vriend denkt dat hij bi is

  • 8 October 2020
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoi allemaal. Mijn vriend heeft recent tegen mij gezegd dat hij denkt dat hij bi is. In het begin dacht er niet zoveel over na, maar nu heb ik er best veel moeite mee. Ik heb natuurlijk niks tegen mannen die op beide geslachten vallen, maar hij is wel mijn vriend. Stel dat hij na een tijd denkt: hee ik val eigenlijk alleen maar op mannen. Ik wil niet een of ander persoon zijn waarmee hij kan experimenteren. All in of niet.

Nu denk je waarschijnlijk; ja maak het uit dan, als je het niet kan hendelen. Maar ik wil hem niet kwijt en ik vind hem nog steeds leuk, ongeacht mijn onzekerheid. 
 

Maar dat haalt nog niet het rotgevoel weg. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uit heb gelegd. Help?

 

 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Ik zou gewoon even rustig doen. Het is waarschijnlijk al een hele stap geweest voor hem om jou te vertellen dat hij bi is. Ik denk dat er gewoon aan moet wennen. Het komt heus wel goed. Hij houdt toch van jou? Dan is er niks om je zorgen over te maken.

Als je echt niet van dat rotgevoel af komt is het wel goed om het met hem te bespreken. Doe dat wel voorzichtig en op een goed moment. Dus niet waneer iedereen loopt te stressen en ook niet even snel tussendoor. Ik denk dat je zelf wel een goed moment kan uitzoeken.

Dan kan je bijvoorbeeld zeggen: "Ik vind het niet erg dat je bi bent maar ik ben bang dat je verliefd wordt op iemand anders en ik wil je echt niet kwijt."

Ik hoop dat ik een beetje geholpen heb!

XOXO 

~BreezyOcean 

Reageer