Vraag

Vriend met twijfels

  • 1 February 2021
  • 0 reacties
  • 35 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi guys, ik vroeg me af of er mensen zijn die het volgende ook wel is hebben meegemaakt in een relatie.

Ik ben 16 en mijn vriend is 28 (we zijn op dezelfde dag jarig en hebben dus precies 12 jaar verschil!), het gaat gelukkig gewoon goed en we hebben het hardstikke leuk en gezellig met elkaar, ook hebben we beide totaal geen last van het leeftijdsverschil. Ik ken hem nu ongeveer 1,5 jaar en onze relatie gaat nu richting de 4 maanden. Nee, mijn vriend is geen pedo, dit is gewoon legaal mensen, overigens heeft hij nooit zo’n leeftijdsverschil gehad in zijn vorige relaties en hetzelfde geldt voor mij. Mijn ouders kennen hem goed, weten het en keuren het goed dus maak je daar maar niet druk om.

 

Nu weet ik dat mijn vriend dit in de meeste van zijn relaties wel gehad heeft maar hij wacht met het wijzigen van onze status tegenover zijn familie om meerdere redenen (Ik ken al aardig wat mensen van zijn familie en kan goed met ze overweg):

-Hij weet niet of dit is wat hij wil

-Hij weet niet of hij goed doet aan deze relatie

Verder weet hij niet echt goed te verwoorden waar hij over twijfelt en dat vind ik jammer want ik zou hem zo graag willen helpen. Nogmaals zijn twijfels komen NIET door het leeftijdsverschil, dus graag geen reacties daarover.

(Hij twijfelt dus niet aan mij en aan de relatie maar hij geeft aan dat hij meer aan zichzelf twijfelt)

Wie o wie heeft zoiets ook meegemaakt of tips voor wat ik hier zou kunnen doen?


0 reacties

Geen reactie

Reageer