Vraag

vreemdgaan

  • 20 June 2021
  • 5 reacties
  • 197 Bekeken

Badge

Hai ik ben Jip een 13 jarig meisje (denk ik)

ik heb een vriendje en ik zie dat hij vaak naar andere meiden kijkt en niet aleen naar hun gezicht

ik heb laatst in zijn telefoon gekeken want zijn gesprek met een meisje stond nog open

en toen zag ik dat ze vaker afspreken en elkaar naakt foto’s sturen like ieuw 

en nu heb ik hem een paar min gelden gezien met mijn bff maar hij weet dat niet

wat moet ik doen!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Met hem gaan praten. Of het uitmaken, waar jij je fijn bij voelt

Ik de k met hem erover praten want dit kan verschillende redenen hebben waarom hij dit doet die naakt foto's kunnen gewoon uit een tekort aan intimiteit zijn.

Badge

Ik de k met hem erover praten want dit kan verschillende redenen hebben waarom hij dit doet die naakt foto's kunnen gewoon uit een tekort aan intimiteit zijn.

Maar kom op dan doet ie dat toch naar mij en niet naar m’n BFF 

 

Zo hij is behoorlijk op dreef zo te lezen. De keuze is aan jou: ofwel het gesprek aangaan (als je openstaat voor vergiffenis en de relatie voort wilt zetten) ofwel direct uitmaken (als je vindt dat hij te ver is gegaan en hem niet wilt/kan vergeven).

Elke keuze is in principe goed. Wat je vriendje gedaan heeft/doet is naar mijn mening best wel erg en zeker omdat hij het op grotere schaal doet, maar de keuze is aan jou. Wat heb jij liever?

Reputatie 1
Badge +1

Jeetje wat heftig! Ik vraag me alleen af waarom hij dan met een ander meisje en je BFF gaat. Als ik jou was zou ik eerst met je bff praten en dan met hem want besties vertellen elkaar alles toch?

groetjes Avocado 🥑 

Reageer