Vraag

vragenlijst voor de boys

  • 28 February 2023
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Haiiiiii,       DEZE IS EFF VOOR DE JONGENS …

wat betekent het als een jongen (mijn crush) als je hem vk vraagt tot 2 x toe mss zegt? (hij staart wel veel nr me )

wat vinden jongens mooi bij meiden?

waar kijken jongens bij meiden naar?

wat vinden jongens aantrekkelijk bij meiden?

(mss raar mr ja, ik had een ex en die wou t nie zeggn)  mr waar denken jongens vaak aan als ze meiden zien.?

wat willen jongens graag??

sry, mr ik kan jongens mr al te slecht begrijpen

MEID VAN 13 IN DE BRUGKLAS MET CRUSH😍

 

 


4 reacties

Badge

wat betekent het als een jongen (mijn crush) als je hem vk vraagt tot 2 x toe mss zegt? (hij staart wel veel nr me ) Laat hem denken het kan zijn dat hij het nog niet zeker weet of dat hij gewoon moet nadenken erover

wat vinden jongens mooi bij meiden? Verschilt per jongen natuurlijk de meeste jongen vinden uiterlijk leuk en willen het graag groot maar er zijn er ook die gewoon het gezicht mooi vinden. Het verschilt per jongen

waar kijken jongens bij meiden naar? Die mag je zelf invullen gewoon ff nadenken

wat vinden jongens aantrekkelijk bij meiden? Verschilt sommige gaan op kont af andere op tieten je hebt ze ook die gaan op innerlijk en manieren

(mss raar mr ja, ik had een ex en die wou t nie zeggn)  mr waar denken jongens vaak aan als ze meiden zien.? Verschilt sommige de toekomst en sommige de fout die ze kunnen maken

wat willen jongens graag?? Eten meestal

Reputatie 2
Badge +1

@Oranjecitroen 

Oke bedankt 

Haiiiiii,       DEZE IS EFF VOOR DE JONGENS …

wat betekent het als een jongen (mijn crush) als je hem vk vraagt tot 2 x toe mss zegt? (hij staart wel veel nr me )

wat vinden jongens mooi bij meiden?

waar kijken jongens bij meiden naar?

wat vinden jongens aantrekkelijk bij meiden?

(mss raar mr ja, ik had een ex en die wou t nie zeggn)  mr waar denken jongens vaak aan als ze meiden zien.?

wat willen jongens graag??

sry, mr ik kan jongens mr al te slecht begrijpen

MEID VAN 13 IN DE BRUGKLAS MET CRUSH😍

 

 

Ik ben een penguin van mannelijk geslacht, dus ik kan redelijk antwoord geven op jouw menselijke vragen.

  1.  Als een penguin echt verliefd is, zegt een penguin ja op verkering. sommige penguins zijn wat aan de verlegen kant, misschien dat hij daarom graag naar jouw penguinsnuitje staart.
  2.  Persoonlijk val ik op schattige staartjes en mooie buikglij skills.
  3.  Het staartje natuurlijk! (stomme penguin!!)
  4.  DIT IS LETTERLIJK DEZELFDE VRAAG ALS DE BOVENDE 2 DOMBO
  5.  EEN MOOI STAARTJEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
  6.  EN BUIK GLIJ SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILS!!!!!!!!!!!!!!!!!
  7.  Penguins zijn soms wat lastig te begrijpen. vooral van het andere geslacht. hopelijk fleurt dit je sippe snuitje weer is op :)

Groet Penguin

Reputatie 2
Badge +1

onnodige quote verwijderd

Thx *penguin*

Reageer