Skip to main content
Vraag

vragen voor meiden

• September 15, 2025
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil dus heel graag een vriendin maar weet niet goed hoe en wat. Ik ben 16 en  heb  nog nooit een  vriendin gehad en weet ook niet hoe ik een kan krijgen. Pls tips over hoe ik dit kan doen. Of waar jullie op vallen jullie mogen ook aan mij dingen vragen om goed advies te kunnen geven.

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 15, 2025

Ga op een dating app of ga ergens heen waar meisjes zijn en doe er lief tegen en kom met haar in contact en zo kan er misschien iets gebeuren tussen jullie .

Maar doe het wel rustig aan niet te gehaast

• Net nieuw
  • September 15, 2025

Zoek iemand die je echt leuk vind ook van binnen, dus niet alleen mooi 

*onnodige quote verwijdert door de KT*

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 15, 2025

Ik weet niet of een dating app perse een goed idee is om eerlijk te zijn. Die zijn vaak 18+ en dus niet helemaal geschikt denk ik.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 8, 2025

Het beste is denk ik als je gewoon geduld hebt, je vindt de juiste persoon wel als het tijd is. Ik (meisje van 15) ben zelf eerst ook heel erg gaan zoeken, omdat het soms eenzaam kan voelen om geen relatie te hebben. Maar merk nu dat dat eigenlijk niks oplevert. Mijn tip is dus blijf wachten. Maar blijf vooral jezelf en probeer dicht bij je in de buurt te zoeken. Lange afstanden zijn op deze leeftijd namelijk bijna niet te doen. Ik ben het wel met Wolf eens, ik zou niet per se op een dating app gaan zitten, hier vind je meestal geen relatie op, maar wel oudere mensen. 

Hoop dat het een beetje helpt

Xx