vragenlijst!
1. jongen of meisje jongen
2.hoe oud 14 jaar
3.hoe lang 1.86
4. favo muziek vind van alles wel leuk, hangt er een beetje vanaf wat ik aan het doen ben. als het maar geen opera is ofz. bijv met gamen heb ik motivatie muziek of hardstyle ofz en savonds heb ik de radio aanstaan tijdens het slapen (stukje zachter dan normaal dus) Qmusic
5. favo vak op school klinkt miss heel basic maar denk toch wel gym, ik ben heel bewegelijk en sportief, ik hou van sporten en snel logisch en tactisch denken.
6. favo tv/netflix serie uhm, vind harry potter wel leuk, maar ook wie is de mol als tv-serie
7. favo kleur rood i guess (kleur van de liefde) of groen (kleur van de natuur) of geel (kleur van de zon, staat voor energie) dat is mijn top3
8. favo eten uhmm, lastig lastig.. er is zoveel lekker eten, ik denk toch wel een bepaalde lasagne met geitenkaas en spinazie en vis, die was echt zo heerlijk toen mijn oma die had gemaakt.
9. heb je een huisdier? zo ja welke ja, 2 katten 1 vrouwtje die heeft een zoon dat is onze 2e ..
nu relatie vragen want ben ni zo goed in dingen verzinnen
1. heb je een relatie helaas niet man wil wel graag met iemand
2. zo ja, voor hoelang al n.v.t
3. heb je ooit ruzie gemaakt met je partner n.v.t
4. en hoe is dat afgelopen n.v.t
5. ben je ooit aan de seks geweest met je partner n.v.t
6. zo ja, hoe was t n.v.t
7. heb je ooit gerookt of gevaped nee dat is echt het aller domste wat je kan doen
8. heb je ooit gemasturbeerd of course
9. zo ja hoevaak uhm denk elke dag wel even
ugh laat maar ik ben hier te moe voor moet je gaan slapen ;-)
fijne dag nog ofzo <3 jij ook fijne dag <3