Vraag

vragen voor meisjes over leeftijd verschil

  • 27 May 2021
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey ik ben 13 maar mensen schatten mij altijd 16 ik ben 182 en heb eigelijk alles wat ook een zestien jarige heeft : ik scheer mijn snor ik heb schaam haar ik heb oksel haar en heb grote handen en voeten eigelijk ben ik gewoon 16 van de buiten kant 

 

 

ik wil eigelijk heel graag een vriendin en ik val ook op meisjes van 14 15 16 want die ja zijn niet meer plat en zo   
 

Maar mijn vraag is dus aan de MEISJES 

vinden jullie het heel erg als een jong 1 2 of 3 jaar jonger is als hij wel van buiten 16 ofzo is 

 

(btw jongens van 16 gedragen zich ook als een 13 jarige dus dat is geen probleem 


3 reacties

Heyy

 

Ja ik ben een jongen, maar ik wil toch reageren! 
 

Tja je kan er weinig aan doen dat je er ouder uitziet dan je bent.. bij de een gebeurd de pubertijd eerder dan bij de ander. Zelf maakt het me niet zoveel uit als iemand er ouder uitziet dan hij/zij is. Mij gaat het met name om de persoonlijkheid van iemand namelijk🙂

 

Groetjes van mij!

Reputatie 1
Badge
onnodige Quote verwijderd KT

Oke thx man 

Badge

ik val ook op meisjes van 14 15 16 want die ja zijn niet meer plat en zo   

wat is dit dan? je valt toch gewoon op mensen van hoe ze zijn? je kan toch niet zeggen: Tja zij zien er aantrekkelijker uit, dus ja, dan val ik op oudere meiden…

Persoonlijk vind ik dit echt een belabberde reden. Ik ben zelf 14 en als iemand zo’n reden geeft waarom hij op oudere meiden valt, zou ik sowieso geen relatie met die persoon willen.

 

Er is meer dan alleen uiterlijk vriend :)

 

Reageer