Skip to main content
Vraag

☆vragenlijst relaties!♡

• September 11, 2026
  • 13 reacties
  • 240 Bekeken

mmarco
Forum|alt.badge.img+4

Heya! Euh ik verveelde me dus maak ik een vragenlijst (als je iets niet wil invullen typ gwn --) :

1. Leeftijd:

2. Gender:

3. Op welk geslacht val je?

4. Waarom?

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

5. Heb je een relatie/zou je een relatie willen?

6. Wat voor relatie? (Ik bedoel platonisch, romantisch seksueel etc)

7. Wat is je type (uiterlijk)?

8. Wat is je type? (Persoonlijkheid)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

9. Heb je een crush?

10. Zo ja, zou je een relatie willen hebben met hun?

11. Wat vind je zo leuk aan hun?

12. Ga je ooit echt zeggen dat je op hun bent?

13. Wat zijn hun slechte eigenschappen?

14. Wat voor cadeau zou je aan hun geven?

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

15. Vertel je uiterlijk:

16. Heb je goede eigenschappen?

17. En je slechte?

18. Wat is je persoonlijkheid?

19. Ben je onzeker over jezelf?

20. Draag je oorbellen etc?

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Nou, dat was em! Wil je nog iets zeggen?

Bedankt voor mijn vragenlijst te invullen! Ik wens je een goeie dag, doeidoeii!!!! -marco-

13 reacties

HanJisunglover
Forum|alt.badge.img

1.  13

2.  meisje

3.  meisjes

4.  Idk ik ken geen een knappe jongen en heel veel knappe en aardige meisjes en bij hun voel ik meer dan bij jongens 

5.  Nope 

6.  Nou ja gwn dat ik mezelf kan zijn en mezelf gerespecteerd voel

7.  Verschilt

8. Dat je diegene kan vertrouwen en ze altijd voor me klaarstaat

9.  Ja

10.  Mwoah ik ken haar niet zo goed

11.  We hebben dus een klassenwissel gehad en ze probeert wel de hele klas een beetje te verbinden ofzo dus ja dat

12. NEE

13.  Idk

14.  Gouden of zilveren sieraden

15.  Blond, 177cm en slank met een bril

16.  K wil iedereen helpen 

17.  Idk

18. Gwn een beetje doorsnee

19.  Heel erg

20.  Alleen knopjes heel soms m'n pride oorbellen 😁

Xx

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 12, 2026

Hey deze vind ik wel leuk :)

Heya! Euh ik verveelde me dus maak ik een vragenlijst (als je iets niet wil invullen typ gwn --) :

1. Leeftijd: 13

2. Gender: --

3. Op welk geslacht val je? Ik ben hetero

4. Waarom? Dat heeft toch geen reden 😅 het is gewoon zo

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

5. Heb je een relatie/zou je een relatie willen? Ik heb geen relatie maar lijkt me wel leuk

6. Wat voor relatie? (Ik bedoel platonisch, romantisch seksueel etc) Ik zou wel een romantische relatie willen. Niet seksueel iig

7. Wat is je type (uiterlijk)? Kweenie.. misschien blond of bruin haar, groene ogen? Iets langer dan mij sowieso wel 

8. Wat is je type? (Persoonlijkheid) Aardig, lief, behulpzaam, begripvol, grappig

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

9. Heb je een crush? Niet meer

10. Zo ja, zou je een relatie willen hebben met hun? --

11. Wat vind je zo leuk aan hun? Eigenlijk niks meer 🤣

12. Ga je ooit echt zeggen dat je op hun bent? --

13. Wat zijn hun slechte eigenschappen? Denken dat iets "grappig" is maar voor diegene is het niet grappig (ja kan goed uitleggen;))

14. Wat voor cadeau zou je aan hun geven? Geen idee. 

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

15. Vertel je uiterlijk: Ik heb blond haar en blauwe ogen, 1,62 m en ik draag eigenlijk altijd mijn petje

16. Heb je goede eigenschappen? Ja ik trek me weinig van de mening van anderen aan 

17. En je slechte? Eigenwijs

18. Wat is je persoonlijkheid? Ik ben best druk en praat veel bij bekenden maar bij onbekenden ben ik best verlegen en stil. Ik ben graag actief bezig

19. Ben je onzeker over jezelf? Soms

20. Draag je oorbellen etc? Ik wil voor mijn verjaardag misschien gaatjes. En ik draag wel armbandjes

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Vul jij hem ook in? Hij was leuk :) 

Bedankt voor mijn vragenlijst te invullen! Ik wens je een goeie dag, doeidoeii!!!! -marco-

mmarco
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 12, 2026

​@Yusa  oooo dus je bent een soort ambivert zoals ik ;0 (een ambivert is een mix van introvert en extrovert)

mmarco
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 12, 2026

1. Leeftijd: --

2. Gender: non binair

3. Op welk geslacht val je? Vrouwen

4. Waarom? Jonge weet ik veel

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

5. Heb je een relatie/zou je een relatie willen? Ik zou een relatie willen hebben 

6. Wat voor relatie? (Ik bedoel platonisch, romantisch seksueel etc) romantisch gw plakkerig doen maar niet seksueel

7. Wat is je type (uiterlijk)? Euh gwn korter dan ik i guess ✌️

8. Wat is je type? (Persoonlijkheid) behulpzaam verlegen enz

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

9. Heb je een crush? Ik had er eentje (ze is toxic)

10. Zo ja, zou je een relatie willen hebben met hun? Nee 

11. Wat vind je zo leuk aan hun? Alleen toen ze behulpzaam deed🥹

12. Ga je ooit echt zeggen dat je op hun bent? Als ze normaal doet tegen me zou ik haar nog een kans geven so

13. Wat zijn hun slechte eigenschappen? Fel, pesterig

14. Wat voor cadeau zou je aan hun geven? Niks

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

15. Vertel je uiterlijk: bruine ogen en haar, draagt een bril, sproetjes, enorme wallen onder mn ogen en draagt bijna altijd een koptelefoon of stropdas ;-)

16. Heb je goede eigenschappen? Aardig en behulpzaam

17. En je slechte? Alles te serieus nemen😔

18. Wat is je persoonlijkheid? Ambivert, als je me niet kent hou ik echt van mensen maar als je me goed kent ben ik druk en doe ik domme dingen

19. Ben je onzeker over jezelf? Mwah soms

20. Draag je oorbellen etc? Nee

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Nou, dat was em! Wil je nog iets zeggen? Nee

Ik vul hem ook even in omdat ik toch niks heb te doen :P

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 12, 2026

1. Leeftijd:

14

2. Gender:

Jongen

3. Op welk geslacht val je?

Meisje 

4. Waarom?

Ik heb verkering en ik voelde meteen bij haar dat dat helemaal goed zat 

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Ja

Gezellig en romantisch en een lief fysiek zeg maar 

Sprekende ogen, mooie lach, ze is gewoon mooi vind ik

Humor, wijs, sterk, zelfbewust, gezellig, geïnteresseerd in veel onderwerpen 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

9. Heb je een crush?

Had op haar ;)

Heel soms eigenwijs (ikzelf ook) en nog minder vaak kan ze wat bazig zijn maar dat is heel weinig. Ikzelf kan ook te lang vasthouden aan een mening heel soms. Maar ik leer het al af 🫣

Allerlei, als ze het leuk vindt. Iets lekkers of een handig voorwerp of ook een sieraad bv 

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

15. Vertel je uiterlijk:

Donkerblond, grijs blauwe ogen, slank, normaal sportief lijf. Draag allerlei kleding van 'stoer' tot 'fleurig'. Meestal korte broek en ook rokje kan. Of kilt. Kleding is voor mij niet verbonden aan een geslacht. 

Ik denk dat ik rustig en bescheiden en beleefd ben en ook wel mn woordje klaar heb als nodig. Ik ontdek graag nieuwe dingen en wil iedereen in de waarde laten. 

17. En je slechte?

Eigenwijs, lacherig soms, en ik ben breedsprakig 🤭 moet minder uitgebreid dingen vertellen en uitleggen. 

Respectvol, beleefd, onderzoekend, humor, vrolijk en gezellig en mn vriendin zegt dat ik een lief  persoon ben 😊

Ja soms wel. Bv hoe reageren op boze mensen, opkomen voor mezelf als ik onterecht wordt behandeld of gestraft bijvoorbeeld. En of ik dingen goed heb gezegd of begrepen...

Jup, en ook soms lichte make up en polsbandjes etc.

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Nou, dat was em! Wil je nog iets zeggen.

Leuke vragenlijst, bedankt!! Be happy 😍

Liefs, Tover xxxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • September 12, 2026

1. Leeftijd: 17

2. Gender: Jongen

3. Op welk geslacht val je? Meiden

4. Waarom? Dat merk je gewoon 😅

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

5. Heb je een relatie/zou je een relatie willen? Nee, zou het wel willen

6. Wat voor relatie? (Ik bedoel platonisch, romantisch seksueel etc) Beide maar platonisch is veel belangrijker voor mij

7. Wat is je type (uiterlijk)? Oeh lang haar in ieder geval, verder heb ik niet echt een bepaalde voorkeur.

8. Wat is je type? (Persoonlijkheid) Lief, oprecht

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

15. Vertel je uiterlijk: Donkerblond haar, beetje blauw/grijzige ogen en qua kleding beetje een basic stijl. Draag wel kleuren maar ook donkerblauw, zwart.

16. Heb je goede eigenschappen? Oprecht zijn en denk wel dat ik behulpzaam ben

17. En je slechte? Kan soms dingen in mijn hoofd wat te groot/ ingewikkeld maken

18. Wat is je persoonlijkheid? Rustig, verlegen maar als ik me gewoon fijn voel ergens ben ik wel losser :)

19. Ben je onzeker over jezelf? Ja soms wel, maar gaat wel beter dan eerder

20. Draag je oorbellen etc? Nee, misschien wil ik het nog wel een keer (bedoel gaatjes dan)

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Nou, dat was em! Wil je nog iets zeggen? Leuke lijst 😊 

Sp1der Boy
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

1. Leeftijd: momenteel 16

2. Gender: jongen

3. Op welk geslacht val je? meisjes

4. Waarom? Omdat het zo is

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

5. Heb je een relatie/zou je een relatie willen? Heb geen relatie maar zou wel in een relatie willen

6. Wat voor relatie? (Ik bedoel platonisch, romantisch seksueel etc) Vooral romantisch denk ik

7. Wat is je type (uiterlijk)? Lang haar en mooie ogen

8. Wat is je type? (Persoonlijkheid) Grappig en lief

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

9. Heb je een crush? momenteel niet

10. Zo ja, zou je een relatie willen hebben met hun? -

11. Wat vind je zo leuk aan hun? -

12. Ga je ooit echt zeggen dat je op hun bent? -

13. Wat zijn hun slechte eigenschappen? -

14. Wat voor cadeau zou je aan hun geven? -

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

15. Vertel je uiterlijk: Bruin haar, grijsgroene ogen draag meestal baggy broeken en t-shirts en hoodies met prints er op

16. Heb je goede eigenschappen? Ik zou nooit een geheim doorvertellen

17. En je slechte? Ik ben best verlegen

18. Wat is je persoonlijkheid? Meestal ben ik vrij rustig maar als ik thuis ben of met vrienden ben ik meer actief

19. Ben je onzeker over jezelf? Ik ben klein voor mijn leeftijd dus dat is het enige wat ik irritant vind

20. Draag je oorbellen etc? nee

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 13, 2026

. Leeftijd: 14

2. Gender: meisje

3. Op welk geslacht val je? Jongen 

4. Waarom? Weet ik eigenlijk niet 

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

5. Heb je een relatie/zou je een relatie willen? Ja ik zou er een willen 

6. Wat voor relatie? (Ik bedoel platonisch, romantisch seksueel etc)Weet ik niet heb nog nooit een relatie gehad

7. Wat is je type (uiterlijk)? Lang bruin of donkerblond haar mullet

Aardig zorgsaam lief tegen andere goed met kinderen om kunnen gaan 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

9. Heb je een crush? Nee

10. Zo ja, zou je een relatie willen hebben met hun?-

11. Wat vind je zo leuk aan hun?-

12. Ga je ooit echt zeggen dat je op hun bent?-

13. Wat zijn hun slechte eigenschappen?-

14. Wat voor cadeau zou je aan hun geven?-

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

15. Vertel je uiterlijk: blond klein groene oogen

16. Heb je goede eigenschappen? Zorgsaam 

17. En je slechte? Ben snel onzeker en jaloers

18. Wat is je persoonlijkheid? Weet ik niet

19. Ben je onzeker over jezelf? Ja heel erg

20. Draag je oorbellen etc? Nee draag alleen een ketting 

• Net nieuw
  • September 13, 2026

1. Leeftijd: 15

2. Gender: jongen

3. Op welk geslacht val je? meiden

4. Waarom? gwn

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

5. Heb je een relatie/zou je een relatie willen? heb ik niet zou ik wel willen

6. Wat voor relatie? (Ik bedoel platonisch, romantisch seksueel etc) kuffelig

7. Wat is je type (uiterlijk)? niet dik

8. Wat is je type? (Persoonlijkheid) aardig en fysiek clingy

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

9. Heb je een crush? ja

10. Zo ja, zou je een relatie willen hebben met hun? ja

11. Wat vind je zo leuk aan hun? weet k niet

12. Ga je ooit echt zeggen dat je op hun bent? nee

13. Wat zijn hun slechte eigenschappen? geen idee

14. Wat voor cadeau zou je aan hun geven? knuffel

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

15. Vertel je uiterlijk: lean, eight pack, bruin haar/ogen, 180cm, 66kg

16. Heb je goede eigenschappen? aardig, ik luister goed, beetje overprotective

17. En je slechte? weinig zelfvertrouwen, natuurlijk introvert

18. Wat is je persoonlijkheid? introvert maar aardig

19. Ben je onzeker over jezelf? ja en nee

20. Draag je oorbellen etc? ketting

• Net nieuw
  • September 14, 2026

1. Leeftijd: 17 jaar

2. Gender: Jongen

3. Op welk geslacht val je? meiden

4. Waarom? Ik kan eigenlijk niet super goed uitleggen waarom dit zo is, maar ik heb eigenlijk nooit anders gedaan en het voelt voor mij eigenlijk gewoon als het “normaal”. Ik heb er verder ook nooit echt over getwijfeld

5. Heb je een relatie/zou je een relatie willen? Ik zou erg graag een relatie willen, met een meid waar ik eerder een relatie mee heb gehad. Dat is uitgegaan doordat ik voor haar meer als een super goede vriend voelde dan als haar vriendje. Het is nog best wel recent uitgegaan, dus ik heb mijn romantische gevoelens naar haar nog niet echt een plekje kunnen geven, daarom zou ik toch best wel graag weer een relatie met haar willen.

6. Wat voor relatie? (Ik bedoel platonisch, romantisch seksueel etc.) Ik zou een combinatie van beide willen, kenmerken van een platonische relatie zijn voor mij erg belangrijk, maar zodra je elkaar gewoon echt goed hebt leren kennen en je je echt op je gemakt voelt bij elkaar zijn op zijn tijd kenmerken van een romantisch seksuele relatie ook niet verkeerd.

7. Wat is je type (uiterlijk)? Lang blond haar, blauwe ogen, ongeveer dezelfde lengte, slank/sportief gebouwd (eigenlijk gewoon hoe zij eruit ziet)

(lief, aardig, medelevend, begripvol, slim)

9. Heb je een crush? De persoon waar ik in vraag 5 over spreek is de persoon waar ik een crush op heb

10. Zo ja, zou je een relatie willen hebben met hun? Ja, in de tijd dat wij samen een relatie hadden voelde het heel erg goed vanuit mij. En doordat alles binnen 24 uur van onze laatste knuffels en zoen sessies over was voelde het voor mij allemaal erg plotseling en wil ik het liefst weer terug naar die tijd, maar helaas gaat dat niet. Omdat zij zich er niet goed bij voelde. En haar grenzen en gevoelens heb ik te respecteren

11. Wat vind je zo leuk aan hun? Alles, haar uiterlijk haar persoonlijkheid, haar interesses ondanks dat deze niet met die van mij overeenkomen

12. Ga je ooit echt zeggen dat je op hun bent? Ze weet hier van, aangezien we natuurlijk al eerder een relatie hebben gehad

13. Wat zijn hun slechte eigenschappen? Ik kan geen slechte eigenschappen over haar bedenken

14. Wat voor cadeau zou je aan hun geven? Woonmagazine tijdschriften zodat ze moodboard kan maken over interieur design (wat ze het aller liefste doet in haar vrij tijd)

15. Vertel je uiterlijk: Blond, rond 173 cm lang, naar mijn mening erg gespierd lichaam

16. Heb je goede eigenschappen? Slim (nu 6 VWO), Sportief, medelevend

17. En je slechte? Tja ik vindt het lastig om echt zo snel te zeggen van dit kan ik helemaal niet of dit is echt niks voor mij, maar soms heb ik wel een beetje dat als ik ergens in geïnteresseerd in ben dat ik er dan volledig wil en kan gaan. Soms kan dit in de weg zitten met andere dingen. Ook heb ik het idee dat ik het lastig vind om haar te laten gaan, maar dat heeft ook wel te maken met het feit dat het allemaal nog erg recent is.

18. Wat is je persoonlijkheid? Sportief, Slim, Creatief, Lief & Aardig, medeleven, begrip voor dingen die tegen kunnen vallen (beetje een herhalen van vraag 16)

19. Ben je onzeker over jezelf? Soms wel, vooral op momenten zoals nu dat mijn relatie eigenlijk net voorbij is.

20. Draag je oorbellen etc.? Ik draag geen sierraden, wel een horloge, geen idee of dat meetelt

Ik_ben_anoniem123
Forum|alt.badge.img+2

1. Leeftijd: 16

2. Gender: jongen/agender? weet het nog niet, maar denk aboy (agender, maar vind de hij/hem pronouns prima)

3. Op welk geslacht val je? man, ook op non binair, als ik ze goed genoeg mag en er ‘mannelijk’  uitzien

4. Waarom? ik vind vrouwen niks, hun persoonlijkheden, hun lichamen, borsten en vagina's, dat staat mij niks. Mannen zien er gewoon knapper uit.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

5. Heb je een relatie/zou je een relatie willen? heb niks momenteel, maar lijkt me wel leuk en ben er ook wel nieuwsgierig naar.

6. Wat voor relatie? (Ik bedoel platonisch, romantisch seksueel etc) ben nieuwsgierig naar alle soorten, van zeer goede vrienden, tot seksueel of romantisch

7. Wat is je type (uiterlijk)? ik wil niet racistisch zijn, maar ik val niet op mannen met een zeer getinte huidskleur, of mensen uit Azië, en ook niet op mannen met een grote baard/tattouage/snor. mannen die iets onder de 1.85 zitten vind ik wel goed, haarkleur ofzo maakt me niet uit, als ze maar haar hebben. 

8. Wat is je type? (Persoonlijkheid) maakt mij niet uit, als ze maar of mannelijk zijn of een beetje femboy-achtig

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

9. Heb je een crush? nope :(

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

15. Vertel je uiterlijk: 1.85, zie eruit als een autistische nerd, beetje lomp, niet echt dun of gespierd. kort bruin haar en donkerbruine ogen

16. Heb je goede eigenschappen? ben volgens sommigen slim, behulpzaam en aardig, ook hou ik van mijn autisme

17. En je slechte? ik pieker, en pieker, en pieker. ook ben ik erg langzaam en verlies ik soms het plezier in het leven. ook ben ik volgens sommigen (waaronder mijn ouders) irritant en egoïstisch. ook kan ik totaal niet tegen onrecht, en dat ervaar ik veel.

18. Wat is je persoonlijkheid? aardig kieskeurig, en langzaam. ook autistisch.

19. Ben je onzeker over jezelf? zeker, en niet zo'n beetje ook.

20. Draag je oorbellen etc? heb alleen soms oortjes in

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Nou, dat was em! Wil je nog iets zeggen? leuke vragenlijst om in te vullen! verveelde me, omdat mijn ouders mij hebben opgesloten in mijn kamer, om huiswerk te maken...

LampenKap
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 16, 2026

1. Leeftijd: 17 (ik voel me zo oud omg ik begon op het forum toen ik 12 was)

2. Gender: Meisje (denk ik, ben lowkey aan het ontdekken of ik non binair ben)

3. Op welk geslacht val je? Ik ben Lesbisch!!

4. Waarom? Heb je ooit een vrouw gezien? Omg ik hou zoveel van ze

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

5. Heb je een relatie/zou je een relatie willen? Ik wil heel graag een relatie

6. Wat voor relatie? (Ik bedoel platonisch, romantisch seksueel etc) Wel een romantische, en als het echt goed gaat natuurlijk ook seksueel

7. Wat is je type (uiterlijk)? Qua uiterlijk ben ik niet zo heel specifiek, ik vind iedereen wel mooi! (Maar Spieren doen wel iets met me) 

8. Wat is je type? (Persoonlijkheid) Grappig, een mega nerd, zorgzaam 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

9. Heb je een crush? Nee niet echt

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

15. Vertel je uiterlijk: Ik heb geverfd haar, het is nu vervaagd maar de kleur was roze. Het is nu ginger. Ik heb blauwe ogen, ben 180 en ben een beetje chubby

16. Heb je goede eigenschappen? Ik denk van wel! Ik ben erg zorgzaam en een volwasse persoon 

17. En je slechte? Ik ben erg kritisch oo mijzelf 

18. Wat is je persoonlijkheid? Ik denk dat ik een sociaal en creatief persoon ben. 

19. Ben je onzeker over jezelf? Ja dat wel, maar niet heeeel onzeker, mijn uiterlijk ben ik wel tevreden genoeg mee

20. Draag je oorbellen etc? Ik heb geen oorbellen maar wel 2 piercings!! I heb een bridge (twee balletjes op mn neus brug, tussen de ogen) en een side labret (een knopje aan de linker kant van mn lip) 

Ik vond dit echt een leuke vragenlijst!!!

Min123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 16, 2026

Leukkk

1. Leeftijd: -

2. Gender: meisje!

3. Op welk geslacht val je?  Allemaal

4. Waarom? Haha weet ik niet

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Lijkt me doodeng hahaha maar ja

Romantisch ig

Verschilt

Lief, zichzelf

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

9. Heb je een crush?

Ja!

Ja

Lief, heel erg zichzelf, grappig, eerlijk, energiek, accepterend, zorgzaam, dapper en knap hihi

Ik denk het niet helaas, dat durf ik niet

Geen idee

Uhh moeilijk... Sieraden denk ik

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

15. Vertel je uiterlijk:

Donkerbruine krullen, groene ogen, klein

Aardig, accepterend, nieuwsgierig

17. En je slechte?

Soms te druk, sociaal onhandig, emotioneel niet zo stabiel 

Hbj?

Nee ik denk het niet

Ja!

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤