Skip to main content

hoi iedereen,

vannacht was ik tot 12 uur ofzo wakker omdat ik maar niet kon stoppen met aan mijn Duits docent denken (ja ik ben verliefd op haar...) en toen ik eindelijk in slaap viel had ik eigenlijk verwacht dat ik over haar zou dromen, maar op een of andere manier droomde ik over Harry Styles terwijl ik daar niet eens fan van ben? like… HUH? en toen werd ik wakker en ik viel weer in slaap en toen droomde ik wel over mijn docent?

weet iemand hoe dit komt?

xxx,

een.meisje.dat.van.duits.houdt

Hoi @een.meisje.dat.van.duits.houdt,

 

ik weet ook niet hoe het precies werkt met dromen, sommige zeggen dat je dingen die je overdag meegemaakt hebt verwerkt ofzo, maar ik droom soms dat ik superman ben en kan vliegen (en dat kan ik niet haha) of net als Henry Danger dingen kan doen (Henry Danger is ook een soort superman, maar dan nog een jongen van mijn leeftijd die ik ook wel leuk vind.)

Dus soms droom ik over hele andere dingen dan dat ik overdag meegemaakt heb, dus idk.

Wat wel leuk voor jou was dat je, nadat je wakker was geweest, toch nog over jouw Duitse docent hebt gedroomd.

Ik weet ook vaak niet meer wat ik gedroomd heb.

Oh misschien heb je Harry Styles gisteren op tv of internet gezien, want ik zag een filmpje dat ie iets in zijn oog had gekregen omdat er mensen met dingen aan het gooien waren bij zijn concert….en gingen je hersens daar aan denken ofzo.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Ik las net een bericht over dat Harry Styles een voorwerp in zijn oog kreeg tijdens z'n concert en daarom zette hij de concert op stil. Ik vind het super erg. Het is niet normaal om voorwerpen te gooien naar bekende mensen. Er zijn gewoon mensen die harde voorwerpen naar de voetballers gooien tijdens een wedstrijd. Dat vind ik niet oké!

Ik ben geen groot fan van hem, maar ik vind sommige liedjes wel leuk:-) 

https://www.ad.nl/show/harry-styles-in-zijn-oog-geraakt-door-voorwerp-uit-publiek~afff4749/ -> Je kan hier de nieuws lezen

Misschien heb je gisteren de journaal gekeken en daarom droomde je over hem;) Weet je nog waar je droom over ging?

Liefs x Banaantje <3


Hey,

Geen idee hoe dat kan… Maar meestal ga je zoals @MickeyMouse zegt dromen over dingen die je hebt mee gemaakt die dag (of een andere keer). Tenminste dat wordt beweerd, ik geloof het niet echt, want dan zou @MickeyMouse inderdaad kunnen vliegen. 

Misschien kan je het ook wel @MickeyMouse ⬆️🤣.

Maar effe serieus (hè, ik en serieus?) het kan dat je er inderdaad wat over in het nieuws had gelezen. En dat je er daarom over ging dromen. 

Hier heb je wat info over dromen: https://www.slapen.com/waarom-dromen-mensen/#gref.

Nog veel droomplezier!

Adios!

 

 


Reageer