Skip to main content

Hoi,

ik ben een meisje en ik heb nu al 11 maanden een relatie.

Dit is mijn eerste relatie en ik had nog niet gezoend, ik was afgelopen jaar op zomervakantie en daar waren zoveel jongens, ik had echt nog maar kort een relatie en durfde niet te zoenen mant was altijd bang dat hij het dan uit zou maken.

ik was dus met een jongen aan het praten en toen ging het onderwerp over zoenen dus ik was best eerlijk en hij zei dus ik wil je het best leren en toen hebben we dus gezoen en hij mij gevingerd en ik heb afgetrokken en gepijpt. Na de vakantie zoende m’n vriend mij ineens en nu heb ik nogsteeds een dubbel gevoel ik hou veel van mijn vriendje maar voel me schuldig en mijn psycholoog blijft zeggen dat mijn verleden ik cuter mij moet laten maar ik denk er steeds over na en word steeds depressiever.

help me

Hoi Ikbenanoniem12345,

Het was, zacht uitgedrukt,  niet erg netjes van je, maar het verleden is niet meer te veranderen. Misschien kan je het eerlijk opbiechten zodat je je daarna iets minder schuldig voelt?

hee,

ik ben het eens met de persoon hierboven. het was misschien niet heel netjes. maar je bent jong en als je jong bent maak je fouten. ik praat het niet goed maar ga eerlijk met hem praten, hij zal eerst echt heel boos worden en weggaan maar als hij echt de ware is komt hij terug. en ik snap dat het niet leuk is om hierover na te denken en je weet dat je het voor nu kapot gaat maken. maar hoe langer jou relatie gaat duren en hoe moeilijker dat het word. en ja het gaat pijn doen maar zoals ik al zei als hij de ware is komt hij terug.

als je een vraag hebt gewoon stellen oke

Reageer