Vraag

Vragenlijst voor meisjes en/of jongens met ervaring

  • 4 November 2021
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Badge

Hey ik ben een jongen van 14 jaar en ik ben laatste tijd erg toe aan een vriendin. Ik zou alles voor haar doen. Ik denk dat dat bij de puberteit hoort,  maar ik weet echt niet hoe ik een vriendin kan krijgen en wil even kijken hoe het eruit zou kunnen zien als ik er een krijg daarom wil ik een paar vragen stellen:

  1. Wat vinden meisjes het leukste aan jongens en hoe wordt je aantrekkelijk.
  2. Ik heb een voetfetish zou je het raar vinden als je vriendje een voetfetish heeft en opgewonden raakt van je voeten? 
  3. Hoe kan je goed oogcontact maken en indruk maken op meisjes?
  4.  Wat vindt een meisje het aantrekkelijkste aan een jongen.
  5. Wat voor kleren wil je het liefst dat een jongen aantrekt. (Wat is het aantrekkelijkste)
  6. Hoe kan je een meisje het beste versieren met een sociale angststoornis?
  7. Wat zou je van je vriendje verwachten?
  8. Zou je een vriendje die het beste zou willen voor je toekomst en ook zijn best doet en hard werkt op school om dat mogelijk te maken voor je aantrekkelijk vinden?

Alvast bedankt! :)


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Hey ik ben een jongen van 14 jaar en ik ben laatste tijd erg toe aan een vriendin. Ik zou alles voor haar doen. Ik denk dat dat bij de puberteit hoort,  maar ik weet echt niet hoe ik een vriendin kan krijgen en wil even kijken hoe het eruit zou kunnen zien als ik er een krijg daarom wil ik een paar vragen stellen:

  1. Wat vinden meisjes het leukste aan jongens en hoe wordt je aantrekkelijk. Ik vind het cute als jongens zich een beetje afzonderen van de rest van de groep (op school bijv.) maar wel oogcontact maken met je want dan voel je je een soort van speciaal xD 
  2. Ik heb een voetfetish zou je het raar vinden als je vriendje een voetfetish heeft en opgewonden raakt van je voeten? Nee ik zou het ni raar vinden 
  3. Hoe kan je goed oogcontact maken en indruk maken op meisjes? Als ze ong voor je staat zodat ze je al heeft gezien en dan kan je in haar ogen kijken (niet te lang want dat is creepyy), als je weet dat ze een hobby of talent ofz heeft, geef haar dan het gevoel dat je dat waardeert enzv
  4.  Wat vindt een meisje het aantrekkelijkste aan een jongen. Eig hun haar meestal want idk ik let daar altijd eerst op lmao, maar qua innerlijk dat hij rustig is / niet veel zegt (maar dat is gwn wat ik vind xD)
  5. Wat voor kleren wil je het liefst dat een jongen aantrekt. (Wat is het aantrekkelijkste) Waar je jezelf goed in voelt want dan kan je zelfverzekerder overkomen:)
  6. Hoe kan je een meisje het beste versieren met een sociale angststoornis? Ik heb dat zelf ook…… maar ja ik denk door het rustig aan te doen want je hoeft bijv. niet gelijk met haar te gaan praten ofz, dus neem je tijd en haast niet
  7. Wat zou je van je vriendje verwachten? Dat hij zichzelf blijft en eerlijk/betrouwbaar is
  8. Zou je een vriendje die het beste zou willen voor je toekomst en ook zijn best doet en hard werkt op school om dat mogelijk te maken voor je aantrekkelijk vinden? Ja, dat is best cute eig:)

Alvast bedankt! :)

 

Reageer