Vriend fantaseert veel over anderen

  • 19 May 2018
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy, ik heb nu bijna een jaar met mijn vriend. Maar hij heeft al een aantal keer foto’s op zijn mobiel staan van meiden uit zijn klas en hij fantaseert dan ook seksueel op ze... ik heb al aangeven dat ik me daar niet prettig bij voel mar hij doet het nog steeds... zelf ben ik 3 jaar jonger dan hem. En ik ben bang dat hij mij niet zo ziet zitten meer. (Hij zegt van wel, en dat hij wel van mij houd)

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling en is erg vervelend voor je. Ik denk dat hij de spanning mist of iets dergelijks. Hij weet hoe alles met jou is dus gaat hij maar fantaseren over anderen. Je moet het hem nog maals duidelijk maken en als het niet stopt consequenties aan verbinden (als je dit wilt). Je kunt een poging doen het spannender in de slaapkamer te maken. Misschien heeft hij dan minder behoefde om te fantaseren over anderen..
[quote=Daan.]Hey,

Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling en is erg vervelend voor je. Ik denk dat hij de spanning mist of iets dergelijks. Hij weet hoe alles met jou is dus gaat hij maar fantaseren over anderen. Je moet het hem nog maals duidelijk maken en als het niet stopt consequenties aan verbinden (als je dit wilt). Je kunt een poging doen het spannender in de slaapkamer te maken. Misschien heeft hij dan minder behoefde om te fantaseren over anderen..[/quote dansje
Reputatie 3
Badge +8
Volgens mij is er iets mis gegaan @Firex. Kun je nogmaals je reactie plaatsen?

Reageer