Skip to main content
Vraag

Vragenlijst jongens en meisjes.

• May 5, 2025
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey voor de duidelijkheid ik ben een meisje en ik heb teveel vragen in mijn hoofd, maar die ik eigenlijk niet tegen iemand ranodm kan vragen. Vandaar deze vrangenlijst. 

Stel je voor….

1. Jongen/Meisje/Non-Binair/Weet ik niet….
  2. Heb ooit een/geen relatie gehad met iemand.
  3. Ik ben …… jaar oud.
  4. Op wat voor geslacht val je?

De vragenlijst. (nu echt:)

1. Wanneer begon je intresses te krijgen in een meisje/jongen?
  2. Val je op jongens of meisjes met krullend/steil/afro/slag/of iets anders
  3. Wat vindt jij een mooie lengte voor haar? Boven schouder/ onder schouder/ echt kort (sorry, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Soort van jongens kapsel)
  4. Op wat voor soort jongens of meisjes val je? Meisjes of jongens die slim, grappig, veel praten , noem maar op. 

Eigenlijk weet ik er nu niet zo meteen 1 2 3 wat voor vragen ik nog meer had, maar als je nog wat wilt delen zou dat heel fijn zijn. Voor iedereen die wilt weten waarom ik dit schijf het is omdat ik we niet fijn voel hoe mensen naar mij kijken en waarom. 

3 reacties

Anoniempje030
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 15, 2025

Stel je voor….

1. Jongen/Meisje/Non-Binair/Weet ik niet…. Jongen
  2. Heb ooit een/geen relatie gehad met iemand. Geen
  3. Ik ben …… jaar oud. 14
  4. Op wat voor geslacht val je? Vrouw

1. Wanneer begon je intresses te krijgen in een meisje/jongen? 
  2. Val je op jongens of meisjes met krullend/steil/afro/slag/of iets anders ik denk stijl of krullen of slag
  3. Wat vindt jij een mooie lengte voor haar? Boven schouder/ onder schouder/ echt kort (sorry, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Soort van jongens kapsel) onder schouder
  4. Op wat voor soort jongens of meisjes val je? Meisjes of jongens die slim, grappig, veel praten , noem maar op.  Veel praten, grappig, een beetje speels plagen, 

Chihiro
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 15, 2025

Hey voor de duidelijkheid ik ben een meisje en ik heb teveel vragen in mijn hoofd, maar die ik eigenlijk niet tegen iemand ranodm kan vragen. Vandaar deze vrangenlijst. 

Stel je voor….

1. Jongen/Meisje/Non-Binair/Weet ik niet…. Jongen
  2. Heb ooit een/geen relatie gehad met iemand. ik heb een vriendje gehad
  3. Ik ben …… jaar oud. 15 :) 
  4. Op wat voor geslacht val je? mannen 

1. Wanneer begon je intresses te krijgen in een meisje/jongen? eig was ik al gay sinds ik heel klein was, toen ik 4 ofzo was durfde ik niet naar knappe mannen te kijken, omdat ik bang was dat ik ging staren en ik vond roze, jurken, prinsessen (aka 'meisjesdingen') GEWELDIG 
  2. Val je op jongens of meisjes met krullend/steil/afro/slag/of iets anders stijl/wavy haar, ik val eig alleen op jongens met een lichte huid (heb ik zelf ook)
  3. Wat vindt jij een mooie lengte voor haar? Boven schouder/ onder schouder/ echt kort (sorry, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Soort van jongens kapsel) kort, maar niet buzzcut kort zegmaar, tenzij hij het kan pullen zegmaar HAHA ik vind verzorgd haar wel een must.
  4. Op wat voor soort jongens of meisjes val je? Meisjes of jongens die slim, grappig, veel praten , noem maar op. Een jongen die mee kan yappen, maar ook ff zn bek kan houden, lief is, grappig is, niet meerdere persoonlijkheden heeft (opeens een ander persoon zijn als diegene met iemand anders is) en iemand die tegen grapjes en opmerkingen kan :)

Forum|alt.badge.img+1

Stel je voor….

Jongen/Meisje/Non-Binair/Weet ik niet…. jongen 

Heb ooit een/geen relatie gehad met iemand.  3 keer waarvan een 2 boven de basis school waren en serious

Ik ben …… jaar oud. 16

Op wat voor geslacht val je? vrouwen

De vragenlijst. (nu echt:)okeeee

Wanneer begon je intresses te krijgen in een meisje/jongen? denk toen ik 14 was

Val je op jongens of meisjes met krullend/steil/afro/slag/ eerlijk weet ik niet welke soorten haar welke naam hebben maar ik vind recht haar wel aantrekkelijk 

Wat vindt jij een mooie lengte voor haar? Boven schouder/ onder schouder/ echt kort (sorry, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Soort van jongens kapsel) onderschouder 

Op wat voor soort jongens of meisjes val je? Meisjes of jongens die slim, grappig, veel praten , noem maar op.  Iemand die echt zichzelf is en kan praten over alles en ja verder lastg uit te leggen