Vraag

vragenlijst voor (vooral) meiden

  • 2 June 2023
  • 12 reacties
  • 274 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

 

heyy hier een vragenlijst voor (vooral)meiden vpp

  1. Val je op jongens?
  2. wanneer vind je jongens aantrekkelijk?
  3. wat vind je nou echt leuk aan jongens?
  4. wat vind je echt stom/irritant aan jongens?
  5. wat vind je het meest aantrekkelijk aan jongens?
  6. vind je spieren aantrekkelijk/belangrijk bij jongens?
  7. wat voor soort jongen val je?  
  8. Heb je een vooroordeel van jongens? 
  9. geef 3 eigenschappen die een jongen moet hebben: 
  10. Heb je een vraag aan mij?(je mag alles vragen ik ben in het echt niet zo open mr in chats wel)

12 reacties

Reputatie 1
Badge

1. Ja

2. Vooral als ze grappig zijn en je aandacht geven

3. Qua uiterlijk: goede kleding stijl en mooi haar Qua innerlijk: grappig

4. Als ze kinderachtig zijn

5. Grappig zijn

6. Ja maar niet veel ofzo

7. Heb ik al beetje uitgelegd 

8. Idk

9. 1: heb ik al vaak gezegd maar grappig 2: loyaal zijn 3: niet kinderachtig 

10. Ik vind een jongen in mn klas leuk en m'n beste vriendin ook wat moet ik doen?

Reputatie 7
Badge +4

(….)

10. Ik vind een jongen in mn klas leuk en m'n beste vriendin ook wat moet ik doen?


weten jullie van elkaar dat jullie dezelfde leuk vinden?

Anders vraag aan die jongen wie hij het aantrekkelijkst vind

Reputatie 7
Badge +12

 

heyy hier een vragenlijst voor (vooral)meiden vpp

  1. Val je op jongens? Ook.
  2. wanneer vind je jongens aantrekkelijk? Als ze zorgzaam zijn,of als ze domme dingen doen,dan kan ik zo hard lachen.
  3. wat vind je nou echt leuk aan jongens? Hun karakter, en dat ze soms een beetje domme dingen kunnen doen.
  4. wat vind je echt stom/irritant aan jongens? Als ze de hele tijd stoer gaan doen, of als ze niet reageren op je berichten.
  5. wat vind je het meest aantrekkelijk aan jongens? Als ze zo een ondeugend lachje hebben. Of als ze blozen.
  6. vind je spieren aantrekkelijk/belangrijk bij jongens? Ik vind het helemaal niks, als een jongen sterk is is dat prima, maar ik val niet op die opgepompte mensen, en ik vind het al helemaal niet belangrijk.
  7. wat voor soort jongen val je?  Zorgzaam, bruin haar, groene of bruine ogen, soms niet heel handig. Slim.
  8. Heb je een vooroordeel van jongens? Dat ze alleen maar sexs of dingen denken.
  9. geef 3 eigenschappen die een jongen moet hebben: Zorgzaam, sociaal, begripvol
  10. Heb je een vraag aan mij?(je mag alles vragen ik ben in het echt niet zo open mr in chats wel) kan je deze vragenlijst ook invullen? Of val je niet op jongens?

-OnlyMe

Reputatie 2
Badge

 

heyy hier een vragenlijst voor (vooral)meiden vpp

  1. Val je op jongens? ja tuurlijk
  2. wanneer vind je jongens aantrekkelijk?    als ze zo geil naar je kijken
  3. wat vind je nou echt leuk aan jongens?         hun lul
  4. wat vind je echt stom/irritant aan jongens?     als ze eerst heel geil naar je kijken enzo, en daarna je niet eens aan willen raken...
  5. wat vind je het meest aantrekkelijk aan jongens?     hun lul
  6. vind je spieren aantrekkelijk/belangrijk bij jongens?   ja tuurlijk
  7. wat voor soort jongen val je?                gwn alle
  8. Heb je een vooroordeel van jongens?     nee
  9. geef 3 eigenschappen die een jongen moet hebben:   geil, knap, sexy
  10. Heb je een vraag aan mij?(je mag alles vragen ik ben in het echt niet zo open mr in chats wel) nee

 

Reputatie 7
Badge +4

 

heyy hier een vragenlijst voor (vooral)meiden vpp

  1. Val je op jongens? ja tuurlijk
  2. wanneer vind je jongens aantrekkelijk?    als ze zo geil naar je kijken nou leg ns uit wat dan volgens jou geil kijken is😂😂

 

 

Reputatie 7
Badge +4

 

(…)

  1. Heb je een vraag aan mij?(je mag alles vragen ik ben in het echt niet zo open mr in chats wel) kan je deze vragenlijst ook invullen? Of val je niet op jongens? ik val niet op jongens mr ik wil best ff aanpasse en dan invulle in het opzicht van een jongen
Reputatie 7
Badge +4

 

heyy hier een vragenlijst voor (vooral)meiden vpp
(ik vul in uit het perspectief voor jongens idee van @OnlyMe )

  1. Val je op meisjes? jaaaa
  2. wanneer vind je meisjes aantrekkelijk? aardig zijn da soort dinge
  3. wat vind je nou echt leuk aan meisjes? ik kijk eerst naar uiterlijk mr ook naar innerlijk
  4. wat vind je echt stom/irritant aan meisjes? als ze geen interesse tonen 
  5. wat vind je het meest aantrekkelijk aan meisjes? eg wel uiterlijk
  6. vind je spieren aantrekkelijk/belangrijk bij meisjes? neehhhh
  7. wat voor soort meisjes val je?  blond haar, aardig, slank, middelmatig groot
  8. Heb je een vooroordeel van meisjes?  dat ze vriendjes zoeken? (meisjes laat wete of k gelijk heb)
  9. geef 3 eigenschappen die een meisje moet hebben:  staat in vraag 7
  10. Heb je een vraag aan mij?(je mag alles vragen ik ben in het echt niet zo open mr in chats wel) nehhhh

 

Reputatie 7
Badge +4
  1. Heb je een vooroordeel van jongens? Dat ze alleen maar sexs of dingen denken.  
    klopppptt😫

 

 

Reputatie 5
Badge +2
  1. Val je op jongens? ja
  2. wanneer vind je jongens aantrekkelijk?  als ze vrienden hebben, een mooie lach. Oogcontact zoeken. 
  3. wat vind je nou echt leuk aan jongens? Ze zeiken niet zo. 
  4. wat vind je echt stom/irritant aan jongens?  Dat ze meiden niet snappen.
  5. wat vind je het meest aantrekkelijk aan jongens? z’n lach.
  6. vind je spieren aantrekkelijk/belangrijk bij jongens? nee, maar het moet geen vetzak zijn.
  7. wat voor soort jongen val je?  sportief, ja geen idee eig. 
  8. Heb je een vooroordeel van jongens?  Beetje, kan eig nie uitleggen. 
  9. geef 3 eigenschappen die een jongen moet hebben:  Sportief, geen meeloper, eerlijk. (en lief ofc)
  10. Heb je een vraag aan mij?(je mag alles vragen ik ben in het echt niet zo open mr in chats wel)
Reputatie 2
Badge

 

heyy hier een vragenlijst voor (vooral)meiden vpp

  1. Val je op jongens? ja
  2. wanneer vind je jongens aantrekkelijk? als ze een leuke uiterljjk hebben. Als ze oogcontact zoeken.
  3. wat vind je nou echt leuk aan jongens? hun lach
  4. wat vind je echt stom/irritant aan jongens? die *straatjongens* (nie gemeen bedoeld) met die lage broeken enzo. Als ze irritante vrienden hebben. Als ze aand8 zoeken op die verkeerde manier.
  5. wat vind je het meest aantrekkelijk aan jongens? blond/licht bruin haar. Als ze uit het niets een praatje maken
  6. vind je spieren aantrekkelijk/belangrijk bij jongens? het is aantrekkelijk maar als je geen hebt is het geen probleem.
  7. wat voor soort jongen val je?  blond/licht bruin haar. Lang. Nette maar eerlijk soms ook typische irritante jongens.​​​
  8. Heb je een vooroordeel van jongens? dat ze teveel met meisjes bezig zijn.
  9. geef 3 eigenschappen die een jongen moet hebben: aardig, grappig, behulpzaam.
  10. Heb je een vraag aan mij?(je mag alles vragen ik ben in het echt niet zo open mr in chats wel) op school zat ik aan een bankje en toen werd er een fles gegooid mijn kant op door een groepje jongens aan de overkant. Toen heb ik bij de derde keer het flesje opgepakt en in die prullebak gegooid. Bleek dat die vam mn crush te zijn. Hij stond op en vroeg naar zijn waterfles en ik zei "heb ik in de peullebak gegooid". Je weet toch, stoere act. Toen vroeg hij wrm en ik legte uit dat die ander het steeds gooide. En toen....vroeg hij of ik het uit de prullebak kon halen! Ik zei" wat denk jij?" Daarna liep hij weg​​​​​​. mn vrienden zeiden zo van "hij ging helemaal blushen." (Ik zag het ook) Maarja..... Ik denk dat hij denkt dat ik hem nie mag. Toch heb ik hem op valentijnsdag anoniem een roos gegeven. Bleek dat hij er nog 1 anoniem had gekregen van iemand anders.... Is hij het waard? Ik bdl we maken soms wel oogcontact, best vaak. ​​​

 

Badge

 

heyy hier een vragenlijst voor (vooral)meiden vpp

  1. Val je op jongens? ja
  2. wanneer vind je jongens aantrekkelijk? wanner hij aardig is en het hem niet boeit wat anderen van hem vinden
  3. wat vind je nou echt leuk aan jongens? knuffelen
  4. wat vind je echt stom/irritant aan jongens? sommige jongens begrijpen grenzen niet
  5. wat vind je het meest aantrekkelijk aan jongens? als hij gespierd is en mooie ogen heeft.
  6. vind je spieren aantrekkelijk/belangrijk bij jongens? niet per se belangrijk wel heeeeel aantrekkelijk,
  7. wat voor soort jongen val je?  alles
  8. Heb je een vooroordeel van jongens? soms
  9. geef 3 eigenschappen die een jongen moet hebben: grappig, rustig, protective
  10. Heb je een vraag aan mij?(je mag alles vragen ik ben in het echt niet zo open mr in chats wel)

 

 

heyy hier een vragenlijst voor (vooral)meiden vpp

  1. Val je op jongens?ja
  2. wanneer vind je jongens aantrekkelijk? als ze ergens heel goed in zijn of en passie hebben.  Ik val meestal op jongens die heel goed kunnen voetballen of goed zijn in een andere sport. 
  3. wat vind je nou echt leuk aan jongens?  als ze grappig zijn en energiek.  En goed kunnen flirten.
  4. wat vind je echt stom/irritant aan jongens?  dat ze soms zeggen dat ze je leuk vinden maar dan ook nog met andere meisjes flirten.
  5. wat vind je het meest aantrekkelijk aan jongens?  als ze sportief zijn
  6. vind je spieren aantrekkelijk/belangrijk bij jongens?  Niet belangrijk maar wel heel aantrekkelijk
  7. wat voor soort jongen val je?  sportief, grappig,  beetje stoer
  8. Heb je een vooroordeel van jongens?  nou mijn vooroordeel is dat jongens soms pakken wat ze kunnen krijgen. 
  9. geef 3 eigenschappen die een jongen moet hebben: grappig, loyaal, energiek
  10. Heb je een vraag aan mij?(je mag alles vragen ik ben in het echt niet zo open mr in chats wel)

 

Reageer