Vragenlijst: wat vinden meiden leuk aan jongens en hoe willen meisjes verleid worden?



Toon eerste bericht

103 reacties

DISCLAIMER: ik ben moslima en heb andere normen en waarden. Ik neem relaties en sex heel serieus en daardoor zijn mijn antwoorden ook ‘anders’. Ik ben 17 btw. 
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) -ik persoonlijk houd van baggy kleding, maar als een jongen er comfortabel in zijn kleding uit ziet, dan is alles fijn. 

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
-aardig, lief, slim, behulpzaam, nieuwsgierig (open minded), gevoelig (moet niet bang zijn om over zijn gevoelens te praten), betrouwbaar en een goeie luisteraar.


3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
-(ik ben zelf niet de dunste) ik vind het wel aantrekkelijk als een jongen een buikje heeft. Het is niet perse lelijk als iemand dik is, misschien ziet het er onverzorgd uit? 
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
-ik denk er wel aan en wil het wel, maar niet nu. Zoals ik zei ben ik moslima en wil ik wachten tot ik getrouwd ben.


5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

-boeit me niks

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

-interesse tonen, veel oogcontact maar niet te creepy, niet te veel aanraken (kan voor sommige ongemakkelijk en oncomfortabel zijn)z

zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid 😛

 

Badge

Leeftijd: 12
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

Een hoodie die krullen verbergt
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Romantisch, behulpzaam en lief.
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Moet niet te dik zijn.
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
Lijkt me echt heel lekker
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Bruin en blond krulhaar, maar niet de stevige krullen maar die halve krullen 
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Een liefdes brief schrijven 🥰 

Reputatie 7
Badge +2

vragenlijst:

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding). 

Korte broek met shirt of hemd. Sportkleding

 

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

Lief, aandachtig, vrolijk, hulpvaardig, beetje stoer maar ook gevoel tonen. 

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

Niet erg maar ook niet echt mooi

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

Ja denken wel maar ben ik nog lang niet aan toe, ik ben 12

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

Alles wel als het staat bij zijn gezicht. Iets langer dan gemiddeld vind ik wel hot.

6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden). Ja dat, en lief lachen,blozen als hij mij aankijkt is liiieefff :) 

Maiskolfje X 

Reageer