Skip to main content

Yoooo, ik heb een vragenlijst over verkering hebben, want ik ben benieuwd of ik iemand moet vragen:

1: Ben je een jongen of meisje?

2: Heb je verkering?

3: Met een jongen of meisje?

4: Hoe hebben jullie verkering gekregen?

5: Hoe kwam je erachter dat hij/zij je leuk vond?

6: Hoelang hebben jullie al?

7: Doen jullie iets in je relatie, zoals bios ofzo?

8: Wat vind je het leukste aan haar/hem?

9: Wanneer vind je het te snel vreemdgaan met je vriend of vriendin? Bijvoorbeeld pas bij met iemand anders bij iemand huiswerk maken of ook al iemand helpen of bij iemand een grap maken?

10: Vinden jullie het soms gênant met de vrienden van je vriend of vriendin?

11: Wat vinden jullie de beste manier om iemand verkering te vragen?

12: Hoe is het bij jullie gebeur dat jullie verkering kregen?

13: Heeft een vriendin/ vriend hebben veel voordelen, of juist alleen nadelen?

14: Wat vind je het mooiste van je vriendin of vriend?

15: Wat vinden meisjes het allerleukst, romantischt enzo aan jongens?
16: Overige dingen?

Bedankt voor het invullen!

Yoooo, ik heb een vragenlijst over verkering hebben, want ik ben benieuwd of ik iemand moet vragen:

1: Ben je een jongen of meisje? Jongen

2: Heb je verkering? Ja 

3: Met een jongen of meisje? Meisje 

4: Hoe hebben jullie verkering gekregen? We vonden elkaar al een hele tijd leuk en we gingen al ver met elkaar om. Toen heb ik haar gevraagd:)

5: Hoe kwam je erachter dat hij/zij je leuk vond?  Dat merkten we langzaam aan wel aan elkaar. En ze was altijd lief voor mij als ik het even moeilijk had. En ik ook voor haar als ik kon helpen. 

6: Hoelang hebben jullie al? 5 maand. 

7: Doen jullie iets in je relatie, zoals bios ofzo? Ja, samen bios en scouting en hardlopen. En zij leert mij dansen en ik leer haar judo xD en gewoon gezellig bij elkaar zijn. Knuffen, knutselen, stad in gaan, of  bos wandelen. Milkshakes kopen 😉 eig van alles.

8: Wat vind je het leukste aan haar/hem? Ze weet veel, heeft mooie humor en ze kan goed luisteren en dingen plannen. En ze is heel lief en ik kan heel goed met haar praten. Gewoon een super fijn persoon. En knap. 

9: Wanneer vind je het te snel vreemdgaan met je vriend of vriendin? Bijvoorbeeld pas bij met iemand anders bij iemand huiswerk maken of ook al iemand helpen of bij iemand een grap maken?  Heb ik weinig problemen mee. Ik vertrouw haar gewoon 200 %

10: Vinden jullie het soms gênant met de vrienden van je vriend of vriendin? Nee dat zijn onze besties van allebei das wel handig 💪

11: Wat vinden jullie de beste manier om iemand verkering te vragen? Jezelf zijn, laten merken dat je het meent en ook wel dat je het spannend vind. Niet te perfect willen zijn. 

12: Hoe is het bij jullie gebeur dat jullie verkering kregen? Heel verhaal maar kort: ze heeft mij geholpen na een  flinke straf,  om mezelf te verbeteren. En we werden toen al hele goede  bff. En dat ging verder en op gegeven moment heb ik een brief gemaakt en die voor gelezen en op mn knieën verkering gevraagd 🫣🤭 was super spannend maar een leuk moment ook haha 

13: Heeft een vriendin/ vriend hebben veel voordelen, of juist alleen nadelen? Ik vind het vooral voordelen hebben. Je hebt elkaar in leuke en minder leuke dingen om elkaar te steunen maar ook gezelligheid en ja ook zoenen en lief zijn. En dat je eerlijk je gevoel kunt vertellen en haar vertrouwen. 

14: Wat vind je het mooiste van je vriendin of vriend? Haar ogen en haren en haar lach. Maar zeker ook verder alles. Ze is mooi en sportief.

15: Wat vinden meisjes het allerleukst, romantischt enzo aan jongens?  Zij vind dat ik rustig ben, leuke dingen mee breng, dat ik lief voor haar ben en dat ik geduldig ben en goed luister. En sociaal ben. En dat ik grappig ben. En gelukkig vind ze mij ook wel "lekker " om te zien 🫣 hoor ik vaak van d'r haha. 
16: Overige dingen?  Zorg dat je jezelf bent, en je hoeft absoluut niet te stoer of perfect te zijn als jongen. Dat heb ik wel geleerd haha. 

Graag gedaan! Jij succes, gaat vast goed komen! 

Liefs, Tover xxx

Ik maak de vragen gebaseerd op mijn vroegere relatie 

1: Ben je een jongen of meisje? Jongeb

2: Heb je verkering? Had

3: Met een jongen of meisje? Jongen 

4: Hoe hebben jullie verkering gekregen? Hij was een vriend van mij, en we zaten te klieren in een game en we zeiden voor de grap wil je verkering. Daarna vroeg hij het echt 

5: Hoe kwam je erachter dat hij/zij je leuk vond? Toen hij vroeg

6: Hoelang hebben jullie al? We hadden denk ik 7-8 maanden 

7: Doen jullie iets in je relatie, zoals bios ofzo?  Hij had toen huisarrest dus we konden alleen bellen en gamen. Wel geheim want hij mocht nog geen verkering en ik ben nog niet uit de kast

8: Wat vind je het leukste aan haar/hem? Zijn haar, zijn ogen en stem. 

9: Wanneer vind je het te snel vreemdgaan met je vriend of vriendin? Bijvoorbeeld pas bij met iemand anders bij iemand huiswerk maken of ook al iemand helpen of bij iemand een grap maken? Als je echt gaat flirten met iemand vind ik niet kunnen. Ben er best wel soepel mee

10: Vinden jullie het soms gênant met de vrienden van je vriend of vriendin? Niemand wist dat we hadden dus ja

11: Wat vinden jullie de beste manier om iemand verkering te vragen? Geen idee

12: Hoe is het bij jullie gebeur dat jullie verkering kregen? Weet het zelf ook niet meer zo goed, dus ik heb het ongeveer bij een eerdere vraag beantwoord 

13: Heeft een vriendin/ vriend hebben veel voordelen, of juist alleen nadelen? Allebei, verkering hebben is gewoon spannend en opwindend, maar ik struglede ook met dat hij geen verkering mocht, en bischierig zijn

14: Wat vind je het mooiste van je vriendin of vriend? Zijn stem 

15: Wat vinden meisjes het allerleukst, romantischt enzo aan jongens? Geen idee. Geen ervaring😅
16: Overige dingen? Nee hoor

Groetjes Lupus 

Reageer