Skip to main content
Vraag

Vragenlijst voor jongens (persoonlijke vragen en over dagelijks leven)

Toon eerste bericht

28 reacties

Vleeskroket
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 45 reacties
  • 27 januari 2025

Leeftijd?  13

Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden.   Ja L ben 1 m 79

Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)?  Honing mmmmmm

Welke deo heb je dagelijks op?  Honing

Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?  Ça va wel leuk maar hebben soms zo veel aandacht nodig

(en wat vind je van paardenmeisjes)  beetje raar maar paardrijden is een sport

Vind je dat je niet mag huilen?  Nee huilen mag!!!

Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten?  Jaa da wel

Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden?   Ja de leerkracht geeft die altijd tips

Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen?  Mag allebij

Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren?   Geschoren

Hou je van gamen? Zo ja, welke games?  Nee

Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel?  Ik sport 1.5 u per week eet gewoon en vind da ni belangrijk 

Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies?   Nee wil/kan niet

Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven?   Studie en tv is mijn leven

Ben je introvert,

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 28 januari 2025

Hier zijn mijn antwoorden

1. Leeftijd?   15 jaar
  2. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden. Ik persoonlijk vind het best lastig om kleding te vinden waar ik me zelfverzekerd in voel. Maar ik wil ook niet altijd dingen die iedereen draagt snap je.
  3. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)? Ja geur vind ik heel belangrijk. Qua parfum heb ik een van dolce & gabana en een van dior. Ik houd wel van wat mannelijke geurtjes, ondanks ik niet altijd parfum draag
  4. Welke deo heb je dagelijks op? Nivea men of AXE
  5. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet?
    (en wat vind je van paardenmeisjes) Ik houd van dieren, maar soms vind ik ze wel eng omdat je die dieren niet echt kan lezen. En paardenmeisje vind ik leuk net zoals andere sporten.
  6. Vind je dat je niet mag huilen? Nee ik vind dat ik mag huilen, maar ik heb het idee dat ik gwn niet kan huilen terwijl ik het wel wil.
  7. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? Soms in het openbaar of op school wil ik dat niet eig sws niet met mensen
  8. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden? Ja niet in de samenleving, maar wel op school.
  9. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? Ik vind dat het niet uitmaakt. Ik zelf vind het altijd echt heel moeilijk en neg om de 1e stap te zetten. En 9/10 x als een meisje de 1e stap zet vind die jongen haar ook leuk. En ik weet nooit wnr iets een stap is of gwn een kleine sign
  10. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? Ik zelf vind het niet mooi, maar als ik mn snor en baard scheer zit het er alweer na 2 dagen
  11. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? Niet echt
  12. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? Beide, ondanks ik niet de dunste ben
  13. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? Nee, ik mag niet van mijn ouder omdat ik niet 'volgroeid’ ben
  14. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? Beide
  15. Ben je introvert, extravert of ambivert? Ambivert 100%

Ik weet niet in welk subtopic dit hoort eigenlijk.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 35 reacties
  • 28 januari 2025
Anonymous schreef:

1. Ik merk dat in kledingwinkels weinig jongenskleren zijn. Bijna de hele winkel bestaat uit een meidenafdeling, dus mijn vraag is, heb je moeite met kleding vinden dat je leuk vindt en dat ook lekker zit? Lengte en kledingmaat is ook wel handig om te vermelden.  ik heb hier geen problemen bij.
  2. Vind je het ook belangrijk hoe je ruikt? Wat voor geur zou je het liefst op willen (als in deo)?  niet perse welke geur als ik maar niet naar zweet ruik
  3. Welke deo heb je dagelijks op? ja minimaal 2x per dag doe ik t op soms vaker
  4. Hou je van dieren? Als in er echt dol op zijn. Waarom wel of waarom niet? ja idk waarom 
    (en wat vind je van paardenmeisjes) maakt mij niet zoveel uit
  5. Vind je dat je niet mag huilen? nope 
  6. Heb je vaak het idee dat je je emoties niet mag uiten? nee 
  7. Heb je het idee dat meiden voorgetrokken worden? soms wel
  8. Hoort een jongen de eerste stap te zetten om misschien een relatie te kunnen beginnen of moet een meisje eerst naar je toekomen? mij maakt t niet uit ik ben daar persoonlijk veelste verlegen voor
  9. Vind je het mooier om gezichtshaar te hebben of geschoren? geschoren
  10. Hou je van gamen? Zo ja, welke games? ja maar doe t niet zo vaak als ik game speel ik minecraft , roblox of online spellen
  11. Vind je je figuur belangrijk en wat doe je er dan mee? Sport je veel, eet je gezond of beide veel? ik doe een beetje ‘at home workout’ maar niet echt naar de sportschool, 
  12. Ga je naar de sportschool? Zo ja waarom precies? nope, geen zin, geen tijd en dat is te zwaar voor mij (niet voor mijn m'n spieren ofzo maar meer met m'n reuma
  13. Besteed je veel aandacht aan studie of meer aan een sociaal leven? allebei niet echt, heb alleen insta maar post daar niks, voor school heb geen huiswerk dus leer alleen voor toetsen en zo maar app wel veel
  14. Ben je introvert, extravert of ambivert? idk wat dat is

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen