Vraag

vragenlijst forumverkering, irl verkering en ex


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Veel van jullie weten dat ik forumverkering heb met @Een hulpvol meisje waar ik echt super blij mee ben!!❤️ maar ik was dus benieuwd wat jullie wel en niet fijn vinden tijdens verkering:) ik heb een vragenlijst over forumverkering, eentje over verkering irl en eentje over je ex:) ze hebben allemaal per stuk 10 vragen. Je mag vragen overslaan als je wilt. Hier zijn eerst was algemene vragen:

algemene vragen

1. Geslacht

2. Leeftijd

3. Op welk geslacht val je

4. Geslacht partner

5. Leeftijd partner

forumverkering/crush (als je een forumcrush hebt maak van partner dan even crush) vragenlijst

1. Hoe wil genoemd worden door je partner (babe, schatje, echte naam) 

2. Hoe noem jij je partner

3. Vind je het raar om online verkering te hebben

4. Wat vind je het leukst aan je partner

5. Wat vind je het minst leuk aan je partner 

6. Hoe weet je of het echt aan is

7. Heb je forumverkering of een forumcrush

8. Zou je het erg vinden als je partner ook verkering krijgt irl 

9.  Zou je zelf verkering krijgen irl terwijl je forumverkering hebt?

10. Vind je het leuk om een forumverkering of forumcrush te hebben

irl verkering (als je irl een crush hebt moet je even van partner crush maken) vragenlijst 

1. Heb je een crush of verkering

2. Wat zou je ervan vinden als je verkering vreemd ging of je crush verkering zou krijgen met een ander

3. Hoe wil je genoemd worden door je partner (zoals babe schatje of gewoon je eigen naam) 

4. Hoe noem je je partner 

5. Wat vind je het leukst aan je partner 

6. Wat vind je het minst leuk aan je partner 

7. Wil je seks hebben met je partner

8. Heb je al een keer seks gehad met je partner 

9. Zou je zelf vreemdgaan 

10. Zou je het vertellen aan je partner als je vreemd zou gaan

vragenlijst ex

1. Heb je seksuele dingen gedaan met je ex

2. Vind je je ex nog steeds knap

3. Ben je nog steeds verliefd op je ex

4. Heb je nog contact met je ex

5. Wat vond je het leukst aan je ex

6. Wat vond jij het stomste aan je ex

7. Is je ex nog steeds verliefd op jou

8. Waarom hebben jullie het uitgemaakt

9. Stel dat je ex terug zou willen komen bij jou zou je dat goed vinden

10. Hoe lang hebben jij en je ex verkering gehad

 

Heel erg bedankt voor het invullen!:) 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoii,

Veel van jullie weten dat ik forumverkering heb met @Een hulpvol meisje waar ik echt super blij mee ben!!❤️ maar ik was dus benieuwd wat jullie wel en niet fijn vinden tijdens verkering:) ik heb een vragenlijst over forumverkering, eentje over verkering irl en eentje over je ex:) ze hebben allemaal per stuk 10 vragen. Je mag vragen overslaan als je wilt. Hier zijn eerst was algemene vragen:

algemene vragen

1. Geslacht meisje 

2. Leeftijd​​​​​12

3. Op welk geslacht val je meisjes <3

4. Geslacht partner meisje

5. Leeftijd partner 12?

forumverkering/crush (als je een forumcrush hebt maak van partner dan even crush) vragenlijst

1. Hoe wil genoemd worden door je partner (babe, schatje, echte naam)  gwn wat ze wilt <3

2. Hoe noem jij je partner my love, sweetheart van alles!<3

3. Vind je het raar om online verkering te hebben nee hoor.

4. Wat vind je het leukst aan je partner dat ze zo lief en hulpzaam is.

5. Wat vind je het minst leuk aan je partner alles!!

6. Hoe weet je of het echt aan is ze heeft me gevraagd<3

7. Heb je forumverkering of een forumcrush forumverkering.

8. Zou je het erg vinden als je partner ook verkering krijgt irl  hm. Licht eraan.​​

9.  Zou je zelf verkering krijgen irl terwijl je forumverkering hebt? ja hoor.

10. Vind je het leuk om een forumverkering of forumcrush te hebben natuurlijk<3

irl verkering (als je irl een crush hebt moet je even van partner crush maken) vragenlijst 

1. Heb je een crush of verkering ja, verkering.

2. Wat zou je ervan vinden als je verkering vreemd ging of je crush verkering zou krijgen met een ander ik zou misschien zm plegen.

3. Hoe wil je genoemd worden door je partner (zoals babe schatje of gewoon je eigen naam)  alles wat ze wilt <3

4. Hoe noem je je partner  my love, sweetheart ect,ect.

5. Wat vind je het leukst aan je partner dat ze lief en hulpvol is.

6. Wat vind je het minst leuk aan je partner niks!

7. Wil je seks hebben met je partner uhmm- ooit misschien als we 16 of ouder zijn.

8. Heb je al een keer seks gehad met je partner nee.

9. Zou je zelf vreemdgaan nooit!

10. Zou je het vertellen aan je partner als je vreemd zou gaan idk.

vragenlijst ex

1. Heb je seksuele dingen gedaan met je ex-

2. Vind je je ex nog steeds knap-

3. Ben je nog steeds verliefd op je ex-

4. Heb je nog contact met je ex-

5. Wat vond je het leukst aan je ex-

6. Wat vond jij het stomste aan je ex-

7. Is je ex nog steeds verliefd op jou-

8. Waarom hebben jullie het uitgemaakt-

9. Stel dat je ex terug zou willen komen bij jou zou je dat goed vinden-

10. Hoe lang hebben jij en je ex verkering gehad-

 

Heel erg bedankt voor het invullen!:) 

geen probleem my love<3❤💋

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoii,

Veel van jullie weten dat ik forumverkering heb met @Een hulpvol meisje waar ik echt super blij mee ben!!❤️ maar ik was dus benieuwd wat jullie wel en niet fijn vinden tijdens verkering:) ik heb een vragenlijst over forumverkering, eentje over verkering irl en eentje over je ex:) ze hebben allemaal per stuk 10 vragen. Je mag vragen overslaan als je wilt. Hier zijn eerst was algemene vragen:

algemene vragen

1. Geslacht meisje

2. Leeftijd 12

3. Op welk geslacht val je jongens en meisjes

4. Geslacht partner jongen

5. Leeftijd partner 12

forumverkering/crush (als je een forumcrush hebt maak van partner dan even crush) vragenlijst

1. Hoe wil genoemd worden door je partner (babe, schatje, echte naam) wilhelmavemela het liefst eigen naam.

2. Hoe noem jij je partner Julian

3. Vind je het raar om online verkering te hebben nee

4. Wat vind je het leukst aan je partner dat hij bloost

5. Wat vind je het minst leuk aan je partner ehh dat het online is

6. Hoe weet je of het echt aan is vragen en antwoord krijgen.

7. Heb je forumverkering of een forumcrush forum verkering met@Julian12 

8. Zou je het erg vinden als je partner ook verkering krijgt iirl eerlijk gezegd wel ten zij hij het gewoon zegt ik zou het wel jammer vinden.

9.  Zou je zelf verkering krijgen irl terwijl je forumverkering hhebt nee tenzij het mag.

10. Vind je het leuk om een forumverkering of forumcrush te hhebbe ja en nee ja het is gewoon leuk en nee het is niet in het echt.

irl verkering (als je irl een crush hebt moet je even van partner crush maken) vragenlijst 

1. Heb je een crush of vverkerin verkering maar niet irl

2. Wat zou je ervan vinden als je verkering vreemd ging of je crush verkering zou krijgen met een aande heel erg

3. Hoe wil je genoemd worden door je partner (zoals babe schatje of gewoon je eigen naam)  eigen naam

4. Hoe noem je je ppartnerJulian

5. Wat vind je het leukst aan je partner 

6. Wat vind je het minst leuk aan je partner 

7. Wil je seks hebben met je partner

8. Heb je al een keer seks gehad met je partner 

9. Zou je zelf vreemdgaan 

10. Zou je het vertellen aan je partner als je vreemd zou gaan

vragenlijst ex

1. Heb je seksuele dingen gedaan met je ex

2. Vind je je ex nog steeds knap

3. Ben je nog steeds verliefd op je ex

4. Heb je nog contact met je ex

5. Wat vond je het leukst aan je ex

6. Wat vond jij het stomste aan je ex

7. Is je ex nog steeds verliefd op jou

8. Waarom hebben jullie het uitgemaakt

9. Stel dat je ex terug zou willen komen bij jou zou je dat goed vinden

10. Hoe lang hebben jij en je ex verkering gehad

 

Heel erg bedankt voor het invullen!:) 

Wilhelmavemela ik moet gaan tijd is om

@Een hulpvol meisje 
Sad life van vraag 5🥲 @Een hulpvol meisje 

Reputatie 7
Badge +5

@annoniem_meisje 
Haha,ik bedoelde niks!😊 sorry dat ik je verdrietig maakte 😞

@Een hulpvol meisje 

Ohhhhhh mnu❤️ maar k heb 1 vraagje, heb je echt een vriendin irl (in real life) dus buiten het forum? (Ik heb daar verder geen probleem mee maar ik ben gewoon benieuwd🥰)

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +5

Ja! Ze heet R, ze is wel lief maar we doe niet echt als volwasse mensen die verliefd zijn. Zij vind mij meer als een super close bestie. Ik vind hou ook leuk en jij bent meer soort van volwassenen! Ik vind je schattig en perfect voor mij<3 love you❤️💋💋

 

Voornaam veranderd in R, Kindertelefoon

Ja! Ze heet R, ze is wel lief maar we doe niet echt als volwasse mensen die verliefd zijn. Zij vind mij meer als een super close bestie. Ik vind hou ook leuk en jij bent meer soort van volwassenen! Ik vind je schattig en perfect voor mij<3 love you❤️💋💋

Dank je wel voor de uitleg!❤️ Lyt!!❤️❤️

Reputatie 7
Badge +5

Hwy ik heb ook 1 vraagje voor je!♡ hoe zie je d'r uit???? Ik heb donkerblond haar, wel kort zoals een jongen, en ik heb een zandlopers vorm<3 ik hou van de Y2K broeken en die ALT broeken ❤ dat is mijn stijl <33 en jouw stijl??? 

P.s ik laat mijn haar groeien tot m'n schouders <3

 

-onnodige quotes verwijderd KT-

-onnodige quote verwijderd-

Ik ga niet al te veel vertellen omdat ik dan misschien gebant word voor mijn annoniemjteit in gevaar brengen:/ dus hier is een korte uitleg:

Ik heb blond tot onder mijn schouder haar, ik heb donkere wenkbrauwen en bruine ogen. Ik wil graag de alt stijl maar ik ben er nog mee bezig:))  

Lyy❤️❤️

Gr. Annoniem_meisje 

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6

Reputatie 7
Badge +5

-onnodige quote verwijderd-

Awwww!♡ wat leuk! Ly2<3

Reputatie 7
Badge +17

algemene vragen

1. Geslacht    = jongen

2. Leeftijd  = 12

3. Op welk geslacht val je   = meisjes

4. Geslacht partner    = meisje

5. Leeftijd partner   = 12

forumverkering/crush (als je een forumcrush hebt maak van partner dan even crush) vragenlijst

1. Hoe wil genoemd worden door je partner (babe, schatje, echte naam) = mag zij beslissen

2. Hoe noem jij je partner= wat ze wil, ik zeg wel vaak meis als ik iemand heel aardig vind.  Maar liefkooswoordjes  mag zij zeggen. Liefst bij haar echte naam.

3. Vind je het raar om online verkering te hebben = nee hoor is leuk

4. Wat vind je het leukst aan je partner = dat ze ondanks al haar zorgen zo lief blijft en sterk is en dapper en anderen helpt.  Kniebuiging daarvoor !

5. Wat vind je het minst leuk aan je partner = niks

6. Hoe weet je of het echt aan is = dat merk je wel . ze vind me zelfs schattig als ik blozend het hoekje in ga ;) haha

7. Heb je forumverkering of een forumcrush = eerste. verkering

8. Zou je het erg vinden als je partner ook verkering krijgt irl = nouja erg, ik gun haar gewoon alles wat maar goed is en als ze daardoor helemaal happy wordt wie ben ik dan ? Ik gun haar alles.

9.  Zou je zelf verkering krijgen irl terwijl je forumverkering hebt?= nee ik word nu “gecrusht” hoor ik in mn klas maar nee ;)

10. Vind je het leuk om een forumverkering of forumcrush te hebben= ja zeker

irl verkering (als je irl een crush hebt moet je even van partner crush maken) vragenlijst 

1. Heb je een crush of verkering= nee had wel. Zij vond me aardig en lief maar iet verliefd. Nu wel maar ja, dingen gaan anders..

2. Wat zou je ervan vinden als je verkering vreemd ging of je crush verkering zou krijgen met een ander= irl vreemdgaan is iets stiekems, niet oké dus.

3. Hoe wil je genoemd worden door je partner (zoals babe schatje of gewoon je eigen naam) = wat zij leuk vind dus ;)

4. Hoe noem je je partner = zie vorige

5. Wat vind je het leukst aan je partner  x

6. Wat vind je het minst leuk aan je partner x

7. Wil je seks hebben met je partner= ooit wel natuurlijk dat hoort bij het verliefd zijn

8. Heb je al een keer seks gehad met je partner   x

9. Zou je zelf vreemdgaan = nee

10. Zou je het vertellen aan je partner als je vreemd zou gaan x

vragenlijst ex

1. Heb je seksuele dingen gedaan met je ex= nee gezoend

2. Vind je je ex nog steeds knap= haha ja hoor maar ze heeft een heel goeie jongen nu dus ik vind het helemaal mooi

3. Ben je nog steeds verliefd op je ex = nee hoor

4. Heb je nog contact met je ex= ja zeker

5. Wat vond je het leukst aan je ex= lachen kon ze. En gezichten trekken. Ik heb wel een paar keer  straf gehad  dat ik in een deuk lag door haar gekke bekkies  haha

6. Wat vond jij het stomste aan je ex= niks eigenlijk, gewoon een leuke meid

7. Is je ex nog steeds verliefd op jou= nee bevriend ze heeft verkering met een bff van me heel goeie jongen

8. Waarom hebben jullie het uitgemaakt= het was kinderliefde, beetje zoenen meer niet.

9. Stel dat je ex terug zou willen komen bij jou zou je dat goed vinden= niet als in verliefd maar als bff is ze er al :)

10. Hoe lang hebben jij en je ex verkering gehad= haha 4 maand ofzo.

Groetjes liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +17

PS ik  zeg er bij het gaat over @wilhelmavemela  <3 had er even bij gemoeten. sorry

Reageer