Skip to main content

Hoi iedereen,

Ik heb sinds de zomer een jongen ontmoet waar ik nu een maand een langeafstandsrelatie (2 uur met de trein) mee heb. Een paar weken geleden waren begonnen met 'aan elkaar zitten'. Ik heb hem afgetrokken en week later gepijpt en hij heeft een poging gedaan om mij te vingeren maar ik voel daar niks ofzo? We hebben bijna seks gehad toen we allebei dronken waren, maar zn piemel paste er niet in dus hebben we t maar opgegeven (voor de duidelijkheid ik heb hier geen spijt van maar heeft me wel doen beseffen dat ik nog even wil wachten) Goed, nu is het zo dat elke keer als we gewoon ff bij elkaar liggen ofzo, hij een stijve krijgt en me begint te zoenen. Meestal vind ik zoenen gewoon leuk, maar als ik dan aangeef dat ik niet in de mood ben, zegt hij oke maar vraagt daarna nog een paar keer 'ah kom op toch fftjes dan?'. Ik doe het dan maar gewoon, ookal heb ik er misschien niet zoveel zin in. Achteraf zegt ie dan 'je had er toch geen zin in?'.  

Los hiervan merk ik dat als ik met hem ben alles helemaal goed is, maar als ik hem dan een week niet zie, hem in de tussntijd niet echt mis? Maar dat komt ook omdat ik ook gewoon thuis mn eigen leven heb.

Ik weet 100% zeker dat hij geen slechte bedoelingen heeft. maar ik weet ff niet at ik hiermee aan moet. Is dit normaal? Ik weet echt niet ik hiermee aan moet.

uit maken


Uitmaken zoals Nico zegt 

 

Je bent nog jong dit moet je niet willen zo. 


Hey, doe jeen dingen die jij nit wil, vertel hem anders dat jij het niet fijn vindt dat hij “nee zoiet als een “ja, 

 

als dat niet helpt, dan zou ik het uitmaken, en als ik me bu zo jou situatie voorstel lijkt mij dat echt**t maar miss toch het beste? 
 

ik zou het hem eerst gewn rustig vertellen! 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 


je moet nooit iets doen als jij je er niet fijn bij voelt!

 

Als hij echt van je houd dan moet hij je keuze begrijpen!!

 

het komt allemaal goed💙

 

 


Reageer