vriend of crush? (hoe is het om verliefd te zijn?)

  • 2 April 2024
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoii! Ik ben een meisje, en weet niet of ik verliefd ben op een vriend. Ook weet ik niet of ik bi ben. (soms neiging om een ander meisje te kussen?)

 Ik ben ongeveer al 5 jaar bevriend met een jongen (hij is echt mijn beste vriend) en ben ook samen met hem naar de middelbare school gegaan . (we zitten niet meer met elkaar in de klas)

Op een dag hadden we allebei om dezelfde tijd uit(een maand geleden denk ik). We hadden afgesproken om samen te fietsen naar huis. Tijdens het fietsten vroeg hij mij om een keer met zijn tweeën te gaan bowlen. Ik had gevraagd of hij een date bedoelde, en hij zei nee. 

Ik weet dus niet of hij te verlegen is om te zeggen dat het een date is 

Het is echt duidelijk dat hij een crush heeft op mij, maarrr ik weet niet of ik een crush heb op hem.. In de eerste had ik wel denk ik een crush op hem, want ik werd ik een beetje jaloers toen hij met andere meiden omging. maar soms was hij offensief naar mij toe.  Voordat hij mij uitvroeg (bowlen) had ik hem gefriendzoned. Toch vind ik hem soms wel knap (in gedrag/uiterlijk).

 

Mijn vraag: Hoe merk ik dat ik verliefd ben?

Als jullie nog vragen hebben sta ik open om die te beantwoorden!

Bedankt voor jullie aandacht!

Groetjess

☆*: .。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @apetorfan 

Als je verliefd bent vind je iemand heel leuk en wil je met iemand zijn en tijd met die gene doorbrengen.

Nog al lastig om uit te leggen maar meestal voel je het zelf wel. 
Als je hem een leuke knappe lieve jongen vind kan het wel zijn dat je verliefd bent en kun je ook vertellen.

Sorry mijn batterij is 1 procent dus moest dit ff snel schrijven als je vragen hebt stel ze maar

Grt ItzJustin

Reputatie 1
Badge

Hey, ik heb me ook heel lang afgevraagd hoe het nou is om verliefd te zijn. Ik heb op te middelbare school best veel vriendjes gehad en met afgevraagd: ben ik nou wel verliefd, en hoe weet ik dat dan?. 

En veel mensen zeiden: je merkt het vanzelf als je ècht verliefd bent. En dat vond ik altijd een heel vervelend antwoord.

Maar toch is het echt zo, ik heb nu ongeveer een half jaar een relatie en ik ben echt super verliefd op diegene. Maar ik heb me bij haar nooit afgevraagd: ben ik nu verliefd? Ik voel het gewoon aan alles.

Dus mijn antwoord is denk ik: vanaf het moment dat je jezelf niet meer hoeft af te vragen of het gene dat je voelt liefde is, ben je verliefd.

Hierbij wil ik trouwens niet zeggen dat je geen relaties kan hebben als je niet ècht verliefd bent, want het is ook leuk om met iemand te zijn die je gewoonweg heel leuk vind.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Ik kan je helaas niet vertellen of jij verliefd bent, want jij bent de enige die weet wat jij precies van binnen voelt.

Doei doei! Xx

Reputatie 7
Badge +11

Hey, 

Ik kan het niet zo goed zeggen, ik zit namelijk waarschijnlijk bij het aromatische spectrum. Dus zoals de anderen zeggen, het komt wel.

Ik heb ook neigingen gehad om mijn vriendin te kussen. Ik weet niet wat dat betekent, maar ik ben denk ik ook bisexueel. Meiden zien er gewoon ook goed uit ; )

Ik wens je veel succes!

Liefs,

          M.

Reputatie 3
Badge

Als je verliefd bent op iemand, dan doe je vaak anders in de omgeving van die gene. Ook ben je vaak aan het denken of je misschien iets verkeerds zegt! 

Tenminste zo gaat het altijd bij mij!

Reageer