Vraag

vragenlijst voor als je meisjes leuk vind

  • 16 March 2023
  • 7 reacties
  • 145 Bekeken

Badge

hoi, ik ben nina (15) en ik heb een paar vragen aan iedereen die op meisjes valt

  1. hoe oud ben je
  2. wat is je gender
  3. ben je straight/lesbish/pan/bi/etc
  4. wat vind jij aantrekkelijk aan meisjes
  5. wat voor kledingstijl vind je aantrekkelijk bij meisjes
  6. hoe zou je ideale vriendin eruitzien
  7.  wat voor haarlengte/ haarstyle vind je aantrekkelijk
  8. wat zijn nog eisen voor  je ideale vriendin

zou je je antwoorden in de comments willen zetten??

dankjeeee xx


7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

hoi, ik ben nina (15) en ik heb een paar vragen aan iedereen die op meisjes valt

  1. hoe oud ben je 13
  2. wat is je gender jongetje (:
  3. ben je straight/lesbish/pan/bi/etc gwn hetro dus straight
  4. wat vind jij aantrekkelijk aan meisjes cute <3
  5. wat voor kledingstijl vind je aantrekkelijk bij meisjes geen idee, 
  6. hoe zou je ideale vriendin eruitzien als mijn crush denk, lang zwart haar met bril en gwn cute
  7.  wat voor haarlengte/ haarstyle vind je aantrekkelijk lang haar en dan gewoon lang haar zonder staartje ofz.
  8. wat zijn nog eisen voor  je ideale vriendin dat ze van me houd, en personelijk heid.

zou je je antwoorden in de comments willen zetten?? ja hoorrr 

dankjeeee xx alstje

 

Badge

hoi, ik ben nina (15) en ik heb een paar vragen aan iedereen die op meisjes valt

  1. hoe oud ben je 14
  2. wat is je gender jongen
  3. ben je straight/lesbish/pan/bi/etc bi
  4. wat vind jij aantrekkelijk aan meisjes als ze gwn cute zijn
  5. wat voor kledingstijl vind je aantrekkelijk bij meisjes grunge
  6. hoe zou je ideale vriendin eruitzien mijn gf, dus ginger en grunge stijl
  7.  wat voor haarlengte/ haarstyle vind je aantrekkelijk halflang
  8. wat zijn nog eisen voor  je ideale vriendin aardig, lief, zelfverzekerd

zou je je antwoorden in de comments willen zetten??

dankjeeee xx

 

Reputatie 1
Badge

hoi, ik ben nina (15) en ik heb een paar vragen aan iedereen die op meisjes valt

  1. hoe oud ben je
  2. wat is je gender
  3. ben je straight/lesbish/pan/bi/etc
  4. wat vind jij aantrekkelijk aan meisjes
  5. wat voor kledingstijl vind je aantrekkelijk bij meisjes
  6. hoe zou je ideale vriendin eruitzien
  7.  wat voor haarlengte/ haarstyle vind je aantrekkelijk
  8. wat zijn nog eisen voor  je ideale vriendin

zou je je antwoorden in de comments willen zetten??

dankjeeee xx

  1. hoe oud ben je 15
  2. wat is je gender -
  3. ben je straight/lesbish/pan/bi/etc pan
  4. wat vind jij aantrekkelijk aan meisjes als ze volle lekkere lippen heeft
  5. wat voor kledingstijl vind je aantrekkelijk bij meisjesZo lang mogelijk
  6. hoe zou je ideale vriendin eruitzien Knap
  7.  wat voor haarlengte/ haarstyle vind je aantrekkelijkKort pittig
  8. wat zijn nog eisen voor  je ideale vriendin /
    **door te rollen kom je ook vooruit**
Badge
  1. hoe oud ben je? ik ben 14.
  2. wat is je gender? meisje
  3. ben je straight/lesbish/pan/bi/etc? ik weet het niet echt wat ik ben, eerst viel ik alleen op jongens en een paar keer zonder ik het doorhad op meisjes, maar nu weet ik dat ik sowieso niet straight ben, omdat ik sinds ik het weet , alleen maar meiden leuk/knap etc vind, dus daarom noem ik mezelf queer, omdat ik niet weet wat ik ben,
  4. wat vind jij aantrekkelijk aan meisjes? 
  5. wat voor kledingstijl vind je aantrekkelijk bij meisjes? in pricipe denk ik alles, maar sporty is wel super cool
  6. hoe zou je ideale vriendin eruitzien? geen idee, k heb meerdere.
  7.  wat voor haarlengte/ haarstyle vind je aantrekkelijk? hangt ervan af hoe het bij der gezicht staat, vind kort haar leuk en lang haar, natuurlijke haarkleur vind ik het leukst,
  8. wat zijn nog eisen voor  je ideale vriendin? dat ze serieus op meiden valt en niet doet alsof om  me vervolgens te dumpen.

groetjes Hannah

hoi, ik ben nina (15) en ik heb een paar vragen aan iedereen die op meisjes valt

  1. hoe oud ben je 17
  2. wat is je gender nonbinaar 
  3. ben je straight/lesbish/pan/bi/etc pansexsueel 
  4. wat vind jij aantrekkelijk aan meisjes ik vaal vooral op het inerlijk van iemand zoals grappig zorgzaam en romantisch
  5. wat voor kledingstijl vind je aantrekkelijk bij meisjes beetje stoer skater baech babe niet te meisje achtig liever een bad  ass
  6. hoe zou je ideale vriendin eruitzien een stoeren meid die beetje bad ass is 
  7.  wat voor haarlengte/ haarstyle vind je aantrekkelijk niet te lang haar net over de schouders is perfect
  8. wat zijn nog eisen voor  je ideale vriendin  ze moet wel een beetje een dirty mind heben en van speelse avonde houden 

zou je je antwoorden in de comments willen zetten??

dankjeeee xx

 

Reputatie 7
Badge +7

1. Hoe oud ben je? 13

2. Wat is je gender? Meisje

3. Ben je straight/lesbish/pan/bi/etc? bi :)

4. Wat vind jij aantrekkelijk aan meisjes? donker haar, beetje krullen, sorry not sorry maar ook grote borsten en dat je niet heel arrogant bent of dat je mega veel make-up op doet.

5. Wat voor kledingstijl vind je aantrekkelijk bij meisjes? Maakt eigenlijk niet uit 

6. Hoe zou je ideale vriendin eruitzien? Mijn crush en gelijk het eerste meisje waarop ik echt verliefd ben❤️

 7. Wat voor haarlengte/ haarstyle vind je aantrekkelijk? heb ik al beantwoord in vraag 4: donker haar en een beetje krullen.

8. Wat zijn nog eisen voor je ideale vriendin? afspreken, openstaan voor een keer zoenen en niet arrogant. Niet zo veel dus :)

Reputatie 6
Badge +3

oh ik was vergeten dat ik deze vragenlijst eerder ingevult hebt, je zou maar zo dom zijn dat je 2 keer post op een topic die je al eerder op heb gereageert. dus vandaar deze nuteloze reactie want ik kan hem niet verwijderen sorry  

 

 

Reageer