Vraag

vreemdgegaan maar vriend kan het niet vergeten

  • 23 February 2023
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi is ben sas, ik heb 2 maanden een vriendje maar op een avond dat we hele erge ruzie hadden ben ik op een feestje met mn ex gaan flirten en daarna met hem gezoend, dit heb ik eerlijk tegen mijn vriend verteld en hij heeft me na veel moeite vergeven. maar hij kan t niet vergeten en doet alsof ik uit t niets ben vreemdgegaan tegen iedereen verteld hij ook dat ik gewoon ben vreemdgegaan maar we hadden zulke erge ruzie dat t gewoon bijna uit was en hij verteld tegen niemand de context. hij noemt me respectloos, een hoer en ik kan niks goed doen hij haalt me af en toe zo omlaag dat ik me gewoon een object voel, moet ik dankbaar zijn dat hij me heeft vergeven of is dit echt een grens dat hij die dingen over me zegt en moet ik het gesprek dan er over aan gaan?????


1 reactie

Vreemdgaan is fout.  Maar als hij met je verder wil gaan moet hij je vergeven.  Als hij het niet los kan laten moet je niet meer hem verder gaan.  Ik zou het nooit accepteren dat een iemand mij een hoer noemt, laat staan mij vriendje. Dus ik zou zeker met hem in gesprek gaan en ook duidelijk maken dat jullue alleen verder kunnen als hij dit achter zich kan laten. 

Reageer