vragenlijst 🙂(pt1)

  • 11 July 2023
  • 21 reacties
  • 489 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey iedereen, deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen als je iets te persoonlijk vind of het niet wil delen skip je het gwn.🙂

MEZELF:

1) hou oud ben je?

2) hobbies/sport?

3) huisdieren?

4) lievelingsdier?

5) gender?

6) waar wordt jij gelukkig van?

7) hoe gaat het met jou vandaag?

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij?

2) ben je het mee eens met de quote yolo?

3) ben je gedoopt?

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest?

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie?

3) heb je een relatie op dit moment?

4) wanneer was je eerste kus?

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd?

2) leukste standje?

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren)

SCHOOL:

1) favo vak?

2) saaiste vak?

3) waar je goed in bent?

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing?

 

Wat vond je van de vragenlijst? 

 

 

 

 

 

 


21 reacties

Reputatie 7
Badge +9

MEZELF:

 

1) hou oud ben je?

15

2) hobbies/sport?

Gitaar spelen, planten kweken, ik ga 3 keer per week naar de sportschool

3) huisdieren?

3 vogels.

4) lievelingsdier?

pff... een slechtvalk denk ik

5) gender?

Man

6) waar wordt jij gelukkig van?

Muziek luisteren

7) hoe gaat het met jou vandaag?

ja wel prima, ik heb wel een rare hoest gekregen. Maar dat komt wel goed (denk ik)

GELOOF:

 

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij?

nope.

2) ben je het mee eens met de quote yolo?

zeker😂

3) ben je gedoopt?

Neuh, niet dat ik weet tenminste

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 

Nee, ook nooit gewerkt bij mij🤣

LIEFDE:

 

1) ben je aleens verliefd geweest?

Jup

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie?

op mn vriendin

3) heb je een relatie op dit moment?

Jup, met mn vriendin dus.

4) wanneer was je eerste kus?

14

SEKS:

 

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd?

Door mn vriendin, op 15 jarige leeftijd.

2) leukste standje?

Heb ik niet echt

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren)

Gewoon samen chillen 

SCHOOL:

 

1) favo vak?

Geschiedenis

2) saaiste vak?

wiskunde💩

3) waar je goed in bent?

Onthouden van nutteloze dingen.

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing?

Straf wel, schorsing niet.

 

 

Wat vond je van de vragenlijst? 

ja prima, perfecte lengte zou ik zeggen.

 

Reputatie 6
Badge +5

Hey iedereen, deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen als je iets te persoonlijk vind of het niet wil delen skip je het gwn.🙂

MEZELF:

1) hou oud ben je? 16

2) hobbies/sport? koken/bakken en zwemmen

3) huisdieren? Nope

4) lievelingsdier? Aap

5) gender? Genderqueer non-binair idk

6) waar wordt jij gelukkig van? De queer community, lekker eten en gezelligheid met vrienden en kennissen

7) hoe gaat het met jou vandaag? Best oké, niet zo productief alleen

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? Ik ben christelijk opgevoed, ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind (voor meer info verwijs ik je graag naar mijn meest recente topic)

2) ben je het mee eens met de quote yolo? Ja, lowkey wel. Ik ben een groot voorstander van eigen keus, zolang je er niemand pijn mee doet. 

3) ben je gedoopt? yep

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀  Ehm, wasda?

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? yep

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? Nee, niet echt?

3) heb je een relatie op dit moment? nope

4) wanneer was je eerste kus? Nog niet gehad, oof

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd? nee

2) leukste standje? Niet van toepassing

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren) nvt

SCHOOL:

1) favo vak? Nederlands

2) saaiste vak? Economie

3) waar je goed in bent? Biologie en Aardrijkskunde

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? Nee, gelukkig niet

 

Wat vond je van de vragenlijst? wel leuk, doe dit normaal nooit, maar k dacht, doe eens gek haha

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey iedereen, deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen als je iets te persoonlijk vind of het niet wil delen skip je het gwn.🙂

MEZELF:

1) hou oud ben je? 17

2) hobbies/sport? Lezen, gitaar spelen, gamen. Sport: nu alleen sportschool (2 tot 3 keer per week). Na de zomervakantie begin ik met jiujitsu

3) huisdieren? Een hond

4) lievelingsdier? Adelaar

5) gender? Man

6) waar wordt jij gelukkig van? M’n vriendje en muziek

7) hoe gaat het met jou vandaag? Best wel ok. Heb niet echt iets om over te klagen

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? Nee. Ik ben atheïst.

2) ben je het mee eens met de quote yolo? Ja, zeker.

3) ben je gedoopt? Nee. M’n ouders hebben ook helemaal niks met geloof.

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀  Nee. Da’s allemaal bijgeloof.

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? Ja, zo vaak. 😄

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? Ja, heel erg. Op m’n vriendje.

3) heb je een relatie op dit moment? Ja. Ik ben nu bijna 5 maanden samen met Niek (niet z’n echte naam 😉)

4) wanneer was je eerste kus? Op m’n 13de, met een meisje waar ik 1 week een ‘relatie’ mee heb gehad. 😂

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd? Ja. Door m’n (nu ex) vriendin. Ik was net 16,

2) leukste standje? Missionaris en cowgirl.

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren) Seks en zo is heel fijn. Maar het leukst vind ik nog gewoon een beetje op bed liggen en Netflix kijken en af en toe een beetje zoenen.

SCHOOL:

1) favo vak? Geschiedenis en Engels

2) saaiste vak? Wiskunde

3) waar je goed in bent? Engels

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? Nope, nog nooit gehad.

 

Wat vond je van de vragenlijst?  Prima hoor. Vragenlijsten zijn altijd nice bij slapeloosheid. 😄

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Potatoes,

 

 

ik ga ff die pt1 van jou invullen, chill hè.

Waar staat dat eigenlijk voor...let me guess…..pt1 is potatoe 1, hahaha, ik voel een hele serie aankomen, nice

 

Hey iedereen, deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen als je iets te persoonlijk vind of het niet wil delen skip je het gwn.🙂 oh, ik vind niet snel iets te persoonlijk….en jullie weten toch niet wie ik ben, sort of (dat is ook de naam van een beetje en aparte serie op NPO VPRO die me niet echt los laat sinds ik er zopas 2 afleveringen van gezien heb….)

MEZELF:

1) hou oud ben je? - ik ben 15

2) hobbies/sport?  - sporten (tennis, mountainbiken, fietsen, skaten, dansen, waterskiën, wakeboarden, surfen, skimboarden, trampoline springen, zwemmen, parkour, free runnen), knutselen, chillen, met vrienden zijn (liefst irl), buiten zijn, genieten, gwn leven

3) huisdieren? - mijn hondje, maar die mis ik nu al 3 jaar RIP

4) lievelingsdier? - die van de vorige vraag, een labrodoedel of labradoodle idk hoe je 'm precies noemt, mnu, want hij luisterde toch niet, nou ja, hij was net zo eigenwijs als dat ik ben, dus misschien hoorde ie wel alles, maar...ja dat dus

5) gender? - jongen of moet je dan man zeggen, maar ik vind het raar klinken om als jongen dan man te zeggen…. ik wil niks met een man, alleen maar met jongens, oké 😉, next question

6) waar wordt jij gelukkig van?  - oh ik word gelukkig van mijn vriendje Lev (niet zijn echte naam) en van jongens in het algemeen, ik vind jongens mooi en kan er een hele dag naar kijken en aan denken en over dromen, verder word ik gelukkig van en door lekker weer, kan ik niet zonder muziek, maar ik geniet en wordt ook gelukkig van geluiden in de natuur, zoals het ruisen van de wind en de zee, ik word gelukkig van aanrakingen door mensen die mij lief zijn (dus als iemand mij een klap geeft dan vind ik dat niet echt toppie) en dat ik hen ook mag aanraken en dat kan een knuffel zijn of een simpele omarming waarbij je elkaar aankijkt, een kus, maar ook intiemere dingen (zoals een trap in zijn ballen bij diegene die me een klap gaf)

7) hoe gaat het met jou vandaag?  wel chill, altijd bezig met iets en dat kan ook heel hard ‘bezig zijn met niks doen’ zijn. Vaak doe ik meerdere dingen tegelijk, iets op de voorgrond en iets op de achtergrond en soms moet ik bewust even bijsturen waar mijn focus ik het beste kan leggen om niet kopje onder te gaan….daar doorheen lopen dingen die aandacht vragen, maar niet per se nu moeten, lekker vaag...uhm ….om het iets concreter te maken…..ik moet nog een erfenis afhandelen en ik zou willen dat dat een beetje soepeler zou gaan dan als het nu gaat...sommige dingen raken me meer dan andere, maar ik probeer ze niet mijn leven teveel te laten bepalen…. af en toe neem ik wat afstand en dat helpt ....dus de conclusie zou kunnen zijn dat het wel goed gaat, ik niet echt te klagen heb, maar dat er nog wel het één en ander te doen is …. ik heb wel hoop dat het uiteindelijk wel soort van goed komt….allemaal...

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij?  - soms ben ik te goedgelovig, geef ik mensen het voordeel van de twijfel en niet dat dat slecht is, maar het kan wel een valkuil zijn. Ik geloof in mezelf en dat is het zo ongeveer, ik geloof ook wel in de liefde

2) ben je het mee eens met de quote yolo - ik denk idd dat je maar één keer leeft en dat probeer ik dan ook 'to the max’ te doen, maar ergens is er misschien toch iets meer….iets waar ik een paar maanden geleden bijna was en ergens ook wel wilde blijven….ik heb toen BDE gehad en zag mijn overleden familieleden en het was mooi, echt mooi en liefdevol, maar ik mocht daar, waa ik nog niet helemaal was, niet blijven en werd wakker in het ziekenhuis, terwijl ik kort daarvoor mezelf op straat zag liggen en de ambulance en iedereen bezig zag met mij te reanimeren….het is iets wat me wel bezig houdt en waar ik met anderen over praat…..ik heb eerder gezegd dat ik er nog een topic over wil maken….dat is ook zo….maar ik weet niet precies hoe en wat...ik ben er nog niet uit….ik weet niet wat het precies is wat ik meegemaakt heb….en of het ‘echt’ was….het voelde wel echt...het was heel weird...

3) ben je gedoopt?  - ik geloof het wel, maar ik zou niet weten aan wie ik dat zou kunnen vragen, want iedereen is dood (papa, mama, opa's en oma's, mijn hondje). Vaag herinner ik me wel dat ik een keertje 'kopje onder’ ben gegaan, maar dat kan ook iets anders zijn geweest...volgens mij lag ik lekker te slapen en kreeg ik ineens een plens water over mijn bolletje...ik werd wakker in een zaal vol mensen….ik heb geen idee...volgens mij ben ik ook nooit in een kerk geweest voor een dienst, behalve dan met begrafenissen, maar niet bij familieleden, dus ...idk

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 - het voelt wel goed, als iemand een klavertje geeft of iets anders stuurt, zoals een kaartje of als ik mijn geluksonderbroek aan heb, maar of het zonder anders zou zijn weet ik niet, qua ‘uitslag’ waarschijnlijk niet, maar qua gevoel waarschijnlijk wel 🤔

LIEFDE:

1) ben je al eens verliefd geweest?  - ja, zo vaak, gistermiddag nog op Milan (niet zijn echte naam), een jongen die bij de appie aan het werk was. Ik heb hem gevraagd of ze iets dat ik niet zag in het schap nog op voorraad hadden en hij ging kijken. Ik gokte en hoopte eigenlijk dat hij dat product niet kon vinden, want ik had het niet nodig. Wat ik wel nodig had was een momentje met hem. Hem daarna daarvoor bedanken, nou ja, hij dacht dat ik hem bedankte voor het zoeken, maar ik bedankte hem eigenlijk voor er te zijn en voor te zijn wie hij is. Ik hoop dat hij mij daardoor een volgende keer herinnert en we dan, ook al is het maar voor even, weer oogcontact en een blik van herkenning hebben en misschien elkaar 'hoi’ gaan zeggen en onze band elke keer iets sterker wordt. Uiteindelijk hoef ik niks van hem, want ik heb al een vriendje, maar ik vind het mooi om jongens, die ik om één of andere reden leuk vindt, een beetje dichter bij me te ‘hebben’. Ik krijg van zo'n ontmoeting energie, een shot van één of ander gelukshormoon en ik hoop dat hij dat natuurlijk ook van en door mij krijgt. Elke keer dat we elkaar zien. Ik denk dat het een beetje als drugs werkt, iig de high die ik er van krijg en zonder alle nadelen en kosten en ellende van echte drugs.

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie?  - echt verliefd ben ik op mijn vriendje Lev (niet zijn echte naam) en hij zegt dat op mij te zijn en dat maakt het nog veel mooier

3) heb je een relatie op dit moment? - ja, met Lev en we hebben al van alles meegemaakt in niet al te lange tijd. We zijn zelfs al eventjes uit elkaar geweest, maar dat heeft er misschien ook wel voor gezorgd dat we nu anders en nog intenser met elkaar om gaan. We kennen elkaar nu een maand of 4

4) wanneer was je eerste kus?  met hem? Ik denk de 2e keer dat we elkaar zagen. Echt de aller eerste kus was op mijn 11e met mijn buurjongen

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd?  - als ontmaagd 'neuken’ is dan ben ik nog niet ontmaagd. Als pijpen en aftrekken er onder valt dan ben ik op mijn 11e (aftrekken) of 12e (pijpen) ontmaagd

2) leukste standje? - geen idee hoe ze heten, maar als hij op zijn rug ligt en ik voor hem, tussen zijn benen zit of sta en hem dan zo neuk, terwijl ik hem aan kan kijken en ook nog aan zijn piemel kan zitten, lijkt me wel fijn en als hij bij mij op schoot zit, mij omarmt en we dan seks hebben lijkt me ook wel nice

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren)  - dat hij mij kan laten lachen en dat we het gwn leuk hebben met elkaar. Ik houd van knuffelen en tegen elkaar aan liggen en natuurlijk ook van seks met hem, maar het 'gwn leuk hebben’ maakt alles zoveel mooier. Blij worden als je elkaar ziet, ja dat

SCHOOL:

1) favo vak?  - gym

2) saaiste vak? - levensbeschouwing

3) waar je goed in bent?  - sws in talen, ik ben 15 x verhuisd en heb over de hele wereld gewoond voor mijn 12e

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing?  - wel straf, maar niet echt geschorst, het kwam doordat ik nogal aanwezig ben in de klas en ik het vaak beter weet en daar kunnen ze niet zo goed tegen en mee om gaan, het ligt dus aan die anderen 😂

 

Wat vond je van de vragenlijst? - wel leuk, ik ben benieuwd naar al die andere 😉

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

MEZELF:

1) hou oud ben je? 13

2) hobbies/sport? Met de hond wandelen.

3) huisdieren? Hond en cavia.

4) lievelingsdier? Olifant.

5) gender? Meisje.

6) waar wordt jij gelukkig van? Geen idee, van zoveel.

7) hoe gaat het met jou vandaag? Prima!

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? Geloof in God, Jezus en de heilige geest. Zit tussen de Christenen en 7-dags adventisten in.

2) ben je het mee eens met de quote yoloGeen idee.

3) ben je gedoopt? Nope.

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 Nope.

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? Nope.

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? Nope.

3) heb je een relatie op dit moment? Nope.

4) wanneer was je eerste kus? Van een vriendje, die heb ik nog niet….

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd? Nope.

2) leukste standje? Wahhh???

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren) Nothing.

SCHOOL:

1) favo vak? Nederlands, I guess.

2) saaiste vak? Wiskunde.

3) waar je goed in bent? Verprutsen van dingen en vakken🤣 En me boeken kwijt raken 🤣

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? Vast wel!

 

Wat vond je van de vragenlijst? 

Mwahh, wel prima.

Hey iedereen, deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen als je iets te persoonlijk vind of het niet wil delen skip je het gwn.🙂

MEZELF:

1) hou oud ben je?

14

2) hobbies/sport?

Voetbal, agility, wandelen

3) huisdieren?

2 honden en een kat

4) lievelingsdier?

hond denk ik

5) gender?

transjongen

6) waar wordt jij gelukkig van?

mn honden

7) hoe gaat het met jou vandaag?

wel oke

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij?

Ik ben niet gelovig

2) ben je het mee eens met de quote yolo?

Zeker

3) ben je gedoopt?

Nope

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 

Nope 

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest?

Jep maar nooit echt ‘serieus’ vgm alleen kinderliefde haha

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie?

Neh

3) heb je een relatie op dit moment?

Nope

4) wanneer was je eerste kus?

Never haha

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd?

Nope

2) leukste standje?

Nvt

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren)

Niks (nu dan haha)

SCHOOL:

1) favo vak?

O&O

2) saaiste vak?

Bio

3) waar je goed in bent?

Niks haha

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing?

Nope💪

 

Wat vond je van de vragenlijst? 

Leuk!

Reputatie 7
Badge +12

Hey iedereen, deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen als je iets te persoonlijk vind of het niet wil delen skip je het gwn.🙂

MEZELF:

1) hou oud ben je? 13,5

2) hobbies/sport? Toneel

3) huisdieren? Nee, wil wel een hond.

4) lievelingsdier? Vogelbekdier en roggen

5) gender? Meisje

6) waar wordt jij gelukkig van? Evenwicht, rust, maar ook drukte, en dat moet zoveel magelijk in evenwicht zijn wil je dat ik niet ga flippen.

7) hoe gaat het met jou vandaag? Niet zo goed, mijn ouders en zussen deden kut tegen me, ik ben constant gespannen en erg moe, dus niet zo best.

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? Nee.

2) ben je het mee eens met de quote yolo? Geen idee wat dat is.

3) ben je gedoopt? Nee.

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀  nee.

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? Ja.

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? Ja, op een jongen van de groep naast mij.

3) heb je een relatie op dit moment? Nee

4) wanneer was je eerste kus? Die heb ik nog niet gehad😊

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd? -

2) leukste standje? -

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? - (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren)

SCHOOL:

1) favo vak? Gym

2) saaiste vak? Geschiedenis en aardrijkskunde.

3) waar je goed in bent? Nederlands

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? Nee, ik ben echt de braverik in de klas (buiten de klas niet, ik zorg dat de docenten me mogen en na een tijdje kan ik eigenlijk alles flikken wat ik wil, klinkt fout, i know, maar soms moet je dingen niet te moeilijk voor jezelf maken)

 

Wat vond je van de vragenlijst? Leuk

 

 

 

 

 

 

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +9

MEZELF:

1) hou oud ben je? 13

2) hobbies/sport? scouting en skeeleren 

3) huisdieren? 1 kat en 3 vogels

4) lievelingsdier? tijger

5) gender? nu nog een meisje

6) waar wordt jij gelukkig van? zingen

7) hoe gaat het met jou vandaag? stress vol ik heb twee toetsen en heb niet geleerd

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? in mezelf

2) ben je het mee eens met de quote yolonog nooit van gehoord

3) ben je gedoopt? nee

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀  ik vind ze alleen leuk

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? te vaak

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? een meisje in mijn klas

3) heb je een relatie op dit moment? nee nog nooit gelukt

4) wanneer was je eerste kus? 5-6 jaar

SEKS:

ik heb nog nooit seks gehad dus dat sla ik over

SCHOOL:

1) favo vak? nederlands als die vrouw ons niet les gaf

2) saaiste vak? nederlands omdat die vrouw ons les geeft

3) waar je goed in bent? nederlands maar niemand merkt dat omdat die vrouw ons les geeft

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? ik ben een keer de klas uit gestuurd omdat ik mijn boeken niet bij me had. en ik ben mega vaak te laat.

Reputatie 7
Badge +17

MEZELF:

1) hou oud ben je?  13

2) hobbies/sport? scouting, zeilen, karate

3) huisdieren? katten, honden, parkietjes, kippen, geiten, koeien (ecoboerderij haha) etc

4) lievelingsdier? kat dan toch

5) gender?  jongen

6) waar wordt jij gelukkig van?  van genieten van dingen zonder dat anderen daar weer wat van moeten vinden, Leven en laten leven

7) hoe gaat het met jou vandaag? Goed hoor , met jou ? ;)

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? agnost, ik ben van huis remonstrants

2) ben je het mee eens met de quote yolo? zeker !

3) ben je gedoopt?  ja

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 mwah, als in, iemand die iets voor je doet of jij voor een ander, dan zeker !

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? ja hoor ;)

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? ja,  meisje van de scouts 😊

3) heb je een relatie op dit moment?  ja

4) wanneer was je eerste kus? maandje geleden ( was nog een snel kusje nu wordt het wel een zoen hihi)

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd? nee, ik ben 13 ;)

2) leukste standje?

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren) komt nog wel

SCHOOL:

1) favo vak?  ak

2) saaiste vak? wiskunde ( ligt aan mij hoor!)

3) waar je goed in bent? talen, ak, gs, technische zaken, crea ook

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? Straf wel, schorsing gelukkig niet, laat ik ook niet zover komen :)

 

Wat vond je van de vragenlijst?  Leuk hoor ! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +7

Hey iedereen, deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen als je iets te persoonlijk vind of het niet wil delen skip je het gwn.🙂

MEZELF:

1) hou oud ben je? 12

2) hobbies/sport? Skateboarden, acteren en dansen

3) huisdieren? Nee of telt mijn broertje ook mee? Hij wilt altijd uitgelaten worden met een touw haha :D

4) lievelingsdier? Schildpadden en eendjes 

5) gender? Meisje(Misschien demigirl)

6) waar wordt jij gelukkig van? Lachen:) en ik ben altijd blij wanneer ik iemand anders gelukkig maaktXD

7) hoe gaat het met jou vandaag? Goeeeed! Alleen wat ruzie met mijn moeder...

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij?  Nee

2) ben je het mee eens met de quote yolo? -

3) ben je gedoopt? -

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 Niet echt, maar ze zijn super cutee

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? Jaaa

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? Jaa op L

3) heb je een relatie op dit moment? Nee

4) wanneer was je eerste kus? Heb ik niet gehad;)

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd? Nee, ik ben pas 12!

2) leukste standje? -

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren) -

SCHOOL:

1) favo vak? Gym 

2) saaiste vak? Aardrijkskunde 

3) waar je goed in bent? Taal en Gym

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? Wel straf, maar gelukkig geen schorsing:-)

 

Wat vond je van de vragenlijst? Heel leuk hoot

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 1
Badge +1

1) hou oud ben je? 13

2) hobbies/sport? hockey

3) huisdieren? 2 vissen

4) lievelingsdier? haai

5) gender? jongen

6) waar wordt jij gelukkig van? Jezus Christus

7) hoe gaat het met jou vandaag? goed hoor

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? ja ik ben een Orthodoxe Christen

2) ben je het mee eens met de quote yolo?  nee 

3) ben je gedoopt?  nee maar wil ik wel graag maar ik vind het best heel erg moeilijk om aan mijn ouders te vertellen dat ik Christen ben

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀   nee, alleen de Heer kan geluk geven

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest?  ja

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie?  nee niet meer zij heeft mij afgewezen en hoop nu eig om monnik te worden als de Heer het goed vindt

3) heb je een relatie op dit moment?  nee

4) wanneer was je eerste kus?  nvt

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd?  nee tuurlijk niet

2) leukste standje?  stop de zonde en bid tot de Heer!

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren)         kyrie lisou christe eleison e mas

SCHOOL:

1) favo vak?  godsdienst of engels

2) saaiste vak?  nederlands of beeldende vorming

3) waar je goed in bent?  niets ik ben maar een zondevol mens

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing?  ja eruitgestuurd maar niet echt veel meer

Reputatie 7
Badge +11

Hoi,

Hey iedereen, deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen als je iets te persoonlijk vind of het niet wil delen skip je het gwn.🙂

MEZELF:

1) hou oud ben je? ik ben over 2,5 maand 14

2) hobbies/sport? youtube kijken, lego, wegen tekenen en mensen helpen op dit forum :)

3) huisdieren? heb ik niet 

4) lievelingsdier? je mag 3 keer raden! tip: zie mijn gebruikersnaam  ;)

5) gender? jongen

6) waar wordt jij gelukkig van? Geen idee

7) hoe gaat het met jou vandaag? niet zo heel goed 

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? nee

2) ben je het mee eens met de quote yolowat betekent dat?

3) ben je gedoopt? nee

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀  nee

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? ja

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? nee

3) heb je een relatie op dit moment? nee, heb ik ook nog nooit gehad 

4) wanneer was je eerste kus? heb ik nog nooit gehad 

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd? nee, en hoeft ook nog niet 

2) leukste standje? -

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren) -

SCHOOL:

1) favo vak? heb ik niet 

2) saaiste vak? nederlands!

3) waar je goed in bent? nergens

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? niet dat ik weet

 

Wat vond je van de vragenlijst?  leuk!!

Groetjes  @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +12

MEZELF:

1) hou oud ben je?   12

2) hobbies/sport?  voetbal, scouting, knutselen

3) huisdieren?  🦊

4) lievelingsdier? alle dieren ;)

5) gender? jongen

6) waar wordt jij gelukkig van?  als alles klopt en de sfeer onder mensen goed is

7) hoe gaat het met jou vandaag? gaat goed,  ik word alleen wel deep down van het nieuws soms

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? nee , nouja, als  je de natuur als geloof ziet geloof ik in de natuur

2) ben je het mee eens met de quote yolo? ja !

3) ben je gedoopt? nee

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀  nee ook niet echt. het is lief bedoeld maar nee.

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? ja zeker !

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? meisje uit mijn groep 8, nu brugklas ;)

3) heb je een relatie op dit moment? nee

4) wanneer was je eerste kus?  binnenkort xd ( i hope)

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd? nee ik ben 12

2) leukste standje? dat gaan we allemaal nog meemaken xd

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren) n.n.b.

SCHOOL:

1) favo vak? geschiedenis

2) saaiste vak?  wiskunde maar het gaat wel hoor

3) waar je goed in bent? sport, talen , feiten (ak, gs) en crea ook wel

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? Ja op de basisschool  veel te vaak  (topic) en nu  nooit en dat houd ik zo ;p

 

Wat vond je van de vragenlijst?  Ja leuk, prima !
Liefs Tover xxx

 

Reputatie 5
Badge +1

Hey iedereen, deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen als je iets te persoonlijk vind of het niet wil delen skip je het gwn.🙂

MEZELF:

1) hou oud ben je? 13

2) hobbies/sport? Scouting

3) huisdieren? Heb ik niet wil wel graag een kat

4) lievelingsdier? Kat en capybara

5) gender? Jongen

6) waar wordt jij gelukkig van? Chillen met vrienden en scouting

7) hoe gaat het met jou vandaag? Wat minder maar normaal gaat het wel goed

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? Geen geloof

2) ben je het mee eens met de quote yolo? Jazeker

3) ben je gedoopt? Nee 

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 Nee

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest?

Ja❤️

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? Ja op iemand bij mij op school

3) heb je een relatie op dit moment? Nee

4) wanneer was je eerste kus? Nog niet

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd? Nee

2) leukste standje? Heb ik niet

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren) 

SCHOOL:

1) favo vak? Bio 

2) saaiste vak? Wiskunde ik ben een keer in slaap gevallen hoorde ik van een vriend

3) waar je goed in bent? Docenten irriteren 😂

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? Ja eruit gestuurd in de 1e bij wiskunde en toen moest ik nablijven

 

Wat vond je van de vragenlijst? 

Goed en niet te veel vragen

 

 

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

MEZELF:

 

1) hou oud ben je? 13

 

2) hobbies/sport? Paardrijden en toneel

 

3) huisdieren? Hondjeeee

 

4) lievelingsdier?

Paard en hond

5) gender?

Meisje

6) waar wordt jij gelukkig van?

Veel te veel om op te noemen 

7) hoe gaat het met jou vandaag?

Goed ben gaan shoppen met men zus ❤️

GELOOF:

 

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij?

Nee

2) ben je het mee eens met de quote yolo?

Ja ik doe lett alles yolo

3) ben je gedoopt?

Ned

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 

Jaaa

LIEFDE:

 

1) ben je aleens verliefd geweest?

Jaa

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie?

Jaaa op men girlfiendd

3) heb je een relatie op dit moment?

Jqq

4) wanneer was je eerste kus?

Nog geen gehad maar wil wel

SEKS:

 

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd?

Nope

2) leukste standje?

Idk

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren)

Idk

SCHOOL:

 

1) favo vak?

Drama (toneel)

2) saaiste vak?

Gym en wiskunde

3) waar je goed in bent?

Engels

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? Nee

Reputatie 5
Badge +1

Hey iedereen, deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen als je iets te persoonlijk vind of het niet wil delen skip je het gwn.🙂

MEZELF:

1) hou oud ben je?: 14

2) hobbies/sport?: Tekenen, voetbal (ik zit niet bij een club)

3) huisdieren?: een kat

4) lievelingsdier?: kat

5) gender?: jongen

6) waar wordt jij gelukkig van?: mensen die er voor me zijn

7) hoe gaat het met jou vandaag?: slecht

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij?: nee

2) ben je het mee eens met de quote yolo?: ja

3) ben je gedoopt?: nee

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 : idk

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest?: ja

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie?: Ja op mn beste vriendin

3) heb je een relatie op dit moment?: nee

4) wanneer was je eerste kus?: nog niet gehad

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd?: nee

2) leukste standje?: NVT

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren): NVT

SCHOOL:

1) favo vak?: geen

2) saaiste vak?: wiskunde

3) waar je goed in bent?: gs en techniek

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing?: Nee

 

Wat vond je van de vragenlijst? : leuk!

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

MEZELF:

1) hou oud ben je?

12 bijna 13

2) hobbies/sport?

Wielrennen en darts

3) huisdieren?

Meer dan 20.000 koi´s

4) lievelingsdier?

Koi

5) gender?

Vrouw

6) waar wordt jij gelukkig van?

Mijn lief,fietsen en familie

7) hoe gaat het met jou vandaag?

Goed

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij?

Nee ben wel gedoopt enzo maar ja geloof niet echt

2) ben je het mee eens met de quote yolo?

/

3) ben je gedoopt?

Ja

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 

Soms wel 

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest?

Ja

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie?

Ja op w. ❤️

3) heb je een relatie op dit moment

Ja

4) wanneer was je eerste kus?

Nog niet geweest durf nie heb je toevallig ook nog tips of zoiets

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd?

Nee

2) leukste standje?

/

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren)

Voor de moment knuffelen wil wel wqg meer maar ja je mag niks forceren e

SCHOOL:

1) favo vak?

Wiskunde

2) saaiste vak?

Godsdienst en frans

3) waar je goed in bent?

Wiskunde bijna altijd 90 nog nooit gebuist geweest

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing?

 Schorsing, maar voor een stom iets tijdens de schorsing wel veel leuke gesprekken gehad enzo gehad met mijn favoriete leerkracht heb ook darts met hem gespeeld hij heeft mij dag gemaakt was trouwens omdat ik met mijn vriendin voor mijn lief had gevochten al is gevochten is een groot woord een slag en een duw schorsing was totaal overdreven

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Reputatie 4
Badge +1

 

Hey iedereen, deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen als je iets te persoonlijk vind of het niet wil delen skip je het gwn.🙂

MEZELF:

1) hou oud ben je? bijna 16

2) hobbies/sport? Voetbal en muziek luisteren

3) huisdieren? Twee honden komt misschien een derde

4) lievelingsdier? Wolf of Dolfijn denk ik

5) gender? Man

6) waar wordt jij gelukkig van? Kijken naar een goede voetbawedstrijd of zelf een spelen

7) hoe gaat het met jou vandaag? Eerlijk gezegd wel meh maar dat kwam door afgelopen zaterdag nog

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? Nee zat wel op christelijke basisschool

2) ben je het mee eens met de quote yoloJa en ook altijd herres

3) ben je gedoopt? Nee

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 Nee eigenlijk niet

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? Ben het nu soort van nog

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? Nog op mn ex want ze heeft het 2 dagen geleden uitgemaakt dus ben er nog lang niet over heen

3) heb je een relatie op dit moment? Sinds twee dagen net niet meer

4) wanneer was je eerste kus? Nooit gehad

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd? Nee

2) leukste standje? Nog nooit gedaan

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren) Niet per se seksueel maar gwn een knuffel of tegen me aan hangen ofzo

SCHOOL:

1) favo vak? Lo

2) saaiste vak?  Wiskunde

3) waar je goed in bent?  Wiskunde maar ben er zo goed in dat ik me kapot verveel in de les

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? Nee alleen en keer er uit gestuurd vanwege boter kaas en eieren spelen in de les met een vriend

 

Wat vond je van de vragenlijst?  Gwn niks op aan te merken

Reputatie 1
Badge

MEZELF:

1) hou oud ben je? 16

2) hobbies/sport? Scouting, sportschool, tekenen

3) huisdieren? Nee

4) lievelingsdier? Schildpad

5) gender? Jongen

6) waar wordt jij gelukkig van? Chillen met vrienden

7) hoe gaat het met jou vandaag? Wel goed

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? Nee

2) ben je het mee eens met de quote yolo? Opzich wel denk ik

3) ben je gedoopt? Weet ik niet zeker maar denk van niet

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀 nee

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? Ja

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? Nee

3) heb je een relatie op dit moment? Nee

4) wanneer was je eerste kus? Toen ik 13 was

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd? Nee

2) leukste standje? -

3) wat vind je het leukst dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren) -

SCHOOL:

1) favo vak? Crea

2) saaiste vak? Veilig en ergonomisch werken

3) waar je goed in bent? Rekenen 

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? Ja, nablijven, telefoon afgepakt en moeten melden

Reputatie 4
Badge +1

Hey iedereen, deze vragenlijst gaat over verschillende onderwerpen als je iets te persoonlijk vind of het niet wil delen skip je het gwn.🙂

MEZELF:

1) hou oud ben je? 15

2) hobbies/sport? knutselen met papier en lijm enzo😜

3) huisdieren? 4 katten

4) lievelingsdier? luiaard duhhhh🦥🦥🦥

5) gender? Transjongen 

6) waar wordt jij gelukkig van? slapen en lezen en een oprecht compliment of knuffel krijgen

7) hoe gaat het met jou vandaag? nah moest naar het ziekenhuis voor mn bpd

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? ja

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? Ja🤫 iemand van mn theater groep

3) heb je een relatie op dit moment? nee

4) wanneer was je eerste kus? eeeehm nog nooit?

SCHOOL:

1) favo vak? kunst

2) saaiste vak? Duits

3) waar je goed in bent? kunst

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? nah, ben ik veel te braaf voor. Ben juist bang dat ik iets fout doe😅

 

Wat vond je van de vragenlijst? 

FANTASTISCH!!!!!

 

 

 

 

 

Groetjes TheSlothBoy 🦥🦥🦥

 

Reputatie 7
Badge +3

MEZELF:

1) hou oud ben je? 14

2) hobbies/sport? tekenen/gamen

3) huisdieren? 3 katten en 1 hond

4) lievelingsdier? rode panda

5) gender? jongen

6) waar wordt jij gelukkig van? lieve en aardig mensen + mijn hobby's

7) hoe gaat het met jou vandaag? goed

GELOOF:

1) ben je gelovig? Zoja, in wat geloof jij? nee

2) ben je het mee eens met de quote yoloja

3) ben je gedoopt? nee

4) geloof jij in geluksbrengers? 🍀  ja

LIEFDE:

1) ben je aleens verliefd geweest? ja 3x

2) ben je op dit moment verliefd? Zoja op wie? ja op een iemand uit de klas

3) heb je een relatie op dit moment? ja soort van

4) wanneer was je eerste kus? geen idee meer

SEKS:

1) ben je ontmaagd? Zoja door wie, en op welke leeftijd? nee

2) leukste standje? x

3) wat vind je het leuk st dat jou partner bij je doet? (Kan bv gwn strelen zijn op bepaalde plekken of aftrekken/vingeren) x

SCHOOL:

1) favo vak? engels/tekenen

2) saaiste vak? wiskunde

3) waar je goed in bent? engels en tekenen

4) ooit alleens straf gekregen of schorsing? 1 keer het lokaal uit

 

Wat vond je van de vragenlijst? SUPER LEUK GROETJES KING BOY🤠👑

 

 

Reageer