Vraag

Vragenlijst voor jongens (persoonlijke vragen en over dagelijks leven)

  • 29 July 2023
  • 24 reacties
  • 562 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Weet de weg
  • 20 reacties

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd? 
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden.
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)?
  4. Welke deo heb je dagelijks op?
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes)
  6. Vind je dat je niet mag huilen?
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten?
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden? 
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen?
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren?
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games?
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel?
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies?
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven?
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert?

 

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk.


24 reacties

Reputatie 7
Badge +17

 

 

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd?      1 3
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden.  Ik ben 1,68 en heb een gemiddelde maat, mij past alles haha.  Ik ben een alles-jongen zeg maar dus ik draag wat ik leuk vind, ook rokjes en leuke shorts en hemdjes en sleeveless shirts,  maar idd, de typische ‘jongenskleding’is vaak wat minder uitgebreid.  Maar het lukt me goed om te vinden wat ik wil.  En ik stel ook gewoon wat samen waar ik me lekker in voel.
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? hmm, ligt eraan, als ik in het veld ben zeg maar dan maakt dat niet uit, maar gewoon thuis of met mijn vriendin dan wel.  De soort deo is hier meestal Axe of Fa, maar ook eigen merk.
  4. Welke deo heb je dagelijks op?  zie 3 ;)
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes) Ja heel erg, ik woon op een (eco)boerderij en ik hou van alle dieren hier ! Ben er echt maatjes mee en kan er mee knuffen enzo.  Vind ze lief. Ze hebben ook echt een persoonlijkheid.
  6. Vind je dat je niet mag huilen? nee, ik vind dat dat zeker wel mag. Dat ‘jongens”idee heb ik niet meer. had ik wel omdat je dat wordt aangepraat op tv en yt enzo, maar nu niet meer. Emotie is mooi !
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? Ja dat kan soms zo lijken, als ik heel enthousiast ben of soms iets van een kreet slaak of geluidjes en gilletjes maak dan vinden sommigen dat ‘meisjesachtig'. Maar dat heb ik al lang achter me gelaten, ze denken maar ;) ik ben trots op mijn mixed identity zeg maar. Ik zie dat ‘meisjesachtige’als compliment. Het is deel van me.
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden?  Nee, denk ik niet. Ik ondervind wel dat jongens op school wat eerder straf  krijgen  en waarschuwingen, maar verder niet, en zelfs denk ik dat meiden nog veel meer dan jongens moeten knokken voor hun positie, belachelijk eigenlijk. Dus die paar keer dat het wel zo is gun ik ze van harte.
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? Nee dat vind ik  niet. Wie wil en het gevoel heeft, go for it! :)
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? geschoren, ik heb nog geen beharing, krijg wss ook niet veel baardgroei gelukkig (zit niet zo in de fam) en  op mijn benen ook niet, en anders shave!;)
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? Soms, maar ik ben liever buiten en sporten. En scouts ben ik gek op.
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? ja dat wel, ik sport veel, fiets, zeil, loop, karate en train. Wil een beetje sterke armen en benen hebben. Niet zo'n body builder hoor, gewoon gezond.  En gezond eten is thuis al de gewoonte haha.
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? Nee naar een dojo om karate lessen en trainingen te volgen.
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? Ja zeker. Ik vind dat belangrijk. Ik houd heel erg van mijn bff's ( 3 jongens 2 meisjes) en mijn lief, en de buren verderop hun kids, En ik geniet van samen zijn bij de scouts bijv
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert? ambi, zeker weten. Maar neig naar extravert. Ik ben heel graag bij andere mensen en vind gezelligheid fijn.

Groetjes liefs Tartan X

 

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk. :)

 

Reputatie 7
Badge +17

PS vraag 5: paardenmeisjes vind ik helemaal okè ! Ik <3 paarden ook trouwens !

Vraag 14: school is zeker ook belangrijk voor mij. 

En, leuke vragenlijst! 

Xxx Tartan13

Reputatie 3
Badge

Jij lijkt me een coole gast. Bedoel je trouwens met eigen merk dat je een eigen deo hebt? Bedankt voor je antwoord trouwens. 

Reputatie 7
Badge +17

@Ylva  dankjewel! ☺️ ik bedoel deo van de eco winkel of zo'n merk van de coop of spar soms ook. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ylva,

 

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen.  Als je vragen hebt, dan maak je een vragenlijst...goed plan

  1. Leeftijd? - ik ben 15 jaar en een jongen, dus ik mag 'm invullen 
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. - ja, niet normaal hoeveel kleren er voor meisjes zijn, maar ik heb wel goeie adresjes, dus ik kan ook wel van alles vinden. Ik heb niet echt moeite met het vinden van kleren en als ze het niet in de winkel hebben dan haal ik het gwn uit de kast bij één van mijn broers die ondertussen uit die kleren zijn gegroeid die ik nog wel pas en ook als ze het zelf nog aan kunnen, dan durf ik het alsnog uit hun kast te halen. Dat zijn ze wel gewend ondertussen en tot nu toe gaat het altijd wel goed. Oh, ik ben 1.73 m lang, vorige week nog opgemeten en ik ben nogal redelijk slank, mijn onderbroekmaat is 158, maar voor een lange broek is die dan vaak te kort, dus ja dan een maat groter ofzo en voor shirts soms ook, omdat mijn taille nogal klein is en mijn schouders in verhouding iets breder
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)?   - ja, ik gebruik wel vaak deo Rexona Cobalt Dry, die hebben mijn broers ook, dus das wel handig en als luchtje doe is soms L’Eau DÍssey Pour Homme van Issey Miyake op of Eau Sauvage van Dior en dat is Eau de Toilette en die rommel is vet duur, maar ik heb die allebei gekregen. Ik ga daar zelf niet zoveel voor betalen 
  4. Welke deo heb je dagelijks op? - oh, uhm was ik alweer te vroeg met invullen….ga je zelf even kijken hierboven of moet ik het hier ook nog een keertje opschrijven? Oh, je gaat zelf kijken….. verstandig 😄 
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet? - ik heb een hondje gehad, een labradoodle, maar die is verongelukt, dus die mis ik wel. Hij was echt mijn maatje, maar nu heb ik geen huisdieren meer
    (en wat vind je van paardenmeisjes) - goed, is niks mis mee, toch, maar zelf ben ik niet een paardenjongen
  6. Vind je dat je niet mag huilen? - nee, jongens mogen ook huilen en dat doe ik ook, iedereen mag huilen en het is ook goed voor je, nou ja, voor mij wel
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten?- no way, niet waar ik woon
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden? - nee hoor, wij zijn thuis met iets van 7 jongens als iedereen er is en we hebben één zus en ik en nog een paar broers zijn gay, dus het is een gezellige boel altijd en dan zijn er ook nog allemaal vrienden over de vloer en daar zijn ook wel meisjes bij hoor
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? - nee, geen meisjes nar mij toe laten komen voor een relatie en ik denk het wel dat jongens de eerste stap moeten zetten, want hoe kom ik als gayboy anders aan een vriendje 😉, maar ik snap wel wat je bedoelt en ik vind dat meisjes ook wel jongens mogen vragen, waarom niet, maar niet mij hahaha, nou ja vragen mag wel, maar dat gaat 'm niet worden
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? - ik heb nog geen gezichtshaar en dat bevalt me prima, lekker alles glad, overal. ik val ook niet op jongens die een baard of snor ofzo hebben
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? - nee, ik ga liever sporten, ik kan niet gamen, ik verlies altijd, maar dat maakt me geen barst uit, ik kan weer andere dingen….maar ik zou niet weten wat….
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? - ik vind sporten gewoon leuk en ik heb geluk dat ik  goeie genen heb en daardoor een goeie bouw heb, dus dat. Ik sport elke dag en doe van alles en verder eet ik best wel gezond, maar ik eet soms ook wel chips en koekjes
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? - soms ga ik wel eens met iemand mee, maar wij hebben thuis ook al die spullen en ik vind het wel leuk, maar ik doe niet altijd alleen met gewichten, ik wil ook niet bodybuilder worden, maar gwn slank, atletisch, beetje gespierd, als een danser, want dat vind ik ook leuk om te doen, zoals Shuffle Dance, ken je dat? Nee, dat verbaast me niks. Ik ga ff een voorbeeldje posten wat ik doe en het is gelijk een instructiefilmpje voor als je het ook wil leren. Cool hè. Ik denk ook aan alles. Oh ja, dan moet ik die wel posten natuurlijk. Ff zoeken...oh, ik kan het niet vinden, je kunt ff in mijn topic kijken 

     

  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? - nou ik leer nogal makkelijk, dus ik heb genoeg tijd voor allebei en ik ontmoet vrienden graag irl, maar ik zit ook wel op sm, ook voor 'werk’ een beetje, ik doe soms fotoshoots en van die dingen
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert? - oei, toch nog een moeilijke vraag op het laatst, dat is altijd hetzelfde met zo'n quiz, ik denk dat ik de joker inzet en dan kies voor een andere vraag. Oh, dat kan niet...ik ben nogal extravert, maar dat valt nooit iemand op…. maar niet heus. ik heb nog nooit van ambivert gehoord, maar das van allebei een beetje introvert en extravert zeker… Ik ga voor extravert en ik en benieuwd wat ik nu gewonnen heb….oh, geen prijsvraag of quiz, gwn een vragenlijst...oh ja nou ook leuk, toch. ik hoop dat jijner net zo veel plezier aan hebt beleeft als ik 😀

 

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk. - ik ook niet, ik vind alles wel goed

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ylva ,

 

ik heb net een vragenlijstje ingevuld en gepost, maar die moet eerst nog even gecheckt worden en dan komt ie hierboven te staan. Of misschien wel boven die van @Tartan13 , nou ja, je komt ‘m vanzelf wel tegen.

Nog even geduld.

 

Oh jammer @Tartan13  ik wilde net de Tartan deo in cadeauverpakking gaan bestellen, maar die is nog niet uit begrijp ik…

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 3
Badge

Jij ook bedankt voor je antwoord MickeyMouse😅

Reputatie 3
Badge +2

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd? 
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. Ik bestel eigenlijk bijna alles online, is veel makkelijker 😂
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)?  Ja, maar dan meer in van mezelf, deo boeit me niet echt. 
  4. Welke deo heb je dagelijks op?  Axe
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes) Ja, de meeste beter dan mensen in mijn opinion, ze judge niet.
  6. Vind je dat je niet mag huilen? Ik huil nooit in t openbaar / met andere erbij
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten?  Dat niet per se
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden?  Soms, maar geldt ook voor jongens
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? Verschilt per geval
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren?  Niet te veel
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? Ja, games met een goed verhaal of games waar je met vrienden een beetje aan kan kloten
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel?  Ik vind mijn figuur niet echt belangrijk
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? Nope
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? Meer aan hobby’s, dus sociaal denk ik?
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert? Heel erg introvert 😂

 

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk.

 

Badge

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd? 13
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. M ik ben 175 heb er niet echt last van ofz ik vind wel iets 😂
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? Idrc
  4. Welke deo heb je dagelijks op? Dove men nog wattes
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes)ik hou van dieren en idc als je een paardenmeisje bemt
  6. Vind je dat je niet mag huilen? Een beetje
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? Ja
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden?  Ja
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? Kan verschillen
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? Geschoren
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? Ja cod warzone en rocket league
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel?beide veel 😂
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? Ja om er beter uit te zien
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? Allebij ongeveer evenveel
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert?introvert 😂

 

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk.

 

Reputatie 3
Badge +3

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd? 13
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. Ja daar heb ik wel eens moeite mee dus vaak bestel ik online maar ik draag graag baggy kleding dus ik vind meestal wel wat bij jack&jones of amarica today mijn kleding maat is eigelijk M als ik slimfit zou willen maar ik draag vaak L ikben 177cm
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? ja geur vind ik wel belangrijk dus ik draag graag een beetje neutrale deo (off brand) bij de kruidvat en draag ik daar parfum overheen voor lekkere geur
  4. Welke deo heb je dagelijks op? wat ik net zij
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes) ik hou heel veel van katten en honden (heb zelf ook 2 katten) maar ben wel allergies. ⚠️PAARDRIJDEN IS GEEN SPORT⚠️
  6. Vind je dat je niet mag huilen? neuu ik doe het niet zo vaak maar toen mijn kat dood was heb ik wel een traantje gelaten wat ook helemaal niet erg is. ( vind ik)
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? Nee hoor ik laat gewoon weten wat ik vind en als je daar problemen mee heb is dat pech voor jou
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden?  Door docenten wel eens maar verder niet
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? kan bijde maar het komt vaker voor dat een jongen de relatie begint
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? geschoren nu maar als ik 19/20 of ouder ben xou ik het wel opzich willen want dan is het ook volgroeid en niet een paar lelijke sprietjes
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? niet echt, heb ook niet zo veel tijd daar voor
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? ik sport 6 soms 7 keer per week en ben bezig met mn lichaam te verbeteren gezond eten vind ik soms wel best wel lastig.
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? ja om spieren te kweken en sterker te worden voor mijn andere sport (dansen) en om vet te verbranden
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? sociaal leven gaat bij mij zeker voor.
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert? extravert zekers

 

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk. Ik zou het ook echt nie weten

 

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd? 14
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden.gw online bestellen
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)?ja tuurlijk gw axe
  4. Welke deo heb je dagelijks op?axe
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes)ik vind t vervelend om de hele tijd ervoor te moeten zorgen dus nee. Paardenmeisjes is niks mis mee hoor
  6. Vind je dat je niet mag huilen?ik denk dat jongens wel mogen huilen maar we doen t gw minder ik huil bijv echt gw nooit
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten?dat idee heb ik niet nee mr ik ben gw nooit verdrietig ofzo dus het is niet nodig snapte
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden? alleen als het om de cijfers gaat bij lichamelijke opvoeding verder niet
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen?het moet allebei gw kunnen t is ook wel leuk als meiden dat doen vind ik
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren?geschoren 
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games?ja gw fifa cod enzo ligt aan mn mood wat ik speel
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel?ik probeer gw iedere week te sporten en te zorgen dat ik gw niet te veel eet en fruit eet natuurlijk
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies?nee is niet nodig 
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven?sociaal vorig jaar zat k mavo 2 ik deed iedere toets afkijken en niet leren
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert?intro

 

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk.

 

Reputatie 4
Badge +4

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd?  16
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. Ik heb meestal niet zo veel moeite ik shop ook niet zo veel ik doe het vaak online en als ik met mensen in de stad loop en we gaan een winkel in kijk ik ook wel voor me zelf en meestal heb ik wel een M ik ben iets van 185cm maarja ik vind de kleding bijna altijd wel fijn zitten als het maar niet te strak zit en ik vind het niet zo mooi als het te groot is. 
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? Wat ik vaak doe is tol deo en parfum de parfum noem ik maar niet op want daar word niet om gevraagd maar de deo is van nivea dacht ik 
  4. Welke deo heb je dagelijks op? Nivea dus 
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes) licht een beetje aan welk dier maar over het algemeen denk ik wel. Paardenmeisjes ja liever niet het klinkt gek maar heb er niet echt goeie verklaring voor 
  6. Vind je dat je niet mag huilen? Ja mag wel maar niet te veel ik kan me überhaupt niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst gehuild heb. 
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? Dat niet 
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden? Ja en nee met sport wel 
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? Ja dat is een lastige vraag ik vind dat het van beide kanten moet komen 
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? Op mijn leeftijd niet want nu heb ik wel een baardje en een snorretje maar dat haal ik weg omdat het niet echt dikker word maar als het dikker word wel denk ik maar geen volle baard 
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? Ja
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? Ik heb van m’n zelf al een gespierde bouw er zijn natuurlijk dingen die beter kunnen bij mezelf vind ik zoals chest en buikspieren. Ik soort wel niet super veel ga binnenkort denk ik wel naar de gym en aan speciale voeding doe ik nog niet echt ik verbrand best snel 
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies?nog niet 
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? Beiden wel even veel  
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert? Ambivert denk ik wist niet eens wat het was nog steeds niet echt.
Reputatie 5
Badge +5

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd? 16
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. over het algemeen hebben kledingwinkels wel veel herenkleding. Primark, nike, H&M. Ik bestel vaak kleding online. Het is meestal goedkoper.
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? Ik gebruik iedere dag axe deo en calvin klein parfum.
  4. Welke deo heb je dagelijks op? Axe
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet? Ik heb zelf geen huisdieren maar het lijkt me erg leuk om ze te hebben. Paardenmeisje mogen lekker zelf doen wat ze willen zolang ze mij dr maar niet mee lastig vallen
    (en wat vind je van paardenmeisjes)
  6. Vind je dat je niet mag huilen? Je mag wel huilen, ik sta het mezelf gewoon niet toe
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? Ja en nee, meestal stop ik ze weg als ze niet gepast zijn
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden? Op school? Zeker
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? ​​​​​​Nee, als een meisje mij leuk vind kan zij ook de eeste stap zetten om te kijken wat ik van haar vind.
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? geschoren
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? vind het leuk met vrienden, meestal overwatcht of fortnite
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? ik sport 3x in de week en let eig niet echt op me eten
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? Ik ga naar de sportschool omdat het heel simpel is en ik er altijd naartoe kan
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? veel meer aan het sociale leven
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert? Introvert 100%

 

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk.

 

Reputatie 5
Badge +3

Leeftijd? 15

Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. Ja heb daar wel moeite mee

Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? Ja sinds een tijdje wel ja, en wat voor geur boeit me dan weer niet zolang het maar niet stinkt

Welke deo heb je dagelijks op? Axe nogwat

Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet? Jaaaa, dieren zijn schattig(de meeste) dus ja daar houd ik van

(en wat vind je van paardenmeisjes)(ik heb geen mening) 

Vind je dat je niet mag huilen? Tuurlijk mag ik janken als ik dat wil of moet

Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? Ja

Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden?  Soms

Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? Geen idee

Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? Geschoren

Hou je van gamen? Zo ja, welke games? Ik game de laatste tijd bijna niet, maar als ik game zou ik het liefst spelen: minecraft, F1 2023 op sim, roblox, F1 clash, clash royale, gta 5, Mario kart dat eigenlijk

Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? Ik sport en eet enorm veel en ik vindt het wel belangrijk om wat spieren te hebben ja

Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? Nee

Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? Studie ik heb geen sociale life

Ben je introvert, extravert of ambivert? Introvert

Badge

1.Leeftijd?  12

2.Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. Ben 164cm ik haal me kleren vaak bij de sting in maat L ik hou van oversize

3.Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? Meestal door sauvage exlir. Of Paco rabanne one million

4.Welke deo heb je dagelijks op? Axe ligt eraan

5.Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet? Ja hou van honden

6.(en wat vind je van paardenmeisjes) sorry maar Nee gwn nee 

7.Vind je dat je niet mag huilen? Nee iedereen huilt toch?

8.Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? Soms wel bij me crush haha.

9.Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden? Nee absoluut niet iedereen heeft waarde

10.Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? Jongen.

11.Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? Heb geen gezicht te haar

12.Hou je van gamen? Zo ja, welke games? Nvt

13.Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? Ik eet gezond en ga on de dag naar gym.

14.Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? Fit blijven💪

15.Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? Beide evenveel

16.Ben je introvert, extravert of ambivert introvert

Reputatie 7
Badge +12

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd?     12
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden.   Hey! Nou toevallig ben ik vandaag een rokje gaan kopen met een vriendin en dat ging wel goed. Maar je merkt idd wel dat dat nog echt op meisjes is gericht. Ik vind het aanbod voor jongens inderdaad een stuk minder ruim
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? Ja nouja niet altijd maar als ik gewoon netjes ben wil ik ook wel een goed geurtje. Tot nu toe gebruik ik wat mijn moeder koopt (clear water) maar ik ben nu aan het ontdekken. Ook make up.
  4. Welke deo heb je dagelijks op? Gewoon neutral of Fa 
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes)  Ja zeker! Ik hou van dieren ❤️ paardenmeisjes vind ik leuk en stoer.
  6. Vind je dat je niet mag huilen? Nee hoor ik huil wel als ik het voel
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? Ja dat kleeft blijkbaar aan jongens. Dom is dat 
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden?  Soms in de klas. En met gym. Maar ik ben dit met@Tartan13  eens. Daarom vind ik het ook niet erg.  En jongens doen ook vaker net even te maf. Ja dan krijg je straf, logisch xd
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? Nee dat maakt niks uit 
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? Ik heb nog geen verdere haren behalve op mijn koppie haha. Maar ik vind dat prima.
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? Niet zo nee eerlijk gezegd 
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? Ja ik sport behoorlijk.  
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? Nee training en lopen
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? Nu beide..
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert? Introverter geworden na jaren veel te extravert. 

Knuf Tover xxx

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey, 

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd? 13,5
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. het is wel lastiger, maar meestal vind ik wel wat :)
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? wel belangrijk dat ik goed ruik
  4. Welke deo heb je dagelijks op? ​​​​​oh niks bijzonders 
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet? ik vind dieren wel leuk
  6. (en wat vind je van paardenmeisjes) prima, ik snap niet waarom mensen hun stom vinden
  7. Vind je dat je niet mag huilen? ​​​​​nee
  8. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? nee
  9. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden?  nee, ook niet
  10. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? mag allebei
  11. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? ​​​​​geschoren
  12. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? ja vind ik wel leuk
  13. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? ik sport niet, maar beweeg wel genoeg. Ik vind wel belangrijk dat ik niet dik wordt
  14. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? nee
  15. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? ​​​​​beide
  16. Ben je introvert, extravert of ambivert? wat is dit?

​​​​​​twas een leuke lijst

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk.

Groetjes, @Monkeyboy69 

Hi @Ylva !

Ylva Schreef:

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd?  15
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. Ik ben ongeveer 1.70  en het is soms wel wat lastiger maar ik koop vooral online. Ik vind shoppen niet echt leuk...
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? Ik gebruik geen deo, ik zweet nog niet veel en douche elke dag.
  4. Welke deo heb je dagelijks op?-
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet? Ja zeker!
    (en wat vind je van paardenmeisjes) Prima, ik heb er echt niks tegen.
  6. Vind je dat je niet mag huilen? Nee
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? Nee
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden?  Nee
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? Is allebei prima.
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? Geschoren.
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? Nee eig niet...
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? Ik sport niet , maar ik eet wel redelijk gezond en beweeg ook wel voldoende.
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? Nee
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? Meer aan een sociaal leven.
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert?Ambivert.

 

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk.

Reputatie 3
Badge +3

Y

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd?  16 
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. Tja ik ben niet zo lang 176 maar ik ga eigenlijk altijd shoppen met mijn zus want die heeft goede smaak in kleding maar ik vind mijn kleding minder belangrijk dan mijn uitstraling zonder kleding aan op het strand ofz 
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? Ja ik vind het belangrijk hoe ik ruik mijn favoriete deo is rexona cobalt dry want tja dan stink ik gewoon niet verder heb ik nog een Hugo boss parfum 
  4. Welke deo heb je dagelijks op? Rexona of axe maar axe is een beetje waardeloos 
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes)ik houd van dieren maar ik heb geen problemen met dingen dood maken voor eten enz paardenmeisjes meestal zijn ze een beetje gek maar ook wel weer hot 
  6. Vind je dat je niet mag huilen? Ja niet voor mensen waarbij mijn reputatie uit maakt ten minste 
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten?soms maar het hoort er bij 
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden? Nee want jullie hebben ook weer andere problemen maar leven kan wel makkelijker zijn voor een meisje dan een jongen want de meeste meiden zijn knap en kunnen al direct op een super jacht in Monaco kunnen gaan zitten als ze maar een beetje een rijke man afzuigen mannen krijgen alleen status  omdat ze zichzelf knap hebben gemaakt door te sporten geld te verdienen enz
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? Jongen begint meestal maar als een meisje mij eerst uit zou vragen zou ik dat prima vinden 
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren?gezichts haar als je geen gekke jaw line heb zo wel geschoren 
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games?soms minecraft 
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? Ja beide 
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies?ja om sterker te worden voor judo en om er beter uit te zien 
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? Liever sociaal maar studie is ook nodig 
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert? Extraverte 

 

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk.

Reputatie 3
Badge

 

  1.  15
  2.  nee ik ga meestal naar een winkel die kleding van jack and jones heeft of van raw en daar zijn dus weinig meidenkleding duus ik denk dat het bij sommigge winkels gewoon gedoeld zijn op een bepaald geslacht
  3. ja ik vergeet het soms maar axe appollo vind ik leuk en ik heb een parfum voor “special occaitions”
  4.  appollo of anders een andere van axe als mn vader die koopt
  5. ligt er aan welk dier. ik hou heel veel van katten maar honden vind ik te veel werk (het paard zelf mheb ik weining mee maar paardenmeisjes zijn over het algemeen aardig in mijn ervaring
  6. ik huil af en toe wel eens maar niet veel.
  7. nee eigenlijk niet ik kies er voor om dat vaak niet te doen behalve met een paar vrienden
  8. dat ligt er echt aan in welke plek dus ja in sommige scenarios maar over het algemeen nee
  9. ik zou het hel fijn vinden als een meisje de eerste stap zet maar vaak zie je wel dat de jongen het doet
  10. kan ik nog niet over antwoorden
  11. ja ik speel veel hitman, house flipper en overwatch (3 games die het minst van hetzelfde genre zijn haha)
  12. ja ik vind het belangrijk maar ik ben er niet blij mee. ik eet wel redelijk veel maar ik ben ook meer gaan sporten en minder eten
  13. ja om er beter uit te zien en het is leuk met vrienden
  14. geen van beide denk ik. ik ben niet heel sociaal en doe weinig aan studie
  15. ik denk ambivert als dat betekend een beetje er tussenin. ik kan heel goed een gesprek voeren maar ik doe het niet vaak omdat als ik een gesprek begin met iemand die ik niet ken (vooral meiden) heb ik het gevoel dat diegene me helemaal niet mag

 

ik vond het een hele leuke vragenlijst dus thx <3

 

 

Reputatie 1
Badge +3
  1. Leeftijd?  17
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden.  Ik zie vaak wel leuke dingen bij urban outfitters of bershka, soms ook tweede hands winkels. Ik neem vaak een xl zodat het oversized is.
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? idc welke geur als ik maar niet stink
  4. Welke deo heb je dagelijks op?  idk 1 of andere rol deo 
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes) Ik heb niet per se een obsessie met dieren maar vind ze wel leuk enzo
  6. Vind je dat je niet mag huilen? Ik kan niet eens huilen lol, en sws als iemand me ziet is dat best wel beschamend
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? Geen idee
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden?  Juist niet
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? Ligt er aan, als je als jongen sterke gevoelens hebt moet je er gewoon voor gaan, maar dat is ook voor het meisje zo
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? Ligt er aan of ik zin heb om te scheren lol
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? Mario ofzo
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? Ik beweeg veel, k vind m’n lichaam namelijk wel belangrijk, idc als je wat dikker bent maar ik zelf wil dat niet zijn.
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? Omdat ik gewoon m’n eigen lichaam aantrekkelijk wil kunnen vinden
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? Met een studie bestaat bijna geen social leven helaas
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert? geen idee man
Reputatie 2
Badge

Leeftijd?  15

Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden.  Nee ik kan me meestal wel redden in een kledingswinkel. Ik doe meestal xl or xxl want dat is comfortabel

Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? zolang ik maar niet stink 

Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? Geen voorkeur

Welke deo heb je dagelijks op? vrouwen deo eigenlijk, mannen deo slaat op mijn longen 

Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet? (en wat vind je van paardenmeisjes) Ik vind katten leuk. En ik heb geen problemen met paardenmeisjes ofzo 

Vind je dat je niet mag huilen? Nee

Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? Nee maar ik uit ze liever niet in het openbaar. Thuis jank ik heel de dag haha

Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden? Nee, en als dat wel gebeurd zou er wel een goede reden voor zijn.

Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? ligt aan het persoon denk ik

Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? Geschoren

Hou je van gamen? Zo ja, welke games? Nee

Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Niet persee

 Sport je veel, eet je gezond of beide veel? Nee, ik eet wel gezond

Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? Nee

Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? Studie

Ben je introvert, extravert of ambivert? Introvert

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge
  1. Leeftijd?  14
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. Soms koopt me moeder de kleren en soms ga ik mee en ik heb een best wel basic mark zuckerberg robot kleding smaak gemaakt door kinderarbeid in bangladesh dus dat gaat wel en ik ben maat M dus ook heel gemmideld en basic
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? ja maar ik ruik mezelf nooit (tenzij ik super veel zweet) dus als ik stink zeg het maar ik douche wel elke 2 dagen
  4. Welke deo heb je dagelijks op? axe bodyspray 🤣
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes) ja ligt eraan welke dieren en van paardenmeisjes vind ik niks sommige zijn aardig en sommige niet
  6. Vind je dat je niet mag huilen? nee
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? soms
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden? wat bedoel je voor getrokken als siberische huskys voor een slee laat maar ik heb het gegoogled ligt eraan in een woongroep waar ik ooit zat vond ik wel dat het meisje die er zat aardiger werd behandeld maar in heel veel landen niet
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? geen idee geen ervaring
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? ook geen ervaring maar later wil ik de czar nicholas ii look
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? nee alleen heel soms nintendo switch met me broertje
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? ik sportte vroeger veel nu heb ik een ingegroeide teennagel dus kan het niet meer zo maar wel soms oefeningen met gewichten maar dan ben ik bang dat ie op me teen valt 
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? nee want je moet 16 zijn om zonder begeleiding te gaan en ik heb niemand om mee te gaan + het is duur FIT FOR FREE IS NIET FREE!!
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? studie want ik heb geen sociaal leven hahaha
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert? heel introvert en sociaal ongemakkelijk                                       groeten hopelijk heb je hier wat aan
Reputatie 5
Badge +1

Hallo ik ben een 16 jarig meisje. Ik merk dat ik best veel vragen heb over jongens. Dus bedacht me dat ik wel een vragenlijst kon maken op dit forum met een paar vragen. 

  1. Leeftijd? : 14
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden.: Ik kan wel vinden wat ik wil. Ik kleed me niet zo speciaal, Ik ben 1,55 (Groei stoornis) 
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)?: Ligt aan de situatie. Meestal wel
  4. Welke deo heb je dagelijks op?: Dark Temptation van Axe
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes): Ik vind dieren te gek! Ik hou het meest van katten. Ik heb zelf ook een kat, maar honden zijn ook leuk om mee te spelen enzo! 
    Paardenmeisjes zijn niet raar ofzo, ik ken zelf een paardenmeisje en ik kan gewoon goed om met haar.
  6. Vind je dat je niet mag huilen?: Meestal wel
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten?: Altijd. behalve in mijn kamer
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden? : Vaak wel.. Op school heel vaak.
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen?: Dat maakt niks uit. Ikzelf ben heel onzeker en ik hoop meestal dat het meisje de eerste stap zet. Want als ik het doe, loopt het altijd verkeerd af (Ik haat mezelf en ik weet dat ik niet bf material ben)
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren?: geschoren
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games?: Tegenwoordig wat minder.  Maar ik speelde altijd veel Call Of Duty, Rainbow six siege, Minecraft, war thunder, microsoft flight simulator, sea of thieves en halo.
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel?: Ik sport af en toe. En ik eet gezond. Mijn figuur is belangrijk voor me, Ik vind mezelf dikker dan meeste jongens en daar voel ik me ook onzeker over.
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies?: Nee, Ik sport zelf thuis.
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven?: Beide niet veel.
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert?: Ambivert.

 

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk.

 

Reageer