Skip to main content

Dus ik heb al 2 jaar een vriend. Hou heel veel van hem, maar zijn adhd zit me soms dwars. Het maakt hem een mooie unieke en speciale persoon, maar ook een agressieve en kutte mens.  

Ik zit al n tijdje goed in mijn vel en das top maar soms heb ik mijn dipjes en wil ik ook zijn aandacht en weet ik niet hoe ik het hem kan vragen zonder dat het een trigger is bij hem. Boos worden op mensen met adhd heeft geen nut en schreeuwen ook niet. Maar toch zou ik graag zijn begrip ook hebben. Ik krijg het wel. Maar hij is zo snel afgeleid en soms voelt het alsof ik nie besta voor hem.

Ook reageert hij vaak zijn woede en frustratie bij mij af. maar ik heb er ook soms genoeg van. en als ik het zeg denkt hij dat hij alles fout doet. dat wil ik ofc nie. hij kan zijn aggressie wel onder controle houden bij nieuwe mensen ofz maar bij mij niet. de omgang is lastig. ik weet ook niet hoe ik het moet verwoorden.. 

ik wil hem kunnen vertellen dat van beide kante de liefde en aandacht moet komen en niet alleen mijn kant zonder dat het hem triggerd of k over kom als iemand die slijmt

en ik weet niet hoe ik erover kan praten met hem. mensen die me kunnen helpen?

 

xx darling you

Hij kan zijn woede en agressie wel onder controle houden maar bij jou niet.

Dat klinkt niet heel aantrekkelijk.  Jij loopt toch niet weg, dus waarom zou hij moeite doen bij jou? 

Fijn te horen dat hij leuke kanten heeft, maar die heeft echt iedereen wel.  Je bent niet iemands boksbal of vuilnisvat voor zijn negatieve emoties, omdat hij af en toe iets leuks laat zien. 

Sterkte ermee.

 


Reageer