Vraag

vriend raakt me aan zonder toestemming, is dit normaal?

  • 26 October 2020
  • 3 reacties
  • 1714 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dus mijn vriend (we hebben 1 jaar) blijft wel is vaker meerdere dagen bij me slapen. nou is het 2x voorgekomen dat ik wakker lag met Mn ogen dicht en ik hem opeens aan me voelde zitten. De eerste keer was het niet zo erg,  hij voelde gewoon aan Mn kont en beetje aan Mn bovenbenen, niet zo heel raar dacht ik, maar de 2e keer maakte me extreem oncomfortabel, en dit was gister. Eerst begon hij gwn met weer aan m’n bovenbenen te zitten  en zo ging het even door.  Daarna ging hij tegen me aan schuiven om zich op een rare manier af te trekken ofzo(??) en toen werd het al helemaal oncomfortabel toen hij met zijn hand in mijn onderbroek ging en hij me wou gaan vingeren. Ik wist niet wat ik moest doen en was extreem bang en oncomfortabel dus durfde niks te zeggen, dus ik deed net maar of ik in m’n slaap omdraaide en toen schoot hij weg met zijn hand. Misschien was dit mijn eigen schuld omdat ik niks zei ? Maar dit is blijkbaar ook eerder voorgekomen een soort van terwijl ik het niet doorhad. We zijn heel open over alles en hij zei een tijd geleden dat hij wel is aan m’n kont heeft gezeten terwijl ik sliep en zichzelf heeft afgetrokken. Ik zei hier verder niks op want ik wist niet wat ik moest zeggen en dit maakte me zo oncomfortabel, en hij leek het dood normaal te vinden. Ookal eerder toen ik dronken was en hij was bij me (kan me niks herinneren, dus moest dit ook van hem aanhoren) heeft hij seks met me gehad terwijl hij 100% nuchter was. Ik vond het gewoon een vreemd idee dat hij dat deed zonder dat ik er 100% bij was.(dit wou ik er nog bij zeggen, want met doen andere dingen erbij geeft me dit gewoon een heel oncomfortabel gevoel). Nou is hij weer naar huis en ik voel me al de hele dag niet goed. Ik heb meerdere keren vandaag moeten huilen omdat ik me vies gebruikt voel. Ik weet echt niet of dit normaal is en ik overdrijf ja of nee


3 reacties

Beste,

Wat naar om dit te horen! Bespreek dit met je ouders of iemand die je heel erg vertrouwd. Hij maakt praktisch gezien misbruik van je als ik je verhaal goed begrijp.

 

Groetjes,

Aspect

Badge

Jeetje! Wat vervelend.

En hoewel ik nog nooit een relatie heb gehad: Dit is niet normaal! En natuurlijk overdrijf je niet. Het is jouw lichaam, niet die van hem en dus moet ie er zonder toestemming vanaf blijven. Ik zou zeggen: Bespreek dit met een vertrouwenspersoon en maak het uit met hem. Ik snap dat dit lastig is, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar toch hoop ik je hiermee geholpen te hebben.

Gr. Wonder

Hey,

Heel vervelend om dit te lezen. Zoals hierboven is aangegeven, maak dit bespreekbaar met een volwassene of iemand anders die je vertrouwt in je omgeving. Het is NIET de bedoeling dat je vriend ONGEVRAAGD aan je zit terwijl je er niet achterstaat. Overdrijven doe je zeker niet, dit is voor niemand een pretje. Je moet jezelf niet de schuld geven. Als je niks durft te zeggen is het GEEN JA. Probeer toch iets hiervan te zeggen tegen hem, zodat hij er van bewust is dat jij dit niet vindt kunnen.

Succes:heart:

Reageer