex ong 5 weken/4 weken.  En hij wou vingeren vgm maar ik hield zn hand tegen n week later (we hadden elkaar nie gezien we wonen ver weg van elkaar) maakte hij het uit. achteraf deed hij wel meer dat ik niet leuk vond maar heb er alsnog verdriet om gehad. 

Maar het is echt zo liefde maakt blind(meestal). Maar mss is bij jouw de situatie toch anders ik denk dat jij dat het beste in kan schatten. Hopelijk had je iets aan mn advies! stay strongg<33

groetjes,

Anoniempie145

Wat je nu moet doen is stoppen met berichten sturen. Hij heeft aan dat hij het vervelend vindt en je bent geen daggoe. 

 

Daarnaast moet je niks tegen je zin doen.  Als hij je negeert omdat je niets meer wil doen dan zoenen is het een sukkel. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @H.anoniem_ ,

 

applaus voor @Mimo 🙌🏽

 

daar is geen woord Frans bij hahaha

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 3
Badge +1

hey , 

lastige situatie ik had ook zo iets soort gelijks met mn ex. Mijn advies geef hem niet te veel aandacht hij moet ook moeite doen voor jou. En stuur 1 berichtje waar je uitlegt wat je vindt en denkt en wacht op zijn reactie.  En mag ik vragen waarvoor ben je bang? voor het meer dan zoenen? want als je daar bang voor bent ben je er denk ik nog niet klaar voor en moet je het zeker niet doen! dan is hij het niet waard als hij meer wil en je negeert als hij dat niet krijgt is het niet de goede jongen. (naar mijn mening). 

Het is moeilijk om zo te denken over hem (wss had ik tenminste) maar het is dan beter dat je het uitmaakt mss. Ik wil nu niet je relatie verpesten ofz maar dit is wat ik zou doen. Ik had rela met mn ex ong 5 weken/4 weken.  En hij wou vingeren vgm maar ik hield zn hand tegen n week later (we hadden elkaar nie gezien we wonen ver weg van elkaar) maakte hij het uit. achteraf deed hij wel meer dat ik niet leuk vond maar heb er alsnog verdriet om gehad. 

Maar het is echt zo liefde maakt blind(meestal). Maar mss is bij jouw de situatie toch anders ik denk dat jij dat het beste in kan schatten. Hopelijk had je iets aan mn advies! stay strongg<33

groetjes,

Anoniempie145

Dankjewel 

Reputatie 3
Badge +1

Wat het nu eigenlijk is dat hij mij negeert en dat ik dat echt heel vervelend vind dus dan ga ik meer naar hem typen maar het is ook zo eerst deed hij heel anders op whatsapp wij wonen ook heel ver van elkaar vandaan en zien elkaar maar 1 of soms 3 keer per week en steeds als hij niet reageert dat maakt mij bezorgd en ik kan hem gewoon niet negeren dat maakt het ook lastig 

Reageer