Skip to main content

mijn ouders hebben een fiat panda. toevallig is dit de favoriete auto van mijn maatje. laatst was ik buiten in zag ik hem onder mijn auto liggen, ik vroeg wat the … ben je aan het doen. hij kwam er onderuit en hijsde zijn broek op.  hij wou geen andwoord geven maar ik denk dat hij seks probeerde te hebben met de auto. wat moet ik nu doen?

Ik vind dit best normaal, doe dit zelf best vaak met mijn eigen auto, is een best wel rustgevend gevoel


Nog nooit van gehoord dit maar als anonymous222  het ook  normaal vindt zou hetnormaal zijn om de doen


Dit is dus zo'n verhaal dat compleet uit de hand loopt doordat het door mensen genormaliseerd wordt en mensen daardoor beginnen te geloven dat het ook normaal is. Het is NIET NORMAAL om seks te hebben met auto's. Auto's zijn ervoor om in te rijden en niet om je seksuele opwinding erop te projecteren gezien auto's daar niet voor bedoeld zijn. Ik vind het zeer bijzonder dat mensen blijkbaar opwindende gevoelens krijgen van seks hebben met auto's. Daarnaast vind ik het bijzonder dat het blijkbaar een '’rustgevend'’ gevoel geeft om seks te hebben met een auto, kun je mij daar eens wat meer uitleg over geven @Anonymous222 ? Want waardoor krijg jij een rustgevend gevoel van seks te hebben met een auto, een random object?

Daarnaast, hoe wil je seks hebben met auto's, stop je je penis in de uitlaatkoker of zoiets? Dat kan potentieel voor gezondheidsschade zorgen gezien er uitlaatgassen in de uitlaatkoker zitten. Daarnaast kan je penis gewond raken door deze acties. 

Om terug te komen op de vraag van de Topic-Starter, wat vind je er zelf van? Ik zou het zelf niet bijzonder hygiënisch vinden als mijn vriend mijn auto seksueel zou bevredigen (als ik een auto zou hebben). Je zou kunnen overwegen om tegen hem te vertellen dat je vermoed dat hij seks heeft gehad met de auto en tegen hem vertellen dat je het fijn zou vinden als hij dat voortaan niet meer doet. Tenzij jij het niet erg vindt dat hij seks heeft gehad met de auto.

 


(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Mee eens, mooi gezegd @LineRect 

Auto's zijn bedoeld om in te rijden en niet om seks mee te hebben. Ik vraag me idd ook af hoe je überhaupt seks hebt met een auto


thx @LineRect 

 


Ik moet echt meteen aan deze video denken:

Blijkbaar is het een ding, objectofilie, maar vind het zelf ook heel raar.


Ik weet wel dat sommigen opgewonden worden van auto’s ik zelf ook wel een beetje maar ik druk niet echt mijn borsten tegen de auto aan of dat ik met de motorkap loop te zoenen 


Reageer