Normaalgesproken ben ik niet zo’n van vragenlijsten, maar in dit geval zal ik hem wel even invullen, aangezien ik vermoed dat je de antwoorden nuttig wil gebruiken (niet om opt geilen o.i.d.)
- Leeftijd?
- Haarkleur/oogkleur?
- Lengte?
- Tijdje geleden alweer dat ik dit gemeten heb, maar ik gok ca. 173 cm
- Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk)
- Oeh, lastig. Niet per se 1 ding. Verzorgd, gezonde bouw, knap gezicht; the usual basically.
- Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is?
- Ik ben zelf niet mega lang, dus liever niet dat ze ver boven me uitsteekt, maar ze hoeft echt niet 1,60 te zijn.
- Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn?
- Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden?
- Nepnagels (gel/acryl bedoel je?) kunnen wel mooi zijn, maar het moeten niet van die klauwen worden.
- Wat vinden jullie van veel make up?
- Niet zo aantrekkelijk, beetje make-up is mooi, maar overdrijven is zonde - dan liever een natuurlijke look.
- Vinden jullie grote borsten belangrijk?
- Het is geen dealbreaker, maar ik vind het wel (zoals heel veel jongens/mannen) aantrekkelijk. Te groot vind ik echter ook niet mooi.
- En een grote kont?
- Ook niet een dealbreaker, maar ik vind het wel aantrekkelijk. Het liefst een wat sportievere/fitte kont i.p.v. vet.
- Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden?
- Dansen, handbal, voetbal; eigenlijk allemaal wel, alhoewel ik niks met korfbal heb.
- Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje?
- Zorgzaam, spontaan, aardig, lief, etc. (het zijn allemaal ongeveer synoniemen van elkaar :))
- Moet een meisje perse heel slank zijn?
- Ik val niet echt op curvy, maar zeker geen anorexia-taferelen. Simpelweg een gezonde bouw die bij haar past.
- Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes?
- Hier ben ik heel basic in; gewoon stijl lang haar, eventueel afwisselen met een keer meer volume erin.
- Is het aantrekkelijk als een meisje slim is?
- Ja, dat vind ik wel. Waarschijnlijk ga ik me er anders onbewust aan ergeren haha
- Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit?
- Maakt niet zo mega veel uit. In de zomer vind ik een rokje of zomers jurkje wel leuk staan, maar in de winter maakt het me echt niks uit (gewoon een trui, hoodie met een jeans o.i.d.)
Nu ik dit zo lees, betwijfel ik of je er iets aan hebt haha :)
@xbeautifuldevilx zou jij jouw eigen vragenlijst ook kunnen invullen over jongens?? Dan moet hij natuurlijk wel een beetje veranderd worden, maar ik zou het wel leuk vinden als je dat doet.
Gr. Felix
@xbeautifuldevilx zou jij jouw eigen vragenlijst ook kunnen invullen over jongens?? Dan moet hij natuurlijk wel een beetje veranderd worden, maar ik zou het wel leuk vinden als je dat doet.
Gr. Felix
- Leeftijd? Ik ben 13 dus 13-14
- Haarkleur/oogkleur? Blond/blauwe ogen, haarkleur maakt voor mij niet uit maar ik vind rood niet zo mooi sorryy
- Lengte? Ik ben 1.68
- Wat vind ik aantrekkelijk aan een jongen? (uiterlijk) een kaaklijn, rechte tanden, een donkerdere huid (door de zon of gewoon natuurlijk, ik vind een hele lichte huid niet zo aantrekkelijk) en er een beetje verzorgd uit zien zodat ik zie dat je geen zwerver ofzo bent
- Maakt het voor mij uit hoe lang een jongen is? Ja
- Zo ja hoe lang moet een jongen zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een jongen het liefst zijn? Ik wil graag dat een jongen groter is dat ik maar even groot is ook goed voor mij (maakt niet uit hoeveel groter)
- Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? nvt maar echt lelijk lol
- Wat vinden jullie van veel make up?
- En een grote kont?
- Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij jongens? Ik vind voetbal of basketbal aantrekkelijk maar het maakt nie heel erg uit voor mij
- Waar zoek ik naar in het innerlijk van een jongen? grappig, zorgzaam, romantisch
- Wat voor kapsels vind ik leuk bij jongens? Ik vind krullen heel leuk :)
- Is het aantrekkelijk als een jongen slim is? Slim vind ik wel aantrekkelijk maar niet dat hij me gaat corrigeren enzo of altijd gelijk heeft
- Wat voor kleding is leuk bij jongens? Of maakt dit niet uit? kleding vind ik niet heel belangrijk maar ik vind van die broeken die afzakken echt heel stom
Sommige vragen heb ik niet ingevuld maar dat is denk ik wel logisch :)
Gr. Felix
- Leeftijd? Ik ben 16
- Haarkleur/oogkleur? Ik heb groene ogen en lichtbruin haar
- Lengte? Ik ben 1.63
- Wat vind ik aantrekkelijk aan een jongen? (uiterlijk) zolang hij er verzorgd uitziet en niet zoals een zwerver of zo
- Maakt het voor mij uit hoe lang een jongen is? Nee
- Zo ja hoe lang moet een jongen zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een jongen het liefst zijn? Maakt niet uit, ikzelf ben ook niet echt lang
- Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? Bij andere mensen vind ik van die grote nepwimpers en lange nepnagels niks maar met kortere heb ik geen problemen
- Wat vinden jullie van veel make up? niet mooi tenzij het zo'n artistieke look is
- En een grote kont?
- Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij jongens? Ik zelf zit niet op een sport dus dat maakt mij niet uit :P
- Waar zoek ik naar in het innerlijk van een jongen? Aardig, romantisch, begripvol, maar ook eerlijk
- Wat voor kapsels vind ik leuk bij jongens? Ik heb niet echt een voorkeur maar sommige kapsels zijn voor mij een afknapper
- Is het aantrekkelijk als een jongen slim is? Ja, ik hou van slim maar niet betweterig please
- Wat voor kleding is leuk bij jongens? Zolang hij zich er goed in voelt, en hij niet te rommelig uitziet ;)
Ik heb deze maar ook eventjes ingevuld
Heey, zouden de jongens deze vragenlijst even kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!!
- Leeftijd? 14
- Haarkleur/oogkleur? Zwart haar, bruine ogen
- Lengte? 1.72
- Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk) het gezicht
- Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is? Nee, meer om wat voor karakter ze heeft.
- Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn? Nvt.
- Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? Zolang jullie er blij van worden...
- Wat vinden jullie van veel make up? Dat vind ik eerlijk gezegd niets.
- Vinden jullie grote borsten belangrijk? Nee, helemaal niet. Ik heb liever klein of gemiddeld.
- En een grote kont? Ook niet, ook liever klein of gemiddeld.
- Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden? Gymnastiek, turnen zoiets
- Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje? Zorgzaam, aardig, vrolijk
- Moet een meisje perse heel slank zijn? Niet heel erg, maar ik val meer op slanke dan op zwaardere mensen.
- Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes? Dat maakt me helemaal niet uit, al verf je het paars.
- Is het aantrekkelijk als een meisje slim is? Ja, voor mij wel een beetje.
- Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit maakt niet uit, zolang je het zelf leuk vindt.