Vraag

Vragenlijst GIRLS ONLY


Reputatie 2
Badge +4

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders.

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt.

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders.

4 val je op jongens met een sixpack?
5 wat doen meiden in hun vrije tijd?

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit.

 


25 reacties

Reputatie 3
Badge +2

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders.  Maakt me eigenlijk niet echt uit

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt. Nee, is juist leuk

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders. Maakt niet uit

4 val je op jongens met een sixpack? Nee totaal niet
5 wat doen meiden in hun vrije tijd? Ik lees veel en kijk veel netflix

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit. Maakt niet uit

Reputatie 2
Badge +4

En zet bij de vragenlijst je leeftijd erbij:)

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders.

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt.

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders.

4 val je op jongens met een sixpack?
5 wat doen meiden in hun vrije tijd?

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit.

 

  1. Donker haar
  2. Nee hoor
  3. blauw
  4. Kan hoeft niet maar ik hoef geen bodybuilder dat vind ik echt niks!
  5. Afspreken, shoppen, ik bespeel instrumenten,  netflix
  6. Langer dan 1,80 

 

Badge

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders.

-bruin. 

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt.

-nee, al zou je er nog mee bouwen. Jouw hobby :) 

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders.

-eigenlijk alles wel. 

4 val je op jongens met een sixpack?

-niet perse, vind het wel mooi maar het is zeker geen must! 
5 wat doen meiden in hun vrije tijd?

-met vriendinnen dingen doen, Netflix, sociale media, en bezig met hun uiterlijk voor zichzelf vooral! 

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit

-ik val op net iets groter dan mij nou ben ik 172 ongeveer dus tegen de 180 is mooi. 

Reputatie 2
Badge +1

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders. absoluut, absoluut bruin haar

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt. al speelt ie ermee boeie zolang ie maar niet super super kinderachtig is

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders. alles zolang ze wel mooi zijn

4 val je op jongens met een sixpack? niet te dik maar ook zeker geen botje
5 wat doen meiden in hun vrije tijd? afspreken

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit. meestal langere maar dat is ook niet lastig van ik ben een zestig iets langer

 

Reputatie 1
Badge

1. op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders? Meestal bruin of zwart.

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt. Nee totaal ni, bouwen kan nog wel, maar een verhaal spelen is wel weird ofz.

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders. K heb niet echt een voorkeur.

4 val je op jongens met een sixpack? Vlgs mij denken jongens dat meisje dat hot vinden, maar ik vind elk lichaam eigenlijk wel goed behalve echt heel dik ofz.
5 wat doen meiden in hun vrije tijd? Ik met vrienden afspreken en gw op me tell enz.

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit. K zou eerder op langere jongens vallen, maar ik ben zelf een giraf dus kleiner maakt ook ni veel uit.

 

Ik ben 14 btw (:

Reputatie 1
Badge

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders.

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt.

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders.

4 val je op jongens met een sixpack?
5 wat doen meiden in hun vrije tijd?

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit.

 

  1. Bruin/blond
  2. Nee
  3. Maakt niet echt uit
  4. Niet perse
  5. Ik kijk vooral Netflix enzo
  6. Maakt niet uit zolang hij maar langer is dan mij

Trouwens ik ben 13

Badge

Hey hey 

1. Bruin 

2. Niet perse 

3. Groen bruin achtig 

4. ook 

5. Telefoon 

6. Lang

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +5

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders. maak niet uit

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt. nope, ik houd zelf ook van lego

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders. Maakt nie uit

4 val je op jongens met een sixpack? Ik val op meisjes. Vind t wel leuk als ze een beetje sportief zijn ja
5 wat doen meiden in hun vrije tijd? Idk, ik slaap altijd

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit. Als een meisje lang is kan dat heel sexy zijn, maar juist ook als ze heel klein is. Kortom, maakt niet uit

Badge

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders.

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt.

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders.

4 val je op jongens met een sixpack?
5 wat doen meiden in hun vrije tijd?

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit.

 

1. Oke um vies blond achting maar nu ook bruin. 
2. nee ofc niet vet leuk

  1. oeeeeee ik denk normally blauw maar op het moment bruinig
  2. yah sure
  3. broski um nou op mn telefoon en school lmqo
  4. meestal lange aangezien ik zelf ook best lang ben voor een meisje (1.80 ofzo) maar ook korte hoor!!

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders.

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt.

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders.

4 val je op jongens met een sixpack?
5 wat doen meiden in hun vrije tijd?

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit.

 

  1. Donkergekleurd
  2. nee zeker niet
  3. groen
  4. hoeft niet persee een sixpack te zijn maar moet wel slank zijn, niet een weirde flop
  5. telefoon, playstation, iets creatiefs, huiswerk, voetbal
  6. lang, want ik ben ook een beetje lang en heb geen zin om naar beneden te kijken enzo

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders. --- Maakt mij niet uit. Als hij maar verzorgd is en aardig en lief

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt.--hij mag er zelfs wel nog mee bouwen ik heb een buurman van 43 die is er ook nog gek op en dat is een heel brede grote vent ;)

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders.---maakt niet uit, zie 1

4 val je op jongens met een sixpack?--mwah hoeft niet per see, als hij maar wel een beetje een leuk figuur heeft. Niet heel dik ofzo
5 wat doen meiden in hun vrije tijd?---- haha van alles. Ikzelf scouting,  ponystal, volleybal en hardlopen en op de foon zitten

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit.----nee maakt niet uit. Zou zelf wel willen dat hij een ietsje langer is maar als hij een echte lieve leuke jongen is waar ik mee match gaat dat ook wel opzij ;)

 

Sanny xxxx

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders

maakt me niet uit, maar blond is wel mooi

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt.

ik val zelf op meisjes, maar ik vind het juist leuk om met lego te bouwen

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders.

geen voorkeur

4 val je op jongens met een sixpack?

nee want ik val niet op jongens, maar spieren maken me niet echt uit
5 wat doen meiden in hun vrije tijd?

gitaar spelen, skateboarden, gamen, tekenen, schilderen… ik heb echt te veel hobby’s haha

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit.

… zie antwoord 4

 

Reputatie 1
Badge

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders. bruin of blond

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt. nee tuurlijk niet

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders. groen of blauw, in ieder geval lichte ogen

4 val je op jongens met een sixpack? niet persé, hoe gespierder en afgetrainder, hoe lelijker eerlijkgezegd :)) 
5 wat doen meiden in hun vrije tijd? ik werk buiten school sowieso nog veel aan school, verder afspreken met vrienden, op mijn telefoon zitten, serie kijken

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit. het maakt me niet zoveel uit, maar ik vind een cm of 10 langer vaak wel leuk.

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders. bruin

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt. nope

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders. maakt niks uit voor mij

4 val je op jongens met een sixpack? jaaaaaa!!!!
5 wat doen meiden in hun vrije tijd?  gsm zitten mastruberen

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit. iets grotere jongens als mij

 

 

Badge

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders. Maakt niet uit

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt. Opzich niet, hij moet doen wat hij leuk vindt

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders. Allebei

4 val je op jongens met een sixpack? Ja heeft wel wat
5 wat doen meiden in hun vrije tijd? Van alles

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit. Moet wel langer dan mij zijn

 

 

Reputatie 2
Badge

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders. mij maakt de haarkleur niet zo veel uit, zolang het maar niet helemaal viezig is enzo vindt ik alles prima.

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt. Ik zou het juist leuk vinden! Want dat betekend dat hij gewoon lekker zn gang gaat en zich waarschijnlijk niet al te veel aantrekt van anderen. En ik vindt lego zelf ook opzich wel leuk haha

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders. Ik vindt alles prima, soms dan zie je ook wel eens dat mensen 2 verschillende oogkleuren hebben, en dat vindt ik persoonlijk juist alleen maar leuk.

4 val je op jongens met een sixpack? Niet perse, het gaat om de binnenkant, niet de buitenkant.
5 wat doen meiden in hun vrije tijd? Dat wisselt, het hangt echt heel erg van het type meisje af. 

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit. Het maakt mij niet heel veel uit, ik vind het een bonus als ie lang is, maar het gaat vooral om hoe die is! Niet om hoe hij eruit ziet!

(volgens mij zag ik ergens dat je ook de leeftijden van ons wou weten, ik ben 14 haha)

 

Groetjes,

H

Reputatie 3
Badge

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders.

maakt niet echt uit ofz

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt.

nee is ergens wel schattig

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders.

blauwe ogen zijn wel mooi

4 val je op jongens met een sixpack?

niet perse maar wel pluspunt ofc
5 wat doen meiden in hun vrije tijd?

ik persoonlijk spreek af met vriendinnen en maak muziek

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit.

lange jongens liefst maar is moeilijk want zelf ben k boven de 1.80

 

xxx Geline 15 jaar

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders. alles <3

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt. nee hoor! Ik doe het ook nog steeds en m'n gf ook, ook al zijn we 12 het maakt iets uit.

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders. gwn weer alles.

4 val je op jongens met een sixpack? niet op jongens mr meisjes..  MEISJES MET SIXPACK BESTAAN... IEK ( valt flauw en simpt )
5 wat doen meiden in hun vrije tijd? tekenen, bellen en appen..

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit. ik val op meisjes. Korte meisjes zijn cute.

 

tysm voor de leuke vragenlijst!<3

 

Reputatie 3
Badge
  1. Maakt niet uit
  2. nee
  3. blauw groen en bruin, maakt niet uit meeste bruin
  4. maakt niet uit
  5. telefoon en netflix
  6. maakt niet uit maar langer is wel beter denk ik
Reputatie 7
Badge +14

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders. Maakt niet uit

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt. nee :)

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders. Maakt niet uit

4 val je op jongens met een sixpack? Niet perse 
5 wat doen meiden in hun vrije tijd?  Goede vraag! Dat is natuurlijk erg verschillend per persoon ;). Ik vind het leuk om te lezen, om muziek te luisteren, films te kijken en hardlopen. 

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit. Maakt me ook niet uit

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 1
Badge

1 op welke kleur haar val je: zwart, donkerbruin.

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt: nee.

3 op welke kleur ogen val je: bruin, groen.

4 val je op jongens met een sixpack: ja maar het maakt me niet heel erg veel uit.
5 wat doen meiden in hun vrije tijd: ligt aan de persoon! Ik persoonlijk met vrienden praten, muziek luisteren, armbandjes maken.

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit: lang :)

Reputatie 7
Badge +19

Ik verveelde me dus ging ik maar een vragenlijst maken😂:

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders. Bruin.

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt. Nee

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders. Alles behalve grijs.

4 val je op jongens met een sixpack? Niet perce mij boeit dat niet.
5 wat doen meiden in hun vrije tijd? Lezen chillen forum liedjes en verhalen schrijven. En liedjes luisteren.

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit. Het liefst langer. Dat is niet zo moeilijk met 1,42:(

 

Leuke vragenlijst!

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

En ik ben 12

Wilhelmavemela.

Reputatie 2
Badge

1 op welke kleur haar val je: oranje, bruin, blond of iets anders. Bruin omg!

2 zou je het erg vinden als je met een jongen heb die nog lego heeft maar er niet mee bouwt. nee lekker doen wat je leuk vind

3 op welke kleur ogen val je: blauw, groen, bruin of iets anders. idc

4 val je op jongens met een sixpack? niet perse
5 wat doen meiden in hun vrije tijd? ik game veel en ik praat met online vrienden of ik ga met hun gamen of callen

6 Val je op lange, korte jongens of maakt dit niet uit. Lange want zelf ben ik ook lang AF

Reageer