Vriend(in) vindt me knap

  • 6 May 2018
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik zit een een groepsapp met mn beste vrienden. Een keer zou een van de meiden 'Wat moet je doen als je iemand knap vindt' en iedereen dus zeuren van wie is het nou, maar ze wou het niet zeggen. Toen vertelde ze het aan een ander meisje uit de app via privé. Zei verklapte het dus in de groepsapp, en wat bleek dus, ze vond mij knap. Niet leuk, als in verliefd, maar wel knap. Ik dus zo van oké, ik vind jou ook knap - ik vind iedereen knap hoe hij/zij is (want dat is natuurlijk ook zo!). Later vandaag vroeg ik dus of het echt was en niet toevallig een grapje, maar ja, het was serieus dat ze me knap vond. Nou begin ik haar ook wel echt leuk te vinden (vooral sinds gisteren dus). Ik had hiervoor ook al een beetje gedachtes hierover. Zeg maar van, zou het kunnen dat ze iets met mij heeft?

Nou is mijn vraag: is dit een teken dat ze misschien wel op me verliefd is, maar het niet wilt zeggen? Ze had kort hiervoor nog verkering met iemand anders, dat is dus uitgegaan. Zou ik dan een reden zijn? En heb ik het wel juist gezegd (toen er werd gezegd dat ze mij knap vond)? Moet ik iets doen met deze 'confession'? Laat me alsjeblieft jullie mening/gedachtes hierover weten!

Alvast bedankt,
K

4 reacties

Nouja, het ligt er ook aan hoeveel waarde zij aan "knap" hecht, dus dat kun je vragen.
Ik zou namelijk ook aardig wat meisjes als "knap" bestempelen, maar veel zit daar ook niet achter.
(En anders heb je nog Asuna)
Nouja, het ligt er ook aan hoeveel waarde zij aan "knap" hecht, dus dat kun je vragen.

Goed idee. Alleen ik hoop niet dat het dan awkward wordt... Maar goed, als goede vrienden moet je elkaar die vraag gewoon kunnen stellen, toch?

(En anders heb je nog Asuna)
Uiteraard XD
Hi Kirito,

Als ik tegen een jongen zeg dat ik hem knap vind, dan wil hij vaak ook wel weten waarom ik dat vind en omgekeerd wil ik het ook weten als hij mij knap vindt.

Er is dus niks mis mee om dat te vragen, zoals jullie hierboven al bedacht hadden.

Als een jongen mij om uitleg zou vragen, dan zou ik bijvoorbeeld kunnen zeggen dat ik zijn ogen mooi vind en zijn lippen mooi en zacht en zijn mond opwindend. Verder dat ik zijn haren mooi vind geknipt, dat hij er stoer uitziet enzo en nog meer dingen natuurlijk, m a a r ik zou er dan ook wel zoiets bij zeggen als: ik vind je niet alleen gewoon knap in hoe je eruit ziet, maar ook om wie je bent. Je bent altijd aardig tegen me en vraagt hoe het met me gaat en dat vind ik ook wel mooi aan jou. Je bent dus niet alleen mooi van buiten, maar ook mooi van binnen.

Ik geef maar even een voorbeeld van wat ik wel eens tegen een jongen gezegd heb, maar je moet natuurlijk even zelf bedenken wat jij van haar vindt en dan kun je die dingen noemen.

Door ook nog iets over dat ze van binnen mooi is te zeggen, geef je al een beetje aan dat je haar leuk vindt, zonder dat je wanhopig om verkering vraagt.

Meestal als je zoiets tegen iemand zegt, krijg je ook wel iets terug te horen over jezelf. Als dat niet spontaan gebeurt is het niet raar om met een lieve lach op je gezicht te vragen “en wat vind je van mij, want ik ben nu ook wel een beetje benieuwd” of zoiets. Uit het antwoord kun je misschien wel opmaken of ze je leuk leuk vindt. Als dat zo is, is er meer mogelijk, dus misschien wel verkering of A-sun-tja voor Kirito (een zoentje voor Kirito dus :P)?

Je kunt ook, als je dat durft, na de aardige dingen die zij over jou heeft gezegd, zeggen, “nou volgens mij passen we dan wel bij elkaar?” Zeg het met een lach en wie weet is het een kans voor verkering.

Iig veel plezier en ik vind jou, Kirito, ook wel knap als ik op je pf af ga :)

Groetjes,
M&M’s
Hey,

Vanuit mijn ervaring betekent niet zoveel als een meisje je knap noemt. Ik weet natuurlijk niet hoe dit meisje is dus je zou eens kunnen vragen wat ze bedoelt met 'knap'

Reageer