Skip to main content
Vraag

Vriedin maar niet echt een vriendin?

• November 30, 2025
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoii!

Oke ik zit een beetje ergens mee. Ik denk dat veel mensen dit mss wel herkennen;

Vrienden hebben maar toch niet. Of vrienden hebben en je toch erg alleen voelen. Ik heb de afgelopen 3 jaar een aller beste vriendin gehad. Na een paar maanden waar we gewoon niet meer goed met elkaar konden omgaan is dit helaas geindigd. Ik ken het meisje waar ik nu beste vrienden mee bent al 10 jaar, ook al 10 jaar mee bevriend maar na die beindging van die andere vriendschap ben ik best wel closer met haar geworden.

Alleen mss stel ik mij aan he, maar op snap chat sturen we vaak vlogs en spraakberichten. Zij meer dan ik. Maar zij is wel best vaak online maar bekijkt mijn filmpjes en spraak berichten gewoon niet. Soms gewoon een hele week niet. EN dat doet best wel pijn. Ik wil dit niet zeggen tegen haar want mijn vorige vriedschap is dus mede over doordat ik aangaf dat ik het best pijnlijk vond al ik in de ochten een vraag stelde op whats app en ze om het half uur online was en mij 2 dagen skipt.

Ik weet niet goed wat ik moet. 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • November 30, 2025

ik zou t gwn tegen haar zeggen, want een vriendschap waar je niet eerlijk kan zijn is geen vriendschap toch?

Ik zou gwn zeggen van Yoo ik weet dat t misschien heel vervelend klinkt, maar als je snapt verwacht jij van mij dat ik gelijk reageer, terwijl je er zelf een week over kan doen. Zoiets dan denk ik. Ik vind niet dat je je aanstelt, want het is heel normaal dat je dit voelt, een beetje net alsof ze wil dat alles over haar gaat, maar ze niet wilt weten wat jij er eigenlijk van vindt, maar ze gewoon even wilt klagen. Ook snap ik het gevoel dat je heel veel vrienden hebt, maar eigenlijk niemand, maar je vindt de juiste mensen nog wel. Ik weet het zeker

XXX je 14jarige bestie

sanne
Forum|alt.badge.img+1
  • December 13, 2025

oke, aan een kant, zou ik zggen dat het een beetje dramatisch is, sommige mensen  houden wel van je maar zoek het op dat moment dan gwn niet om te reageren, of ze denken van: ik doe het later wel. en dan vergeten ze het. maar ik zou zelf zeggen : heyy girl, ik weet dat dit misschien een beetje stom klinkt, maar wrm reageer je eig soms niet? Soms heb ik namelijk een beetje het gevoel alsof je mij negeert ofzoiets.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 14, 2025

Hey,

Ik had hetzelfde voor met mijn beste vriendin, ik heb haar toen ook gwn gevraagd van: ‘Hey, hzo open jij whatsapp maar niet onze chat.’ Nu ik da heb gezegd opent ze me wel altijd, of stuurt ze: ‘Kheb nu ff geen tijd ik antwoord straks’ Dat helpt mij wel heer hard.

Hopelijk helpt dit