Vraag

vriend verliefd op mij

  • 15 December 2021
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was met 3 vrienden aan het gamen. Na het gamen gingen er 2 naar huis, de andere bleef logeren. Toen we gingen slapen begon hij zich zenuwachtig te gedragen. Hij kwam bijvoorbeeld niet meer uit zijn woorden. Toen vertelde hij dat hij verliefd is op mij. Toen heb ik gezegd dat ik niet verliefd ben op hem. Hij trok zijn kleren aan en rende weg. Ik heb nog geprobeerd om met hem te praten, maar hij ontwijkt mij de hele tijd. Later hoorde ik van een van mijn andere vrienden dat hij gezegd heeft dat ik tegen hem gezegd zou hebben dat ik verliefd op hem zou zijn. Maar de broer van mijn ex vriendin hoort ook bij mijn vriendengroep, hij vroeg aan mij of het waar was. Maar hoe kan ik aantonen dat het andersom is. Dus dat die vriend verliefd is op mij en niet andersom als hij mij de hele tijd ontwijkt. Want die broer van mijn ex vriendin is nu boos op mij omdat hij denkt dat ik alleen maar iets met zijn zus had om maar net te doen dat ik geen homo ben. 


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

poehee, wat een moeilijke situatie. ik denk niet dat je het kan aantonen behalve gewoon de waarheid vertellen en hopen dat je vrienden je geloven. gewoon de situatie aan hem uitleggen, en zeggen dat je de waarheid spreekt, en dat je z’n zus wel daadwerkelijk leuk vond. als hij je dan niet gelooft is het z’n eigen schuld en heeft hij dikke pech

Reageer