Vraag

vriend die 3 jaar ouder is

  • 7 November 2020
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Haii, mijn vriend en ik wonen best wel op afstand hoewel we proberen elkaar zo vaak mogelijk te zien.. moeder weet ervan dat ik met die jonge praat en bezig ben ik ben alleen 15 bijna 16 over 1 maandje en mijn vriend pas 18 geworden vindt moeder helemaal niet erg! Hij heeft me dus gevraagd of ik met hem een dagje/ nachtje naar een hotel wil helemaal vanuit zich zelf zodat we even samen kunnen zijn moeder vraagt ook wanneer we elkaar weer zien alleen vindt ik het moeilijk om deze vraag aan haar te stellen want ze is niet de makkelijkste 😬 is er iemand die me kan helpen? 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

heyy het beste wat je kan doen is gewoon open zeggen dat hij vroeg of je met hem mee wou, het lijkt voor mij alsof jullie daar sex gaan hebben 15-16 is niet een heel erge lefetijd om het voor het eerst te doen je moeder ziet het daardoor wel al aankomen daarom is het nog belangerijker om er open over te praten dit laat haar zien dat je het niet helemaal alleen doet en het ook niet stiekem gaat doen je hebt er trouwens niet bij gezed hoe lang jullie al hadden dus daar kan ik niks over zeggen

 

kuz

Reageer