Vraag

vragenlijst voor meiden

  • 29 June 2021
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een jongen van 13 jaar en ik heb een paar vragen over wat meiden leuk vinden aan jongens.

1. Maakt het uit of je een bril hebt ja of nee.

2.  Maakt uiterlijk veel uit.

3. Hoe kan ik weten of een meisje mij leuk vindt.

4. Bij deze vraag mag je zelf nog iets aanvullen als je denkt dat je nog iets leuks te zeggen hebt


3 reacties

Ik ben dan weliswaar geen meisje, maar kan vraag 1 en 2 wel voor je beantwoorden: dat verschilt per meisje. De ene vindt een bril heel aantrekkelijk of bijvoorbeeld intelligent staan, de ander vindt dat juist niet zo mooi (dat is wel de minderheid overigens).

Datzelfde geldt voor het belang van uiterlijk; het verschilt per meisje. Sommigen vallen meer op innerlijk, anderen meer op uiterlijk. Tuurlijk is het vrijwel altijd een combinatie, maar de verhoudingen verschillen. Don’t worry! 

Reputatie 7
Badge +14

ik ga dit ff eerlijk beantwoorden: 

1. Maakt het uit of je een bril hebt ja of nee. Nee 

2.  Maakt uiterlijk veel uit. Natuurlijk op het eerste gezicht wel, maar innerlijk is belangrijker vind ik. Als je gewoon een gezellig praatje met haar/hem kan maken weet (ik) al dat t innerlijk oke is en het maakt dan niet uit hoe je eruit ziet. 

3. Hoe kan ik weten of een meisje mij leuk vindt. Ze staart waarschijnlijk veel naar je, en kijkt weg als je terug staart. Ze lacht veel in de buurt van je. Ze probeert je aandacht te trekken. En bloost als je iets aan haar vraagt 

4. Bij deze vraag mag je zelf nog iets aanvullen als je denkt dat je nog iets leuks te zeggen hebt 

niet echt iets leuks, maar iedereen heeft een andere mening over dit en meiden doen misschien anders bij vraag 3 dan ik heb geschreven. Maar hoop dat je hier iets aan hebt! 

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 1
Badge

Dankjewel voor je goed aangevulde antwoorden

 

Reageer