Skip to main content

hey,

Ik heb een groot probleem, ik ben 14 jaar oud en heb al 6 maanden een vriendje.

Mijn vriendje is nogal akward altijd dus hij doet niet zo graag dingen met mij, maar dat vond ik niet zo erg eigenlijk. hij heeft ook al mijn ouders ontmoet aan beide kanten (men ouders zijn gescheiden).

Alles ging goed tussen ons todat ik online een andere jongen leerde kennen, hij is 16 en is helemaal mijn type, ik ken hem ondertussen al zeker 3 maanden en wij stuurde ook elke dag veel snaps naar elkaar en hij had de zelfde intresses als mij in muziek enz en hij had zelfs een playlist gemaakt voor mij , en ik voor hem. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar ik kreeg vanaf de eerste moment al gevoelens voor hem, meer dan voor mijn eige vriendje.

maar nu komt het, ik stuurde ook naaktfotos naar hem en hij ook naar mij en ik vertrouwde hem en hij mij ook en ik voelde mij echt veilig bij hem en hij vulde de aandacht die ik niet kreeg van mijn eigen vriendje.

Ik vind het heel shitty wat ik gedaan heb en ik ben er ook  heelemaal niet trots op dat ik zo handel.

En nu net zie ik dat die jongen mij geblokkeerd heeft op snap , insta … , mijn hart brak en ik voel me zo slecht, ik hield echt van die jongen, ik vertrouwde hem mijn lichaam toe en ik mis hem en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

het doet veel pijn om te weten dat hij mij geblokkeerd heeft zonder uitleg en om gewoon al te weten dat ik zo obsessed met hem was en hij niet met mij.

ik weet echt niet meer wat ik moet doen alsjebliefd help ik krijg het niet uit men hoofd.

alvast bedankt,groetjes anoniemje

Accepteren dat wat gebeurd is niet meer veranderd, jezelf vergeven over hoe je gehandeld hebt. Iedereen maakt fouten, maar het idee ervan is dat je leert dat het fout was en dat het je niet een slecht persoon maakt. Natuurlijk gaat dit niet vanzelf en kan best wat tijd kosten om iemand te laten gaan en jezelf te vergeven. Maar uiteindelijk kijk je terug en valt het vast mee.

Succes en sterkte!!!


Reageer