Vragenlijst voor jongens en meisjes !

  • 14 November 2012
  • 93 reacties
  • 6051 Bekeken


Toon eerste bericht

93 reacties

11. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? ja ik vond hem niet heel speciaal eerder een beetje vies
2. Hoe versier jij iemand? gewoon erop af engezellig praten
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) uiterlijk buitenlandse indo's 
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? nee bijna nooit
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? ja 2 1tje van 2 jaar en 1tje van 7 maanden
6. Ben je verliefd? ja op dit moment wel ja maar wanneer niet hihi
1. nee nog niet :)
2. iets opvallends zeggen zodat hij je niet snel vergeet
3. uiterlijk: bruin,zwart en donkerblond haar en ogen moeten gewoon mooi zijn 🙂 innerlijk; charmant, humor, aardig, behulpzaam.
4. ja soms wel
5. ja gehad het duurde 5daagjess
6. nee (niet dat ik weet ahah)
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? ja. was super! (=
2. Hoe versier jij iemand? niet. gaat gewoon automatisch.
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) bruin haar, bruine ogen <3___<3 en ja lief behulpzaam en ik kan hem vertrouwen.
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? niet over de liefde maar over mijzelf. waardoor ik bang ben dat ik geen liefde verdien.
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? JAAA. sinds 06-05-13. <3
6. Ben je verliefd? JAA! ❤
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
Familie telt vast niet mee hè....???
2. Hoe versier jij iemand?
Beetje in zijn/haar burt blijven en je best doen om ervoor te zorgen dat hij/zij geen enkele reden heeft om je niet te mogen...
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
Innerlijk!!!
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
Ja, heel erg.
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
Nee.
6. Ben je verliefd?
Misschien wel, maar ik weet het niet zeker.

XXX
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
jaa, ik had er meer van verwacht na alle verhalen hahah
2. Hoe versier jij iemand?
geen idee, praten via w'app/msn/skype/facebook (lekker veilig)
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
de uitstraling
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
jaa
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
nee
6. Ben je verliefd?
jaa
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? nee maar het lijkt me geweldig :(
2. Hoe versier jij iemand? ik blijf mezelf en gedraag me zelfverzekerd
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) ik val op jongens met een goede stijl, en die verzorgd zijn. Ik wil met hem kunnen lachen, maar ook serieuze gesprekken kunnen hebben.
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? ja
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? helaas niet :(
6. Ben je verliefd? jah
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
ja, niet veel bijzonders
2. Hoe versier jij iemand?
lief doen en complimentjes etc.
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
meisjes die zichzelf zijn ipv meelopen met alles (denk aan kleding/gedrag). aardig zijn en waarmee ik kan lachen :)
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
eerst wel, maar heb nu een super leuke vriendin :)
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
ja
6. Ben je verliefd?
ja, heb een vriendin haha
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? Jup, ik vond het minder leuk dan ik verwacht had.
2. Hoe versier jij iemand? Nietecht, ik ben gewoon mezelf en word vrienden en dan gaat het vanzelf
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) Uitstraling, beetje goed voor zichzelf zorgen maar ook niet zo'n player, wel een lieve uitstraling.
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? JA
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? Nopee
6. Ben je verliefd? Nee
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? Ja tuurlijk. Het was best wel een goed moment
2. Hoe versier jij iemand? Nouja... tot nu toe zijn de jongens bij mij gekomen dus ik weet niet wat ik doe.
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) Als iemand een goed gesprek met mij kan beginnen en dat echt doet is dat voor mij al top. Ik val vooral op iemands innerlijk en dus niet op hoe iemand eruit ziet en innerlijk kan je vaak leren kennen door te praten
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? Ja, soms wel
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? Ja 5 maanden nu
6. Ben je verliefd? Dat sws
Hoi,

1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? - niet echt gezoend meer gekust
2. Hoe versier jij iemand? gwn berichtjes via whatsapp sturen, aan kijken, lachen enz
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) uiterlijk: Meisjes die lang zijn, niet dik haar kleur maakt niet uit, ogen ook niet, leuke lach, een verzorgd uitelijk (niet te verzorgd dat je barbie bent 😛 ) innerlijk, leuk meisje beetje verlegen niet een ****, aardig, grappig waar je mee kan lachen, en een beetje druk niet rustig
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? Nou ja, niet echt
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? Nee, nu niet
6. Ben je verliefd? ja
Hoelang ben je al verliefd? En durf je actie te ondernemen ?

Drie weekjes, ja gwn lachen enzo naar haar,
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
Ja, het voelde best raar, maar na een tijdje raakte ik eraan gewend. :)
2. Hoe versier jij iemand?
Weet ik eigenlijk niet :P
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
Ik let het meest op het innerlijk. Soms let ik een beetje op het uiterlijk maar dat boeit me eigenlijk niet.
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
Best vaak, maar bijna iedereen is wel eens onzeker.
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
Ja, ik heb een super lief vriendje. We hebben sinds eind November 2013.
6. Ben je verliefd?
Heel erg!
Ik heb all eens een zoen gehad en ik vond het leuk. Ik versier iemand door complimenten te geven. Ik val op het uiterlijk en het innerlijk het meest het innerlijk. Ik ben baak onzeker over de liefde. Ik heb all 3 maanden ene vriendje. Ik ben verliefd. 
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? JA, LEKKER!
2. Hoe versier jij iemand? EERST GA IK GEWOON NORMAAL OM MET DIE GENE, EN DAN BEGIN IK STEEDS KLEFFER TE DOEN ENZO.
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) UITERLIJK EN INNERLIJK.
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? NEE
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? JA VRIENDJE, DIT IS DE 4E KEER DAT IK MET HEM HEB, EN OP DIT MOMENT HEB IK 3 MAANDEN MET HEM.
6. Ben je verliefd? JAA
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
Nee maar daar kan binnenkort verandering in komen:o
2. Hoe versier jij iemand?
Complimentjes geven
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
Ik val eigenlijk het meest op het karakter van de persoon en uitstraling, voor uiterlijk kijkt iedereen wel na maar ik probeer dat zo min mogelijk te houden omdat je niet kiest hoe je eruit ziet.
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
Ja
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
Nope
6. Ben je verliefd?
Ja 😃
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? nee, jmr genoeg niet
2. Hoe versier jij iemand? door lieve dingen te doen
3. Waar val jij op? uiterlijk ben ik niet zo heel erg moeilijk mee. Maar ze moet wel lief en aardig zijn
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? ja
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? nee, 0.5 in heel mijn leven
6. Ben je verliefd? ja
1. jammergenoeg niet
2.  ben ik te verlegen voor
3. innerlijk en het uiterlijk is mooi meegenomen
4. ja
5. nee
6. een beetje:o
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
Ja, ik vond het echt spannend en leuk. 
2. Hoe versier jij iemand?
Een beetje flirten, grapjes maken.
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
Ik val het meest op het innerlijk. Het uiterlijk is voor mij echt niet belangrijk. Als hij maar een lief en aardig karakter heeft.
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
Ik ben echt heel onzeker als het over liefde gaat.
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
Ja. Ik heb een vriendje. We hebben al 1 maand en twee weken.
6. Ben je verliefd?
Ja, heel erg!

 - PL
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
Ja, ik vond het niet egt leuk. Ik werd gedwongen op een feestje toen ik 11 was.
2. Hoe versier jij iemand?
Ik "versier" niemand.
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
Het liefst een slanke / magere jongen die niet jaloers is en waarmee je erg kan lachen.
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
Ja.
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
Ik had een vriendin. Met mijn vorige vriend heb ik een half jaar een relatie gehad.
6. Ben je verliefd?
Ja.
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? ja mwa niet veul bijzonders
2. Hoe versier jij iemand? neuke en dan tja
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) innerlijk blonde meiskes
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? neuj
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? ja 4,5 maand
6. Ben je verliefd ? ja
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? Ja, echt té smerig, ze was net een wasmachine ;)
2. Hoe versier jij iemand? Gewoon mezelf blijven en misschien meerdere gesprekken over onderwerpen aangaan die dichter bij mezelf liggen
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) Op meiden die lief zijn en blijven, met mooie borsten en die klaar zijn voor seks
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? Nee
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? Nope
6. Ben je verliefd? Eigenlijk al 10 jaar, zij alleen niet op mij 😢 wel al heel veel exen inmiddels hoor
Lifeishardpeepz,

Ik zal je vragenlijstje zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.
1. Ja, echt super lief.
2. Versieren, ik hou meer van open- en eerlijkheid. Gewoon gezellig praten.
3. Uiterlijk: donker haar, blauwe ogen. Innerlijk: lief, eerlijk, behulpzaam enz. Houding: stoer, maar ook weer niet overdreven. Uitstraling: rustgevende uitstraling met en een blik dat hij te vertrouwen is.
4. Nee, als ik ergens aan twijfel zeg/vraag ik het gewoon. Dan heb je gelijk wat meer duidelijkheid.
5. Ja, ik heb al anderhalf jaar een vriendje.
6. Ja, op me huidige vriend. Hij is zo lief!
Succes!
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? Ja, de eerste keer was kut. Ik was 12 met n groep mensen en ze maakte er een grapje over en vervolgens zat er een tong in mijn mond. Voor like 2 seconde.
2. Hoe versier jij iemand? Ik weet niet, meestal gebeurd het gewoon.
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) Die persoon moet grappig zijn en lief en idk. Qua uiterlijk weet niet. Ik hou v jongens van donker haar (getinte/donkere huid ook) en moet er wel een beetje verzorgd uit zien. V meisjes idk ze moet gewoon lief zijn en ook donker haar is mooi. (rondingen zijn ook leuk tho)
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? uff ja, ookal weet ik dat het eigenlijk wel goed zit.
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? Jaa een vriendje voor 2 maanden nu
6. Ben je verliefd? zeker
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? ja, uh leuk i guess?
2. Hoe versier jij iemand? niet te hard proberen ofzo, gwn jezelf zijn
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) iemand die grappig is, vooral op innerlijk
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? soms beetje?
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? nee, atm niet haha
6. Ben je verliefd? nope
Hey!

1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
Nope 😞

2. Hoe versier jij iemand?
Dunno, gewoon een beetje praten. Ik kan goed met meiden omgaan so we got that going on for me..

3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
Zo lang ze niet echt van die verwende mensen zijn, populair hou ik ook niet zo van. Lekker random en grappig.

4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
Ja, ik weet nooit echt of het wel echt verliefdheid is ( of hoe je dat ook zegt 😃 )

5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
Nope. 😞

6. Ben je verliefd?
Nee. Ik wil wel echt weer iemand vinden nadat contact heb verloren met een goede vriendin van me ( niet mn vriendin, maar een vrouwelijke vriend 😛 ) om gewoon weer buiten te gaan en te lachen. En misschien zelfs wat krijgen 🙂

~ Bananapeel

Reageer