Vriend en ander meisje, wat moet ik hier van denken?

  • 6 May 2014
  • 2 reacties
  • 272 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriend en ik zijn nu inmiddels een halfjaar samen.
Hij woont in Brabant en ik in Friesland.
Hij betaald mijn abonnement zodat ik hem kan zien en ook komt hij hier.
We zien elkaar bijna elk weekend.
Verder is het een heel gezonde relatie.

Nu is er een meisje die woont hier dan niet in de buurt en ze kennen mekaar alleen via internet.
Hij praat bijna dagelijks met haar ook al zegt hij van niet.
Ik heb gelezen een paar maand terug dat hij had gestuurd dat die toch nog wel wat gevoelens voor haar had en dat hij het best jammer vind dat ze geen kans hebben gehad.
(Hij verwijderd nu deze gesprekken).

Ik heb het er met hem erover gehad dat ik mij zorgen maak en dat het als het ware als concurrentie aanvoelt.
Zijn antwoord was als het volgt:
''Er is geen reden om je zorgen te maken, het is gewoon een vriendin net zoals jou vrienden en ik zal haar nooit van mijn leven zien en ik heb jou toch?''
Hij zei dat hij haar niet ziet zitten omdat het maar een ''apart meisje'' is.
Ook zei die dat hij een nare ervaring heeft gehad met zijn ex die hem bedrogen heeft en dat hij dat absoluut nooit zelf zou doen.
(Hij weet niet dat ik weet wat hij met haar besproken heeft).
Ook heeft hij het er met een vriend over gehad dat het gewoon niks word en dat hij haar niet ziet zitten.

Ik wil hem echt heel graag geloven dat het niks is, maar op één of andere manier lukt dat niet omdat ik er mee blijf zitten.
Ik wil hem ook absoluut niet kwijt.

2 reacties

Badge

Ik zou adviseren om het even af te kijken en als er weer iets gebeurt wat een beetje "verdacht" is dan kan je beter met hem erover praten en als hij het dan weer ontkent of een smoes verzint kan ik je vertellen dat je iemand veel beter dan hem verdient. <3

Mij is precies hetzelfde overkomen, alsjeblieft, spreek hem erop aan!! Anders ga je hier altijd mee zitten, daar word je psycho van.  Hij heeft al soort van tegen je gelogen en je verdient niks minder dan de waarheid, dus confronteren. Doe dit natuurlijk niet op een agressieve boze manier maar op een rustige manier en begin met hoe jij je voelt en dat dit je onzeker maakt. Als hij echt van je houdt neemt hij dat sowieso serieus en komen er veranderingen

Reageer