Skip to main content

Heejj

Ik heb een relatie van 2 maanden en in het begin waren we echt dol op elkaar,  alleen maar zoenen en dat soort dingen. nu is het zo dat hij steeds vaker kortaf reageert of niet  zoals reageert als in het begin, in het begin maakte hij mij altijd zo wakker: goeiemorgen allerleukste meid van het universum, goed geslapen? En nu is het alleen: morge:heart: . Ik vroeg vandaag aan hem of hij niet meer verliefd op me is maar of het houden van is geworden en hij zei dat hij het niet weet, ik ben erg teleurgesteld en verdrietig en weet niet wat ik momenteel moet doen? Ik had gelezen dat als een jongen minder interesse affectie toont dat je dan weer een prooi moet worden omdat een man van jagen houdt, We hebben ook steeds vaker miscommunicaties maar ik denk dat dat er gewoon aan ligt omdat het online  gebeurt, hij zei ook van ja als ik geen gevoelens voor je had waarom zouden we dan een relatie hebben? Maar onze relatie is gewoon niet meer zoals eerst :(

Iemand een idee waar het aan kan liggen? we hebben nog wel seks btw

Heeyhoi, wat vervelend dat het zo gaat! Ik denk dat je het er gewoon een keer met hem er rustig over moet hebben en hem gewoon de vragen stellen van ‘ vind je me echt nog wel leuk’ en ‘ hou je nogsteeds wel van me’ en ook gewoon aangeven dat je het idee hebt dat hij jou minder leuk vindt en steeds minder interesse in je toont. Ergens heeft hij natuurlijk wel gelijk met dat als hij niet meer van je zou houden hij dan niet meer jn een relatie met je zat. Maar ik snap dat het erg vervelend kan zijn voor je. Jij hoeft ook zeker niet meer je best te doen en te proberen voor hem, want als hij minder interesse in je toont en jou minder leuk vindt is dat zijn probleem. Dan verdien jij veel beter! En tuurlijk je kunt altijd wel miscommunicaties hebben ( dat heeft iedereen weleens, en gelukkig ook maar). Maar ik zou het er gewoon met hem over hebben dat je het jdee hebt dat hij je minder leuk vind en ik hoop echt dat jullie er samen uit gaan komen. 
Succes xx


Reageer