Vraag

Vragenlijst voor meisjes


Reputatie 1
Badge +1

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je?

2. Hoe lang ben je? 

3. Wat is je kleur haar?

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?

5. Wat voor soort kleding gebruik je? 

6. Heb je al gezoend? 

7. Heb je een tv?

8. Zo ja wat kijk je dan?

9. Heb je een vriendje?

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?

11. Wat doe je in je vrije tijd?

12. Wat voor soort sport doe je?

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 


34 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

is goed!!

1. Hoe oud ben je? 14 bijna 15

2. Hoe lang ben je?  1,76

3. Wat is je kleur haar? eigenlijk net niet donkerblond met een paar lichte plukken erin

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? ja ik vind dat een beetje naar om over mezelf te zeggen maar als je het andere zou vragen zeggen ze waarschijnlijk: rustig, lief, zorgzaam/behulpzaam, netjes, onzeker, sportief ja dit denk ik ongeveer

5. Wat voor soort kleding gebruik je? dat is afhankelijk van het weer maar de grootste tijd van het jaar een skinny jeans met een t-shirt of truitje en in de zomer ook wel eens een jurkje of rokje of korte jumpsuit en vooral veel korte broeken met croptops

6. Heb je al gezoend? nope

7. Heb je een tv? ja in de woonkamer

8. Zo ja wat kijk je dan? ik zelf kijk eigenlijk nooit tv want ik vind er niks aan maar soms kijken we in de avond wel eens tijdens het eten met zn alle ( ik me moeder en me zusje ) een programma zoals een huis vol, vier handen op 1 buik, wie is de mol en ontvoerd, flikken masstricht, of een programma zoals roatrippers jachtseizoen of de kluis van stuktv

9. Heb je een vriendje? nope en dat gaat niet gebeuren ook want ik ben harstikke lesbisch

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? x

11. Wat doe je in je vrije tijd? Ik heb amper vrije tijd, ik doe niet aan sporten naast school want ik zit op een dansopleiding waar ik al genoeg beweeg, maar naast dat doe ik soms sims 4 of ik kijk youtube en verder ben ik veel met huiswerk of leerwerk voor de normale schoolvaken bezig of ik ben bij vriendinnen

12. Wat voor soort sport doe je? naast school niks maar ik zit op een dansopleiding waar we heel veel soorten dansstijlen krijgen, ik doe klassiek ballet, jazz ballet, modern contemporary, streetdance en ik doe als keuze vak nog acro en dat is zegmaar alle danssoorten door elkaar gecombineerd met liften ( dat zijn trucjes waarbij je eigenlijk een toren maakt van mensen )en acrobatische/turn onderdelen zoals flikflaks losse radslagen dat soort dingen

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  ik denk dat je hoe dan ook altijd lekker jezelf moet blijven en je er niet zo druk over moet maken, het komt vanzelf en het is niet te plannen. Ik denk dat hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het zal duren.

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Dank je wel voor de tip✌

Reputatie 1
Badge

1. Hoe oud ben je? 14

2. Hoe lang ben je? 1,62

3. Wat is je kleur haar? Blond

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Rustig (behalve met vrienden of alleen) 

5. Wat voor soort kleding gebruik je? In de zomer vooral van die korte broekjes en voor de rest ja gwn lange broeken

6. Heb je al gezoend? Ja 1x

7. Heb je een tv? Ja 

8. Zo ja wat kijk je dan? Netflix 

9. Heb je een vriendje? Nope niet meer 

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? -

11. Wat doe je in je vrije tijd? Beetje fietsen chillen en afspreken en soms zwemmen

12. Wat voor soort sport doe je? Paardrijden😛

 13. Heb je tips voor? Idk hahaha

Reputatie 1
Badge +1

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 13

2. Hoe lang ben je?  165

3. Wat is je kleur haar? bruin

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? verlegen

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  trui of blouse en spijkerbroek. Soms een rok

6. Heb je al gezoend?  nee

7. Heb je een tv? papa en mama. ik via internet

8. Zo ja wat kijk je dan?

9. Heb je een vriendje? nee

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?

11. Wat doe je in je vrije tijd? internet, shoppen

12. Wat voor soort sport doe je? volleybal

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  Bericht aangepast door De Kindertelefoon

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 12

2. Hoe lang ben je? 158cm ongeveer

3. Wat is je kleur haar? Bruin

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Verlegen maar wel aardig :P

5. Wat voor soort kleding gebruik je? Casual/cute

6. Heb je al gezoend? Nope haha

7. Heb je een tv? Ja in de woonkamer maar ik kijk bijna nooit iets

8. Zo ja wat kijk je dan? Niks hahahha

9. Heb je een vriendje? Nope

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?

11. Wat doe je in je vrije tijd? Tekenen of genshin inpact spelen soms appen met vrienden of anime kijken haha

12. Wat voor soort sport doe je? Ik doe geen sport atm

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? Probeer met een meisje te praten die je leuk vind, en gewoon veel dingen samen doen enz

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

Reputatie 1
Badge

1. 13 jaar 

2. 165 cm 

3. Bruin 

4. Humor,lief, jaloers 

5. Casual kleding 

6. Ja 

7.ja 

8. Netflix 

9. Nee  

10. Niks 

11. Veel afspreken met vrienden 

12. Ik ga naar de sportschool 

13. Flirt met meisje en knipoog af en toe en wees een beetje stiekem

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 12

2. Hoe lang ben je? 159 cm 

3. Wat is je kleur haar? Bruin

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Ik ben meestal eerlijk en heb gevoel voor humor maar het is best raar om dit te zeggen want het klinkt alsof ik opschep

5. Wat voor soort kleding gebruik je? Eh ik draag van alles maar crop top en high waist vind ik wel leuk

6. Heb je al gezoend? Ja het was zo awkward want we werden gepusht

7. Heb je een tv? Ja?

8. Zo ja wat kijk je dan? Meestal Netflix en echte tv wie is de mol

9. Heb je een vriendje? Nee

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? Nvt

11. Wat doe je in je vrije tijd? Op m’n telefoon of afspreken

12. Wat voor soort sport doe je? Tennis

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? Gwn aardig zijn en niet stoer doen 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 16 

2. Hoe lang ben je?  166

3. Wat is je kleur haar? Bruin met zwarte  plukjes

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?

Een stil en  onzeker persoon die het moelijk vind on  vrienden te maaken 

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  Meestal  t shirt  trui  met een spijkerbroek  of joggingbroek  en Meestal zwart 

6. Heb je al gezoend?  Nee

7. Heb je een tv? Ja in de woonkamer 

8. Zo ja wat kijk je dan? Niet veel kijk liever op telfoon if laptop Netflix of YouTube 

9. Heb je een vriendje? Nee maar me voorkeur gaat toch naar de meide zijn Meestal toch knaper

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?....

11. Wat doe je in je vrije tijd? Netflix kijken en afspreken met vrienden  en tekenen  en YouTube  kijken

12. Wat voor soort sport doe je? KIKBOKSEN 

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  Nee ben al me heelen leven singel en ben slecht in fiksen

 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

Gr bren

 

1. Hoe oud ben je?  14

2. Hoe lang ben je? 160

3. Wat is je kleur haar?  donkerblond

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?  ik heb werkelijk geen idee meer

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  ligt aan mijn stemming. ik loop er meestal bij als een tijdreiziger uit de jaren vijftig

6. Heb je al gezoend?  nope

7. Heb je een tv?  niet in mijn kamer, maar wel in de woonkamer

8. Zo ja wat kijk je dan?  ik kijk eigenlijk nooit iets op de tv omdat mijn ouders erbij zijn en ze mijn smaak bekritiseren 

9. Heb je een vriendje?  ik ben lesbisch dus nee

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? nvt

11. Wat doe je in je vrije tijd?   lezen ,  tekenen, soms wat schrijven, tijd verspillen

12. Wat voor soort sport doe je? turnen

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  mijn heteroseksuele vriendinnen zoeken een jongen die niet stoer doet dus let daar op I guess

1. Hoe oud ben je?

​​​​17

2. Hoe lang ben je? 

1,69-172

3. Wat is je kleur haar?

Lichtbruin ofzo, idk ​​​​

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?

Erg kalm, maar ik heb zo ook wel mijn gekke momentjes. Hou zelf best wel van het gamen.​​​​

5. Wat voor soort kleding gebruik je? 

​​​​Vooral hoodies. Ben niet zo van vrouwelijke kleding

6. Heb je al gezoend? 

​​​​Uhh... niet echt. Kind of ashamed, maar ja. 

7. Heb je een tv?

mijn ouders hebben een tv :)

8. Zo ja wat kijk je dan?

ik kijk niet zo vaak tv, kijk liever yt of twitch

9. Heb je een vriendje?

Ja! Hij is echt geweldig.

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?

​​​​​We bellen veel en spelen games samen.

11. Wat doe je in je vrije tijd?

Tekenen, gamen, twitch/yt

12. Wat voor soort sport doe je?

Paardrijden. Ik ben geen gestoord paardenmeisje tho.

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?

Wees gewoon jezelf zou ik zeggen.

Badge

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 12

2. Hoe lang ben je?  1.52

3. Wat is je kleur haar? Black

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?

Even gevraagd aan een kennis: Grappig, sociaal en bijdehand haha

5. Wat voor soort kleding gebruik je? van alles. Bloesjes, jurken, broeken, truien etc

6. Heb je al gezoend?  nope

7. Heb je een tv? ​​​​​Ofc

8. Zo ja wat kijk je dan? NETFLIX

9. Heb je een vriendje? NEE

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? Nvt

11. Wat doe je in je vrije tijd? Wattpad(zoek anders op)

12. Wat voor soort sport doe je? Op de bank hangen

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? Wees vooral jezelf en maak een beetje duidelijk dat je haar leuk vind. Bij mij was er een jongen die wel lachte naar me en overdreven vriendelijk maar ik dacht dat we vrienden waren totdat hij zei dat ie me leuk vond dus maak het wel duidelijker door bijvoorbeeld een cadeau te geven als ze jarig is of haar te helpen met dingen die ze moeilijk vindt. SUCCES

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

Reputatie 1
Badge

1. Hoe oud ben je? Ik ben 15 bijna 16

 

2. Hoe lang ben je?  167 lang

 

3. Wat is je kleur haar?  Bruin/blond

 

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Lief behulpzaam en heb wel een beetje pit kwa gedrag

 

5. Wat voor soort kleding gebruik je? Echt van alles liever geen rokjes jurkje

 

6. Heb je al gezoend?  Ja

 

7. Heb je een tv? Ja

 

8. Zo ja wat kijk je dan?  Echt van alles en nog wat maar vaak Netflix

 

9. Heb je een vriendje?  Ja 

 

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?  Van alles chillen

 

11. Wat doe je in je vrije tijd?  Ben nooit echt vrij vrij

 

12. Wat voor soort sport doe je? Paardrijden 

even goed tegen de verveling, ahaha

1. Hoe oud ben je? 16 bijna 17

2. Hoe lang ben je?  1m65 (klein haha )

3. Wat is je kleur haar? lichtbruin  :))

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? nou, ik ben een heel zachtaardig mens, heel behulpzaam, kan goed luisteren, spontaan, charmant, ik ben een kleine flirt eigenlijk haha (knipoog graag naar mensen enz) voor de rest ja. Ik ben heel vriendelijk en ik lach met vrijwel alles.

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  vanalles, jeans broeken, rokken, jurken vooral! truien, strakke T-Shirts etc

6. Heb je al gezoend? jazeker :))

7. Heb je een tv? yes, maar kijk er niet zo veel naar eigenlijk

8. Zo ja wat kijk je dan? ik kijk tv op mijn pc haha, dan kijk ik netflix, yt, of andere online websites waar je films/series kan bekijken

9. Heb je een vriendje? nee, hoef ik ook niet (:

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? X

11. Wat doe je in je vrije tijd? wandelen, schrijven, fotograferen, praten haha van die dingen

12. Wat voor soort sport doe je? heeeeel soms hardlopen

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  stel je sociaal op, beetje charmant, niet te overdreven. Communicatie is de sleutel tot alles. Onthoud dat :)

Badge

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

Isggg 

1. Hoe oud ben je? 13 bijna 14!

2. Hoe lang ben je?  Iets van 166 cm ofz

3. Wat is je kleur haar? Bruin

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Ja uh gwn grappig aardig en lief en uh zeg maar als je zegt dat ik iets moet doen of proberen doe ik het vaak zeg maar ook HAHAH

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  Uh jurkjes shirt broek enz bedoel je dat? Hahah ik weet niet 

6. Heb je al gezoend? Ja 

7. Heb je een tv? Jup

8. Zo ja wat kijk je dan? Ja Netflix 

9. Heb je een vriendje? Had 

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? .

11. Wat doe je in je vrije tijd? Tv kijken, chillen afspreken met vrienden enz 

12. Wat voor soort sport doe je? Voetbal ⚽️ 

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? HAHAH ja gwn aardig doen en lief complimentjes geven enz hahah 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

 

Badge

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je?13

2. Hoe lang ben je?  Idk

3. Wat is je kleur haar? Blond

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Lief ja vriendelijk idk me nie te lief

5. Wat voor soort kleding gebruik je? Idk verschillende

6. Heb je al gezoend?  Ja paar keer met me bf

7. Heb je een tv? Ja

8. Zo ja wat kijk je dan? Verschillende dingen

9. Heb je een vriendje? Ja hij is wel 14 dusj 1 jaartje ouder ma da cared nie

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? Soms eens een kus geven ma meestal knuffelen ,afspreken samen tv kijken ja en nog andere dingen

11. Wat doe je in je vrije tijd? Afspreken tv kijken iets sportiefs soms

12. Wat voor soort sport doe je? Momenteel niks maar ben aan het kijken

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  Ja idk lief doen tegen die persoon die je wilt met haar bevriend worden afspreken ja idk 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

Reputatie 2
Badge

Hoe oud ben je? 13

2. Hoe lang ben je? 1.55

3. Wat is je kleur haar? bruin

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Oke, nu zal ik wel arrogant pverkomen (ik hoop uiteraard gewoon dat het normaal is wat ik zeg) maar ik ben in de echte wereld achter mijn computerscherm verlegen, vriendelijk en gevoelig. Ik kan nooit tegen gevoelens van andere mensen, want ik neem die dan vaak over. Als iemand verdrietig is, ben ik dat vaak ook. Als iemand zich verveelt, verveel ik me vaak ook.

5. Wat voor soort kleding gebruik je? Gewoon, broek een t-shirt en daar nog een bijpassende vest bij:P

6. Heb je al gezoend? Nee

7. Heb je een tv? ja

8. Zo ja wat kijk je dan? Yt, volgs

9. Heb je een vriendje? Nee

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? -

11. Wat doe je in je vrije tijd? Lezen, huiswerk maken, haken

12. Wat voor soort sport doe je? Hardlopen en turnen

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? Meiden houden er vaak van als je best verzekerd bent, maar niet overdreven :) Ook vooral vriendelijk :P

Badge

heyhey, isgoed hoor

1. Hoe oud ben je? 13

2. Hoe lang ben je? 1.58

3. Wat is je kleur haar? bruin

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? voor mijn vrienden ben ik heel erg lief en doe ik alles voor hun maar ik kan heel erg egoïstisch en jaloers zijn

5. Wat voor soort kleding gebruik je? ik heb niet echt een stijl, ik doe gewoon aan wat me lekker zit

6. Heb je al gezoend? nee alleen kusje op mond 

7. Heb je een tv?  jaa 

8. Zo ja wat kijk je dan? netflix wel eens 

9. Heb je een vriendje? yess 

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? we zijn online dus we facetimen veel 

11. Wat doe je in je vrije tijd? niet veel, alleen afspreken met vrienden

12. Wat voor soort sport doe je? geen

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  jezelf zijn en je niet veranderen om haar heen, veel lachen en lekker ruiken 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

1. Hoe oud ben je? 16

2. Hoe lang ben je? 1.71 m

3. Wat is je kleur haar? zwart (na ja eigenlijk héél donkerbruin)

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? introvert maar kan wel gwn leuk omgaan met mn vrienden, over het algemeen ben ik ook vrij rustig en ik luister meer dan dat ik praat

5. Wat voor soort kleding gebruik je? ik draag bijna altijd mom jeans met een oversized shirt of blouse 

6. Heb je al gezoend? ja

7. Heb je een tv? ja

8. Zo ja wat kijk je dan? alles van de MCU (Marvel Cinematic Universe) en heel veel series

9. Heb je een vriendje? nee, en ik val overigens ook niet op jongens

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? /

11. Wat doe je in je vrije tijd? editen, muziek luisteren/bewerken, schrijven, armbanden knopen, films en series kijken, met vrienden afspreken

12. Wat voor soort sport doe je? ik zit momenteel niet op een sport maar wil graag beginnen met spinning

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? niet arrogant doen, haar respecteren, geef haar complimenten, en probeer je vooral niet voor te doen als iemand die je niet bent

Reputatie 3
Badge +3

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 12 

2. Hoe lang ben je?  1,62 

3. Wat is je kleur haar? Bruin 

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Humor en wel aardig 

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  Gwn een broek met shirt of trui 

6. Heb je al gezoend?  Nee jammer genoeg niet 

7. Heb je een tv? Jaa 

8. Zo ja wat kijk je dan? YouTube 

9. Heb je een vriendje? Nee :( 

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?  Als ik een heb knuffelen en zoenen en later miss meer 

11. Wat doe je in je vrije tijd? Met vrienden en vriendinnen hangen 

12. Wat voor soort sport doe je? Dans 

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  Ja wees jezelf, ben wel een beetje knap en heb goeie humor 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam) ook liefs van mij

 

 

 

1. Hoe oud ben je?             16 jaar 

2. Hoe lang ben je?              165

3. Wat is je kleur haar?         blond

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?            lief, aardig, nu verliefd

5. Wat voor soort kleding gebruik je?               vooral truien en spijkerbroeken

6. Heb je al gezoend?                           nee

7. Heb je een tv?                     ja

8. Zo ja wat kijk je dan?              netflixxx

9. Heb je een vriendje?              jaaa

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?               veel 

11. Wat doe je in je vrije tijd?                    met vrienden afspreken

12. Wat voor soort sport doe je?                     volleybal

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?                          gewoon jezelf blijven

Reputatie 2
Badge +1

1. Hoe oud ben je?

15

2. Hoe lang ben je?

165

3. Wat is je kleur haar?

bruin geverfd, natuurlijk donkerblond.

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?

moeilijk om over jezelf te zeggen hahaha, maar ben niet te basic. Ik hou heel veel van muziek. Het maakt me blij en maakt saaie dingen iets leuker. Ik ben wel echt een dramaqueen maar ben over het algemeen rustig en ik lach vaak. Ik ben wel snel clingy en ben een simp. Ik vind knuffels het beste in de wereld, maar wel van de goeie persoon natuurlijk. Ik doe graag dingen langzaam en hou niet zo heel veel van veranderingen. Ik ben wel een beetje lui hahaha en ben mentaal niet heel erg stabiel wat best wel irritant kan zijn.

5. Wat voor soort kleding gebruik je? 

Ik draag vaak oversized, maar dat is ook omdat ik best insecure ben over mijn lichaam. Skater style een beetje en gewoon baggy enzo, niet al te basic. Daar hou ik niet van.

6. Heb je al gezoend? 

Gewoon een eskimo kusje.

7. Heb je een tv?

Ja, op mijn kamer.

8. Zo ja wat kijk je dan?

Ik gebruik hem eigenlijk nooit, maar als ik hem gebruik verbind ik hem met me netflix of disney+ en ga ik een film kijken. 

9. Heb je een vriendje?

Nee, maar ik heb een soort van fix denk ik?

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?

Gewoon veel afspreken, vaak bellen enzo.

11. Wat doe je in je vrije tijd?

Gamen, afspreken of gewoon serie kijken.

12. Wat voor soort sport doe je?

Ik doe geen sport, what i said ik ben lui hahahahah.

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? 

Niet te desperate zijn. Wil geen vriendin, wil een persoon. Denk goed na of je iemand leuk vind of dat je gewoon desperate bent voor liefde. Dit is niet erg ofc, maar je wilt een meisje niet laten zitten met een gebroken hart omdat je erachter komt dat je haar toch niet leuk vind. Al heb je iemand op het oog, probeer gewoon vaak te praten met haar. Snappen bijv, maar niet op een creepy manier. Ze moet het wel leuk vinden. Gewoon veel tijd aan haar besteden, en haar al jou aandacht ook geven. Laat haar speciaal voelen. Flirten door bijv een beetje te stoeien enzo is ook leuk, en het belangerijkste; ben er voor haar als ze het nodig heeft. Je wilt haar niet teleurstellen omdat ze dacht dat je er zou zijn voor haar, maar dat uiteindelijk toch niet zo is. Om weldegelijk iemand te vinden, yubo hielp erg bij mij. Je kan daar gewoon jou intresses in zetten en wat jij leuk vind. 

Reputatie 5
Badge +3

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je?14

2. Hoe lang ben je? 1.77 meter

3. Wat is je kleur haar?bond

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?gevoelig maar sterk en zorgzaam

5. Wat voor soort kleding gebruik je? Mijn eigen stijl maar wel met de mode mee

6. Heb je al gezoend? Ja

7. Heb je een tv?ja

8. Zo ja wat kijk je dan?van alles vooral are you the one de perfecte match

9. Heb je een vriendje?bijna

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?ja hij woont ver weg heb al eerder met hem gehad en toen zag ik 24/7 aan hem vastgeplakt en knuffelen

11. Wat doe je in je vrije tijd?op de bank chillen

12. Wat voor soort sport doe je?paardrijden

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? Interesse tonen complimenten geven en soms je games opzij zetten voor haar 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

Badge

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 14 broski, jij?

2. Hoe lang ben je?  1.80 ofzo?

3. Wat is je kleur haar? donkerblond

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? uhm idk ik denk intelligent, grappig en klunzig ofzo the basics maar dan beter 😎✨

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  ik ✨gebruik✨ kleding die ik zelf maak vooral. broeken en bloesjes met korte mouwen vooral  

6. Heb je al gezoend?  nah love, wanna change that hahahahah jkjkjk

7. Heb je een tv? nope

8. Zo ja wat kijk je dan? marvel films en umbrella academy (is topserie) en a series of unfortunate events (ook topserie)

9. Heb je een vriendje? nee maar heb wel lichte fix? en ik word door mn halve klas met M geshipt lol  

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? ja nou praten enzo

11. Wat doe je in je vrije tijd?  veel school en op mn telefoon zitten, series kijken, sporten, eten, slapen, (wattpad) lezen, proberen te shiften, fictionele scenario’s bedenken enzo ✌️

12. Wat voor soort sport doe je? klimmen en ijshockey, zomers veel zwemmen en naar school fietsen. behalve dat met f-ing Corona dat niet meer kan ugh

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  uh nou zoek iemand die je echt leuk vind en niet zomaar “een vriendin”. verder werkt uit mijn ervaring eten altijd goed i guess. en zorgen dat ze het warm heeft is ook altijd een goed ding. wees ook niet te “pushy” naar haar toe. dat schrikt mensen vaak af :). maar mainly wees gewoon jezelf want dan weet je dat die persoon jou ook gewoon echt voor jou leuk vond en niet voor een persona die je opzet. 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

Badge

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?  ik heb werkelijk geen idee meer

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  ligt aan mijn stemming. ik loop er meestal bij als een tijdreiziger uit de jaren vijftig​​​​​​

8. Zo ja wat kijk je dan?  ik kijk eigenlijk nooit iets op de tv omdat mijn ouders erbij zijn en ze mijn smaak bekritiseren 

11. Wat doe je in je vrije tijd?   lezen ,  tekenen, soms wat schrijven, ✨tijd verspillen

 chica ik vibe echt met jouw antwoorden hhahahahahha

 

Reputatie 7
Badge +7

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

:)

1. Hoe oud ben je? 15

2. Hoe lang ben je?  1.75 ongeveer

3. Wat is je kleur haar? Bruin

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Geen idee eigenlijk, ik ben best wel stil soms, behulpzaam en zorgzaam denk ik

5. Wat voor soort kleding gebruik je? Ik draag gwn kleding wat ik lekker vind zitten, hoodies en spijkerbroeken

6. Heb je al gezoend? Ja

7. Heb je een tv? Ja maar hij staat niet meer in mn kamer want dat vond ik er niet mooi uitzien lol

8. Zo ja wat kijk je dan?  Netflix, disney+, youtube

9. Heb je een vriendje? het is net een paar dagen uit

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? ​​​​​​we wandelde met mijn hond en gwn kletsen en gamen enzo

11. Wat doe je in je vrije tijd? Lezen

12. Wat voor soort sport doe je? Paardrijden (ik vind dat een sport)

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  Gwn go with the flow ig, bij mij ging het gewoon zoals het ging, t voelde gewoon goed

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

Geen probleem! 
groetjes,

Kwakend1tje (niet mijn echte naam:)

 

 

Reageer