Skip to main content
Vraag

Vragenlijst over random dingen (voor jongens en meisjes)

• August 4, 2026
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+2

Hallo ik dacht ik maak weer eens een random vragenlijstje met de meest random dingen die ik nu kon bedenken. Ik ga hem ook invullen.

Als je films/boeken kijkt/leest wat is je favoriete genre?

Wat is jouw favorieten gerecht en snack?

Zou je willen Stijldansen en dan met een partner?

Heb je een TV op je slaapkamer?

Heb je een computer op je kamer staan?

Slaap je met knuffels?

Heb je huisdieren?

Heb je broertjes of zusjes of een oudere broer of zus? Zo ja noem 2 kenmerken over hem of haar

Wat zou jij een leuke date vinden naar een bioscoop of arcade hal of het strand?

Kan je tekenen?

Omschrijf jou type jongen/ meisje

Wat vind jij het vieste om te eten als gerecht bijvoorbeeld of gewoon voedsel?

Wat is jouw favorieten muziek nummer en wat voor muziek haat je?

De volgende vragen gaan over mijn Topics:

Moet ik een Topic maken over hoe je aan lichaamstaal kunt aflezen hoe iemand je leuk vind zonder dat je van die vage YouTube tutorials hoef te kijken?

Moet ik een Topic maken over hoe flirten Psychologisch echt werkt en zonder dat het raar overkomt of ongemakkelijk of irritant?

Moet ik een Topic maken waar je mij kan vragen hoe je iets tekend en ik in stappen een foto stuur in een collage hoe je het tekend?

Moet ik nog een random vragenlijst een keertje maken?

Hopelijk vonden jullie deze random vragenlijst leuk😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

7 reacties

Forum|alt.badge.img

ja leuk!

romantisch

gerecht, sushi, snack: stroopwafels met daaroverheen fudge die je net ff in de magnetron hebt gedaan waardoor t vloeibaar is en dan is laagjes 

nee, sorry, weet dat jij t leukvind :)

nee maar ik heb een monitor die ik kan draaien en dan kan ik t vanaf bed zien.

ja

Slaap je met knuffels?

2, een heb ik vanaf mn geboorte en een houd een heftige herrinering voor mij vast

Heb je huisdieren?

ja een hond

Heb je broertjes of zusjes of een oudere broer of zus? Zo ja noem 2 kenmerken over hem of haar

ja, blond lang

Wat zou jij een leuke date vinden naar een bioscoop of arcade hal of het strand?

strand

Kan je tekenen?

ja beetje

alsin waar ik op val? mn vriendje :), nee ff serieus: blond, langer dan ik, gespierd maar niet overdreven ofzo. aardig, meelevend, open

Moet ik een Topic maken over hoe je aan lichaamstaal kunt aflezen hoe iemand je leuk vind zonder dat je van die vage YouTube tutorials hoef te kijken?

Moet ik een Topic maken over hoe flirten Psychologisch echt werkt en zonder dat het raar overkomt of ongemakkelijk of irritant?

Moet ik een Topic maken waar je mij kan vragen hoe je iets tekend en ik in stappen een foto stuur in een collage hoe je het tekend?

ja!

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 4, 2026

Hallo ik dacht ik maak weer eens een random vragenlijstje met de meest random dingen die ik nu kon bedenken. Ik ga hem ook invullen. En ik vul hem nu in!

Als je films/boeken kijkt/leest wat is je favoriete genre? ik lees meestal alleen boeken maar genre is wel Historische romans of fantasy romans of gewoon romans

Wat is jouw favorieten gerecht en snack? Favoriete gerecht Pizza vooral Pizza Magherita en mijn favorieten snack ehhhhh ik snack eigenlijk niet, maarik hou van water ijsjes in de zomer.

Zou je willen Stijldansen en dan met een partner? Ja heel graag en ik ga bij een hele populaire dansschool dansen. En volgensmij word daar al 100 jaar les gegeven (echt weer een random feitje😂) Maar stijldansen is ook een goede workout ik oefen thuis de Chachacha, maar als je verschillende isolaties leert dan train je je buik, taille, bovenbenen, heupen en billen, maar ik denk dat die dingetjes meer voor meisjes zijn die trainingen. Maar alhoewel stijldansen juist heel veel training, kracht voor lifts (dus het meisje omhoog tillen) en ook een goede conditie voor nodig is, want het is best intens.

Heb je een TV op je slaapkamer? Ja wel een kleintje, maar niet te klein.

Heb je een computer op je kamer staan? Ja wel mijn vaders oude computer met heel zo'n kast (weet niet hoe dat heet) en een scherm.

Slaap je met knuffels? Ja met een aubergine knuffel die in een bever veranderd. (Meest randomste knuffel die je kon verzinnen😂)

Heb je huisdieren? Ja 2 katjes van 4 jaar oud ze heten Lucy en Luna. Lucy is een bruine schildpadjeskat was het volgensmij en Luna is een witte lapjeskat. Maar echt ze zijn heel raar en schattig en lief tegelijkertijd.

Heb je broertjes of zusjes of een oudere broer of zus? Zo ja noem 2 kenmerken over hem of haar Ja ik heb 1 zusje van 11. Eerste kenmerk: super irritant tweede kenmerk: tomboy 

Wat zou jij een leuke date vinden naar een bioscoop of arcade hal of het strand? Ik vind ze alle 3 wel leuk, maar ik zou kiezen naar het strand gaan.

Kan je tekenen? Ja alleen heb ik dat al een paar maanden niet gedaan.

Omschrijf jou type jongen/ meisje Knap, langer dan mij, 1 of 2 jaar ouder dan mij dus 16 of 17, zwart, bruin haar of eigenlijk kleur haar maakt voor mij niet heel veel uit, hij mag een beetje slank en gespierd zij vind ik heel aantrekkelijk, hij moet lekker ruiken naar deo of parfum maakt niet uit welke geur ik vind alles lekker ruiken, karakter temperamentvol, pittig, direct, eerlijk, respectvol, respecteert mijn grenzen, een beetje lief niet té lief alleen, een beetje beschermend, droge en slechte humor moet hij hebben. Ja dat een beetje en hij moet zelfverzekerd zijn en een beetje kunnen flirten.

Wat vind jij het vieste om te eten als gerecht bijvoorbeeld of gewoon voedsel? ​​​​​​ Ehhhhhhh ik weet niet maar ik vind vis niet zo lekker vooral zalm vind ik vies ik moet daarvan bijna spugen.

Wat is jouw favorieten muziek nummer en wat voor muziek haat je? Mijn favorieten nummer is Conga van Gloria Estefan ik gebruik dat nummer voor mijn dansroutine. Wat voor muziek ik niet echt leuk vind is rock van dat geschreeuw zegmaar mijn vader luisterd daar wel naar maar ik vind het niets.

Moet ik een Topic maken over hoe je aan lichaamstaal kunt aflezen hoe iemand je leuk vind zonder dat je van die vage YouTube tutorials hoef te kijken?  Ik zou het wel leuk vinden omdat met jullie te delen😊

Moet ik een Topic maken over hoe flirten Psychologisch echt werkt en zonder dat het raar overkomt of ongemakkelijk of irritant? Grappig verhaal zit daaraan vast, maar ik heb het zelf ontdekt eigenlijk toen ik iets besproken met een AI heel lang geleden, maar mijn theorie klopte. Dus lijkt me leuk om te delen😊

Moet ik een Topic maken waar je mij kan vragen hoe je iets tekend en ik in stappen een foto stuur in een collage hoe je het tekend?  Wil ik ook best doen hoor. Je kan mij vragen wat je wilt tekenen of stuurt mij een plaatje van dat voorbeeld ik kan het in stappen laten zien en dan ik denk dat je dan leert tekenen binnen no-time je mag dan in mijn Topic dan je foto terug sturen. Dus kan je niet tekenen, vraag mij het maar ik stuur in stappen hoe en op de makkelijkste en simpelste manier mogelijk.

Moet ik nog een random vragenlijst een keertje maken? ​​​​​​Lijkt me wel leuk om weer zoiets te maken😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 4, 2026

Hallo ik dacht ik maak weer eens een random vragenlijstje met de meest random dingen die ik nu kon bedenken. Ik ga hem ook invullen.

Romans met wat historische feitjes hier en daar

Favo gerecht is denk ik mapo tofu, snack is denk ik skyr, soort Scandinavische yoghurt.

Nee om eerlijk te zijn ben ik niet van dat door dingen 

Nee

nee

Slaap je met knuffels?

Te veel 😅

Heb je huisdieren?

had vissen

Zusje, te energiek houd ervan me te trappen op m’n gevoelige plekje

Wandeling door een bos, van de dingen die je hebt geschreven strand 

Kan je tekenen?

Redelijk

Blond, zelfde hoogte als mij, maar voor mij is innerlijk wel t belangrijkst (al moet ze natuurlijk wel een beetje knap zijn)

Ooit zeekomkommer gegeten? Dat dus

m’n favoriete muziek nummer is denk Судно van Molchat Doma ( ik haat vrolijke pop muziek die doen alsof de aarde een paradijs is want dat is t niet)

kan al kan ik t al best wel goed

Zou wel handig kunnen zijn voor mensen zoals ik 😅

kan gaat Vgm alleen niet zo makkelijk 

ja vond deze oprecht leuk

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 5, 2026

Hey leuk, alweer ! 

Films en series graag anime, (goede) cartoons, misdaad documentaires, boeken vaak avontuur, of strips

Pasta, nasi, pad thai, eigenlijk vanalles🤣 En als snack crackers, snoep, donuts,  ook van alles 🫣

Nee niks voor mij

Nee, was het maar zo 😐

​​Ook niet, lijkt me wel echt handig

Slaap je met knuffels?

Ja wel een aantal *hele bed ligt vol, bijna geen ruimte meer voor mij* xd 😁 

Heb je huisdieren?

Nee, ik wil wel graag een huisdier

Zus, 15. 1. Zorgzaam. 2. Grappig

Het strand 100% , zo mooi😍

Kan je tekenen?

Ja best goed volgens mij

Aardig, lief, zorgzaam, grappig. En qua uiterlijk minder belangrijk, maar denk ik bruin of blond haar, groene of blauwe ogen, niet veel langer dan mij (ben 1,60 ) dus mag wel 1,75 ofzo. 

Ik vind vlees echt niet fijn (ben vegetariër, vind het zielig) vissticks zijn een uitzondering😉

Nu You got it in you (heeft mn meoder vaak gedraaid waardoor ik het in mijn hoofd heb, echt heel positief liedje. En ik haat klassiek, of juist keiharde rock 

Ja vet

Ook gaaf! 

Dat is een leuk idee, kan ik ook wel doen! Ik heb een heel goed idee; een van ons 2en begint een topic "tekenen in stappen" en dan kan wie er maar wil in dat topic stap voor stap tekeningen posten! Zeg maar wat je ervan vindt😉 Is een beetje een variant op "post je tekeningen" 

Zeker altijd leuk! 

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Liefs 🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 5, 2026

Hey! Ik doe deze ook. 

Geloofwaardige horror, historische verhalen, avontuur, scifi. 

Schotels met veel groenten en soms fruit erin. Maar ook gewoon nasi of een omelet xD.

Het zal vast wel leuk en sportief zijn. Why not.

Ja een kleine Teeview. 

Ja laptops. Deel van mn hobby om te experimenteren met os zoals Linux en Ubuntu etc. 

Slaap je met knuffels?

Ik heb ze wel op mn kamer te bewaren. Lieve herinneringen.

Heb je huisdieren?

Twee katjes. Superlief en grappig ook 😻

Oudere zus. Lief, slim, sterk. 

Wat zou jij een leuke date vinden naar een bioscoop of arcade hal of het strand?

Bios is zeker leuk en strand ook. Arcade hal ruil ik dan in voor een klim- en duikhal goed? 😉😊

Kan je tekenen?

Jawel maar niet super. Ik heb mijn verhaal over mn verandering ( mn eerste topic)wel eens willen tekenen maar dat wil niet echt 😄🤭 ik kon personen niet zo mooi tekenen zeg maar. 

Humor, zelfverzekerd, slim, avontuurlijk, brede interesse. Mooie lach, sprekende ogen, ze heeft een mooie bouw en eigenlijk staat alles haar wel. Ze heeft wel een beetje dezelfde kleding smaak dus van survival outfit met stoere korte broek  tot hemdje met leuk rokje kan allemaal. 

Champignons, baklever 🤢 en helaas vind ik komkommer ook niet echt lekker 

Favoriete is wel metal, rock, blues, ska, reggae en niet mooi vind ik hardcore enzo 

Je kunt en mag over alles wat jij wilt een topic maken 😍👍 

Idem hihi 😉

Ja ook idem. Zou mij wel kunnen helpen.

Altijd leuk! 

Ja hoor zeker! 

Liefs, Tover xxxx

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 5, 2026

Ik zelf houd voornamelijk van horror en misdaad films, boeken ben ik zelf nie echt een fan van

Mijn favoriete gerecht is sinds kleins al Kip tandoori of krab (maar dan wel gemaakt door mijn tante) en qua snack vind ik pinda's altijd super lekker 

Denk het niet dansen is nie echt mijn ding namelijk 

Ja zekerr

Dat ook zeker zonder computer is mn kamer nie compleet 

Slaap je met knuffels?

Klinkt wss stom omdat ik een 16 jarige jongen ben maar ik slaap met een knuffel

Heb je huisdieren?

Heb 2 katten, en op mijn kamer 4 fretten en een kooi met 6 muizen 

Ik heb 2 oudere broers en hun kenmerken zijn dat ze beide sportief zijn en heeeel bijdehand hahaha

Als ik zou moeten kiezen zou ik eerst samen naar de bioscoop willen daarna wat eten en dat met zonsondergang naar het strand gaan (als het in de buurt is)

Kan je tekenen?

Redelijk denk ik, als ik er de tijd voor neem kan ik wel mooie dingen tekenen 

Mijn type meisje is een meisje met bruin haar, een leuk pittig karakter, het liefst kleine dan mij en iemand waarmee ik het gezellig kan hebben 

Banaan, ben dr ook allergisch voor maar lust het ook totaal nie. Owja en ik vind tonijn nie heel lekker 

Mijn favoriete muziek nummer is Candy van Robbie Williams en eig alle hardcore/uptempo nummers wat voor muziek ik echt haat is Country en Kpop

Ja vind ik best interessant 

Ja lijkt me ook wel interessant allemaal

Ja, misschien kan ik door jou nog mooier tekenen haha

Jaaa, vind jouw vragenlijsten altijd wel leuk 

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 5, 2026

Hoi bedankt voor het invullen ​@ANO.NIEM ​@Tover01 ​@35 Bomen ​@Yusa😊

En eindelijk ​@ANO.NIEM iemand die ook niet van Kpop houd. Ik zelf, maar dat is mijn mening vind het een beetje raar die clips en die muziek, maar mijn zusje is er helemaal fan van heel die kamer hangt met posters enzo en ze loopt het heel de tijd te dansen. Ja nee mij niet gezien.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥