Vraag

Vragen voor meiden

  • 30 August 2017
  • 5 reacties
  • 369 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
In mijn omgeving zie ik dat heel veel meiden hetzelfde 'droomplaatje' hebben van een vriendje. Dit stoort mij en maakt me onzeker over mijzelf.
Ik heb gehoord dat dit mede aan de leeftijd ligt (14 15), en voornamelijk aan de social media.
Ook valt me op dat veel (best wel aantrekkelijke) BNers een getinte vriend hebben, is daar een reden voor of gewoon toeval?
Ikzelf ben 165 cm lang, en de moderne meid van deze lengte schijnt vaak een lange vriend te willen, dit begrijp ik niet. Kan iemand begrijpen waarom dit zo is?

Wel weer genoeg tekst voor deze keer
Groeten,

Karl

5 reacties

Zelf denk ik dat blanke mensen iemand zoeken met een tintje zodat ze een beetje een lightskin baby kunnen krijgen. Dat met die lengte kan ik niet verklaren eerlijk gezegd. Denk dat het gewoon een standaard idee is dat de jongen lang moet zijn en het meisje korter..
Xx
Ik heb inderdaad ZO'N hekel aan (blanke) meiden die speciaal een getint iemand willen...
Hey,

Dat van dat tintje vind ik onzin iedereen is mooi met elke huidskleur. Dat groter zijn ligt vooral aan het idee van vroeger dat de man groter moet zijn. (veilig en geborgen gevoel ) De meiden worden ook steeds langer dus willen ze dat de jongens ook steeds langer worden. Maar maak je maar geen zorgen (Je bent ook helemaal niet klein) als ze je echt kennen is karakter zoveel belangrijk dan wat dan ook.

Groetjes,
Meiske
De getinte vriend is denk ik gewoon toeval, en het jongen moet langer zijn ding is vooral zodat het meisje een veilig gevoel heeft (vind ik tenminste)
Badge

In mijn omgeving zie ik dat heel veel meiden hetzelfde 'droomplaatje' hebben van een vriendje. Dit stoort mij en maakt me onzeker over mijzelf.
Ik heb gehoord dat dit mede aan de leeftijd ligt (14 15), en voornamelijk aan de social media.
Ook valt me op dat veel (best wel aantrekkelijke) BNers een getinte vriend hebben, is daar een reden voor of gewoon toeval?
Ikzelf ben 165 cm lang, en de moderne meid van deze lengte schijnt vaak een lange vriend te willen, dit begrijp ik niet. Kan iemand begrijpen waarom dit zo is?

Wel weer genoeg tekst voor deze keer
Groeten,

Karl

Haaii 

op je eerste vraag kan ik niet echt antwoord geven mij persoonlijk maakt huidskleur niets uit. Over lengte kan ik je wel een antwoord geven. Ik ven redelijk lang voor een meisje en wil ook een langere vriend de reden hiervoor is je veilig voelen in zijn armen. Teminste dat is waar het bij mij om gaat. Met een kleinere jongen voel ik dat persoonlijk niet of minder. 
ps. Laat je hierdoor niet onzeker maken je kunt niets aan  je lengte doen en de meeste meiden zeggen dat ze graag een langer vriendje willen maar toch gaat het echt meer om je innerlijk

xxx

Reageer