Vraag

vragenlijst voor jongens over meisjes 2.0

  • 28 June 2023
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 2
Badge

1 leeftijd?

2 wat doe je als je een meisje leuk vind?

3 vind je dat de jongen een eerste move moet maken?

4 Vind je het aantrekkelijk als een meisje op sport zit, zo ja welke sport?

5 Heb je snap, insta enz?

6 Wat vind je ervan als een meisje geen socials heeft?

7 Val je op een meisje als ze niet veel praat?

8 Vind je uiterlijk belangrijker dan innerlijk?

9 Welk afkomst trekt jou het meest aan?

10 val je op gelovige meisjes (islamitisch)

11 al een relatie gehad?

12 wat zou je doen als een man/jongen op straat naar jouw vriendin fluit?

13 Fluit je zelf naar meisjes op straat?

14 max gewicht voor meisje? of maakt dat nie uit?

15 Vind je het erg als je vriendin langer is dan jou?

16 Vind je het erg als je vriendin bijna geen tijd heeft om aftespreken?

17 Is het een -punt als je vriendin strenge ouders heeft?

18 Wat zeg je als je crush zegt dat ze geen relatie mag hebben van haar ouders?

19 Vind je dat een meisje zich mag kleden hoe ze wilt?

20 Top 5 uiterlijk pluspunten: 

21 als je buiten een meisje ziet lopen waar kijk je dan naar?

 

ty voor het invullennn. Bekijk ook mijn andere vragenlijst voor jongens


8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @anonymous23648, ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd dus ik vul hem even in

1 leeftijd? 13

2 wat doe je als je een meisje leuk vind? geen idee

3 vind je dat de jongen een eerste move moet maken? dat is wel het beste denk ik, maar mag ook dat het meisje het doet

4 Vind je het aantrekkelijk als een meisje op sport zit, zo ja welke sport? ja is wel leuk (ik zit zelf niet op sport), welke sport maakt niet uit 

5 Heb je snap, insta enz? snap waar ik niks mee doe, ik heb ook WhatsApp en YouTube maar YT is geen social media

6 Wat vind je ervan als een meisje geen socials heeft? ze moet in ieder geval WhatsApp hebben, verder maakt het me helemaal niks uit

7 Val je op een meisje als ze niet veel praat? niet echt maar ze hoeft ook weer niet superveel te praten 

8 Vind je uiterlijk belangrijker dan innerlijk? uiterlijk 35%, innerlijk 65% belangrijk, dus het antwoord op de vraag is nee

9 Welk afkomst trekt jou het meest aan? nederland of een ander normaal land

10 val je op gelovige meisjes (islamitisch) ​​​​​nee sorry (niet dat ik geen respect heb voor die mensen)

11 al een relatie gehad? nee helaas niet

12 wat zou je doen als een man/jongen op straat naar jouw vriendin fluit? dan zou ik wat zeggen tegen die man of gw doorlopen (waarschijnlijk de laatste)

13 Fluit je zelf naar meisjes op straat? nee, ik kan niet fluiten 

14 max gewicht voor meisje? of maakt dat nie uit? als ze maar niet dik is (zegmaar small of medium zoiets)

15 Vind je het erg als je vriendin langer is dan jou? ze mag wel even lang zijn of kleiner maar niet langer dan mij

16 Vind je het erg als je vriendin bijna geen tijd heeft om aftespreken? ze moet wel wat tijd hebben, maar het is ook niet zo dat ze 7 dagen in de week moet kunnen 

17 Is het een -punt als je vriendin strenge ouders heeft? daar kan zij toch niet zo veel aan doen 

18 Wat zeg je als je crush zegt dat ze geen relatie mag hebben van haar ouders? ik zou zeggen dat haar ouders niks over haar leven te zeggen heeft

19 Vind je dat een meisje zich mag kleden hoe ze wilt? natuurlijk, ze mag zelf weten wat ze aandoet 

20 Top 5 uiterlijk pluspunten: moet ik zeggen wat ik leuk vind, donker haar, 

21 als je buiten een meisje ziet lopen waar kijk je dan naar? van alles

Reputatie 7
Badge +11

Mijn reactie komt zo, hij zit in de check, vraag 20 heb ik bijna niks staan en is onduidelijk omdat ik per ongeluk op verstuur klikte:

 Dit is mijn antwoord op vraag 20:

donker haar, niet te dik, en verder heb ik geen idee

Reputatie 7
Badge +19

1 leeftijd?   13

2 wat doe je als je een meisje leuk vind?  dan laat ik dat wel merken maar niet door raar te doen. Gewoon aardig zijn en complimentjes ( ik heb nu verkering en daar heb ik niet speciaal “iets”voor gedaan) en zijn wie ik ben.

3 vind je dat de jongen een eerste move moet maken? nee hoor dat hoeft niet.

4 Vind je het aantrekkelijk als een meisje op sport zit, zo ja welke sport? ja mag, prima en maakt me niet uit welke

5 Heb je snap, insta enz?  nee

6 Wat vind je ervan als een meisje geen socials heeft? makat niet uit, ik vind dat zelfs wel een goeie keus

7 Val je op een meisje als ze niet veel praat? ja hoor

8 Vind je uiterlijk belangrijker dan innerlijk? nee andersom

9 Welk afkomst trekt jou het meest aan? geen voorkeur, maakt niks uit

10 val je op gelovige meisjes (islamitisch). zelfde, maakt me niks uit, zolang ik maar niks “moet”op dat gebied.

11 al een relatie gehad? jup

12 wat zou je doen als een man/jongen op straat naar jouw vriendin fluit? haha nou, ik zou dat wel weird vinden maar ook een soort van compliment, maar het is niet netjes. misschien zou ik dat wel laten weten.

13 Fluit je zelf naar meisjes op straat? nee absoluut niet

14 max gewicht voor meisje? of maakt dat nie uit?  maakt niet uit.

15 Vind je het erg als je vriendin langer is dan jou? nee dat zou me ook niet kunnen schelen denk

16 Vind je het erg als je vriendin bijna geen tijd heeft om aftespreken? ja dat zou ik wel lastig vinden, als ze echt nooit kan enzo

17 Is het een -punt als je vriendin strenge ouders heeft? nee daar kan zij niks aan doen

18 Wat zeg je als je crush zegt dat ze geen relatie mag hebben van haar ouders? dan vraag ik “wat wil jij zelf? “ maar ik ga niet pushen, dat is gemeen

19 Vind je dat een meisje zich mag kleden hoe ze wilt? ja natuurlijk, doe ik zelf ook

20 Top 5 uiterlijk pluspunten:    verzorgd,  leuke lach, als ik kan zien dat ze zelf happy is met haar uiterlijk e kleding is het helemaal fijn.

21 als je buiten een meisje ziet lopen waar kijk je dan naar? Ik denk dat je automatisch wel kijkt naar iemand's ogen en gewoon hoe iemand er uitziet, datis onbewust zo. Kleding, haar, gezicht, benen enzo zie je gewoon vanzelf, dat is onvermijdelijk haha.

 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +12

1 leeftijd? 13,5

2 wat doe je als je een meisje leuk vind? Tja, complimenten geven grapjes maken, kletsen, kijken naar haar.

3 vind je dat de jongen een eerste move moet maken? Niet persen.

4 Vind je het aantrekkelijk als een meisje op sport zit, zo ja welke sport? Nee, hoeft van mij niet, maar mag wel.

5 Heb je snap, insta enz? Nee.

6 Wat vind je ervan als een meisje geen socials heeft? Geen probleem, ik heb het zelf ook niet, als ze het wel geeft vind ik het prima.

7 Val je op een meisje als ze niet veel praat? Ik weet het niet, ik praat zelf nog al veel, ik denk dat ik wel iemand nodig heb die me af en toe even stop zet, ik denk dus dat ik het niet erg vind, maar ik wil wel gewoon over dingen kunnen praten.

8 Vind je uiterlijk belangrijker dan innerlijk? Nee.

9 Welk afkomst trekt jou het meest aan? Niet een afkomst, je bent gemaakt zoals je gemaakt ben, en het maakt me niet uit waar dat is gebeurt.

10 val je op gelovige meisjes (islamitisch) maakt niet uit denk ik, maar ik ben zelf niet gelovig.

11 al een relatie gehad? Ja.

12 wat zou je doen als een man/jongen op straat naar jouw vriendin fluit? Ik zou wel even opkijken lachen en met een grapje laten weten dat ze bij mij hoort iet s van: “je bent de eerste die het weet als het ooit uit is” en dan een arm om haar heen slaan en doorlopen.

13 Fluit je zelf naar meisjes op straat? Nee, wel naar stelletjes, voor de leuk.

14 max gewicht voor meisje? of maakt dat nie uit? Maakt niet uit.

15 Vind je het erg als je vriendin langer is dan jou? Nee, geen probleem, wil ik juist.

16 Vind je het erg als je vriendin bijna geen tijd heeft om aftespreken? Ja, ik denk het wel tenzij ze er een goede reden voor heeft, en zo niet zou ik denk ik niet eens die relatie aangaan.

17 Is het een -punt als je vriendin strenge ouders heeft? Nee, ik heb ook klote ouders.

18 Wat zeg je als je crush zegt dat ze geen relatie mag hebben van haar ouders? Dan zal ik dat moeten accepteren, tenzij ze wel een relatie wilt aangaan.

19 Vind je dat een meisje zich mag kleden hoe ze wilt? Ja.

20 Top 5 uiterlijk pluspunten: zelfverzekerd, zorgzaam/begripvol, grappig, duidelijk

21 als je buiten een meisje ziet lopen waar kijk je dan naar? Ik gewoon alles ik scan haar even met mijn ogen.

 

ty voor het invullennn. Bekijk ook mijn andere vragenlijst voor jongens

Ik ben een meisje,maar ik val ook op meisjes (BI) dus is het goed als ik antwoord?

-OnlyMr

Badge

1 leeftijd? 

14

2 wat doe je als je een meisje leuk vind?

Idk niemand close genoeg

3 vind je dat de jongen een eerste move moet maken?

Wie wilt mag

4 Vind je het aantrekkelijk als een meisje op sport zit, zo ja welke sport?

Maakt me oprecht nii uit

5 Heb je snap, insta enz?

Insta ja snap nee discord ja 

6 Wat vind je ervan als een meisje geen socials heeft?

Idm

7 Val je op een meisje als ze niet veel praat?

Gaat erom wat ze zegt

8 Vind je uiterlijk belangrijker dan innerlijk?

Innerlijk 100%

9 Welk afkomst trekt jou het meest aan?

Ik geef om het hart

10 val je op gelovige meisjes (islamitisch)

Maakt nii uit

11 al een relatie gehad?

Nope

12 wat zou je doen als een man/jongen op straat naar jouw vriendin fluit?

Ik heb geen vriendin en krijg er geen

13 Fluit je zelf naar meisjes op straat?

Nee ofc not

14 max gewicht voor meisje? of maakt dat nie uit?

Maakt  nii uit

15 Vind je het erg als je vriendin langer is dan jou?

Nee joh

16 Vind je het erg als je vriendin bijna geen tijd heeft om aftespreken?

Als k maar met dr kan praten

17 Is het een -punt als je vriendin strenge ouders heeft?

Nope

18 Wat zeg je als je crush zegt dat ze geen relatie mag hebben van haar ouders?

Niks

19 Vind je dat een meisje zich mag kleden hoe ze wilt?

Ofc

20 Top 5 uiterlijk pluspunten: 

Uiterlijk boeit nii

21 als je buiten een meisje ziet lopen waar kijk je dan naar?

Ik staar niet nr meisjes

Reputatie 7
Badge +9

1 leeftijd?

15

2 wat doe je als je een meisje leuk vind?

Als ik iemand leuk vindt dan ben ik wel heel vaak al vrienden, dus dan ga ik gewoon vragen of zij / hij een keer wat leuks wilt doen, en als het ons bevalt op date. 

3 vind je dat de jongen een eerste move moet maken?

En wat als het twee jongens of twee meisjes zijn? Wie dan?😂

Totaal niet, belachelijk.

4 Vind je het aantrekkelijk als een meisje op sport zit, zo ja welke sport?

Zeker, als iemand aan zijn lichaam denkt en veel beweging heeft, vind ik dat aantrekkelijker dan iemand die obesitas heeft en de hele dag achter zn laptop chips zit te eten..

5 Heb je snap, insta enz?

Nee, ik heb whatsapp en thats it.

6 Wat vind je ervan als een meisje geen socials heeft?

Pff, dat maakt mij niet uit. Ik heb het niet, dus dat heeft geen imapact op mij. Mn vriendin heeft wel social media enzo. Maar daar maak ik totaal geen probleem van, het blijft gewoon haar leven😂 ik vind het gewoon niks.

7 Val je op een meisje als ze niet veel praat?

Niet echt. Ik vind het echt te gek als ik met iemand kan praten die ook terug praat.

8 Vind je uiterlijk belangrijker dan innerlijk?

nee, totaal niet

9 Welk afkomst trekt jou het meest aan?

Ik val niet op afkomst.

10 val je op gelovige meisjes (islamitisch)

Het maakt mij geen enkel probleem uit.

11 al een relatie gehad?

Jup, ik zit er nu in.

12 wat zou je doen als een man/jongen op straat naar jouw vriendin fluit?

Ik zou aan hem vragen waarom hij zo associaal doet en mensen lastig valt. 

13 Fluit je zelf naar meisjes op straat?

Nee, zeker niet.

14 max gewicht voor meisje? of maakt dat nie uit?

Dat heb ik niet. Zolang ik niet in en uit het ziekenhuis moet omdat mijn vriend / vriendin hartproblemen heeft vind ik het prima. Ik vind het natuurlijk fijner als iemand voor zichzelf zorgt.

15 Vind je het erg als je vriendin langer is dan jou?

Nee, dat maakt mij niet uit.

16 Vind je het erg als je vriendin bijna geen tijd heeft om aftespreken?

ja dat zou ik wel erg vinden. Ik zou gewoon vaak willen chillen enzo.

17 Is het een -punt als je vriendin strenge ouders heeft?

Nee, dan weet je dat ze uit een goed nest komt.

18 Wat zeg je als je crush zegt dat ze geen relatie mag hebben van haar ouders?

Ik zeg gewoon oké, en ga gewoon verder met mn leven.

19 Vind je dat een meisje zich mag kleden hoe ze wilt?

100% ik ga echt niet de baas spelen over mijn partner. No way.

20 Top 5 uiterlijk pluspunten: 

+ het maakt totaal niet uit

+bekijk vorige antwoord.

+ bekijk laatste antwoord

+ bekijk tweede antwoord

21 als je buiten een meisje ziet lopen waar kijk je dan naar?

Naar haar in het algemeen.

Reputatie 7
Badge +17

1 leeftijd? 17

2 wat doe je als je een meisje leuk vind? Zoveel mogelijk met haar proberen te praten, complimentjes geven. Dat soort dingen.

3 vind je dat de jongen een eerste move moet maken? Nee, totaal niet. In het geval van m’n ex-vriendin was zij degene die de eerste move maakte. Maakt dus helemaal niks uit.

4 Vind je het aantrekkelijk als een meisje op sport zit, zo ja welke sport? Ik vind het wel aantrekkelijk als iemand er een beetje sportief uit ziet. Wat voor sport iemand doet maakt me niks uit.

5 Heb je snap, insta enz? Ik heb insta, tiktok en whatsapp. Whatsapp gebruik ik het meest.

6 Wat vind je ervan als een meisje geen socials heeft? Boeit me niet

7 Val je op een meisje als ze niet veel praat? Dat ligt eraan. Als er bijna geen gesprek met haar te voeren is vind ik er niet zo veel aan.

8 Vind je uiterlijk belangrijker dan innerlijk? Nee. Innerlijk staat bij mij op 1. Je kan er nog zo mooi uit zien, maar als je verrot bent van binnen...tja.

9 Welk afkomst trekt jou het meest aan? Puur op uiterlijk vind ik Aziatische meisjes (en jongens) wel mooi. Maar het maakt me verder echt niks uit.

10 val je op gelovige meisjes (islamitisch) Het maakt mij niet uit, maar de kans dat ik een klik krijg met iemand die heel gelovig is (welk geloof dan ook), is wel klein.

11 al een relatie gehad? Ik zit nu in een relatie (met een jongen). En daarvoor heb ik een relatie met een meisje gehad.

12 wat zou je doen als een man/jongen op straat naar jouw vriendin fluit? Negeren. En ik hoop dat zij dat ook doet.

13 Fluit je zelf naar meisjes op straat? Nope

14 max gewicht voor meisje? of maakt dat nie uit? Maakt me op zicht niet uit. Als het maar niet richting obese gaat.

15 Vind je het erg als je vriendin langer is dan jou? Boeit totaal niet.

16 Vind je het erg als je vriendin bijna geen tijd heeft om aftespreken? Ja. Als ze echt nooit wil/kan afspreken houd het voor mij wel een keer op.

17 Is het een -punt als je vriendin strenge ouders heeft? Nee, daar kan ze niks aan doen. Het zou wel lastig worden als ze van die strenge ouders nooit iets mag.

18 Wat zeg je als je crush zegt dat ze geen relatie mag hebben van haar ouders? Als de ouders echt heel streng zijn daarin ga ik er geen moeite voor doen. Dat win je toch niet.

19 Vind je dat een meisje zich mag kleden hoe ze wilt? Ja, natuurlijk. Ze is niet mijn bezit of zo.

20 Top 5 uiterlijk pluspunten: Heb ik niet. Ik vind sommige uiterlijkheden wel mooi natuurlijk, maar ik val vooral op het innerlijk.

21 als je buiten een meisje ziet lopen waar kijk je dan naar? Niet naar iets in het bijzonder.

Reputatie 2
Badge

1 leeftijd? 13,5

2 wat doe je als je een meisje leuk vind? Tja, complimenten geven grapjes maken, kletsen, kijken naar haar.

3 vind je dat de jongen een eerste move moet maken? Niet persen.

4 Vind je het aantrekkelijk als een meisje op sport zit, zo ja welke sport? Nee, hoeft van mij niet, maar mag wel.

5 Heb je snap, insta enz? Nee.

6 Wat vind je ervan als een meisje geen socials heeft? Geen probleem, ik heb het zelf ook niet, als ze het wel geeft vind ik het prima.

7 Val je op een meisje als ze niet veel praat? Ik weet het niet, ik praat zelf nog al veel, ik denk dat ik wel iemand nodig heb die me af en toe even stop zet, ik denk dus dat ik het niet erg vind, maar ik wil wel gewoon over dingen kunnen praten.

8 Vind je uiterlijk belangrijker dan innerlijk? Nee.

9 Welk afkomst trekt jou het meest aan? Niet een afkomst, je bent gemaakt zoals je gemaakt ben, en het maakt me niet uit waar dat is gebeurt.

10 val je op gelovige meisjes (islamitisch) maakt niet uit denk ik, maar ik ben zelf niet gelovig.

11 al een relatie gehad? Ja.

12 wat zou je doen als een man/jongen op straat naar jouw vriendin fluit? Ik zou wel even opkijken lachen en met een grapje laten weten dat ze bij mij hoort iet s van: “je bent de eerste die het weet als het ooit uit is” en dan een arm om haar heen slaan en doorlopen.

13 Fluit je zelf naar meisjes op straat? Nee, wel naar stelletjes, voor de leuk.

14 max gewicht voor meisje? of maakt dat nie uit? Maakt niet uit.

15 Vind je het erg als je vriendin langer is dan jou? Nee, geen probleem, wil ik juist.

16 Vind je het erg als je vriendin bijna geen tijd heeft om aftespreken? Ja, ik denk het wel tenzij ze er een goede reden voor heeft, en zo niet zou ik denk ik niet eens die relatie aangaan.

17 Is het een -punt als je vriendin strenge ouders heeft? Nee, ik heb ook klote ouders.

18 Wat zeg je als je crush zegt dat ze geen relatie mag hebben van haar ouders? Dan zal ik dat moeten accepteren, tenzij ze wel een relatie wilt aangaan.

19 Vind je dat een meisje zich mag kleden hoe ze wilt? Ja.

20 Top 5 uiterlijk pluspunten: zelfverzekerd, zorgzaam/begripvol, grappig, duidelijk

21 als je buiten een meisje ziet lopen waar kijk je dan naar? Ik gewoon alles ik scan haar even met mijn ogen.

 

ty voor het invullennn. Bekijk ook mijn andere vragenlijst voor jongens

Ik ben een meisje,maar ik val ook op meisjes (BI) dus is het goed als ik antwoord?

-OnlyMr

Ja hoorr, geen probleem. Ty voor invullenn

Reageer