Skip to main content

Hoi

Iemand op insta vroeg me of ik zn lul wilde zien, ik zei nee, maar verder is ie heel aardig zal ik met hem blijven chatten?

liefs

Ik denk dat je je bewust moet zijn van zijn motivatie om met jou te chatten. Doet hij dat alleen voor een leuk gesprek of zit er meer achter? Als hij zo'n berichtje stuurt, vermoed ik dat tweede.

Het is aan jou of je met hem blijft chatten, maar wees je er ook van bewust dat hij wellicht andere beweegredenen heeft dan jij. Ook hoeft hij natuurlijk niet degene te zijn wie jij denkt dat hij is. Wees voorzichtig en gebruik je verstand en gevoel. Bij twijfel, neem maar het zekere voor het onzekere.


Hey,

Wat @xLisa zegt klopt.

Je bijvoorbeeld voordoen als iemand anders, en dan bijvoorbeeld naaktfoto's vragen en dan kan je nog gechanteerd worden ook. Ik begrijp nog steeds niet hoe mensen überhaupt op het idee zijn gekomen om dat te doen, maar ja, je hebt nou eenmaal gekken in het leven. Dat voordoen als iemand anders kan trouwens bijna overal. Dat kan op dit forum ook... maar ja, maakt even niet uit.

ik zal hem blokkeren en tegen je ouders zeggen

Succes ermee!

~Ikke13


Hoi allemaal!

dankjewel voor de tips, ik ga hem idd blokken want ik heb ook gwn irl vrienden

liefsss


Hallo @MerelM :)

Kan ook een 50 jarige man zijn. Lijkt mij niet bepaald iemand waarmee je echt zou willen chatten. Dus goedd van je dat je hem gaat blokkeren.

-TheMightySlayer <3


Reageer